Air New Zealand جزئیات ایمنی در آسمان
شرکت هواپیمایی قصد دارد به کار در حدود 20 درصد از آن معمول ظرفیت داخلی (در مقایسه با قبل از COVID-سطح 19) طول سطح هشدار 2, با پرواز به اکثر آن فرودگاه داخلی است.
Air New Zealand مدیر کل تجربه مشتری نیکی گودمن می گوید این شرکت هواپیمایی که به دنبال به جلو به استقبال بیشتر مردم پردازنده دوباره شده است و به دنبال در تمام مراحل سفر مشتری برای اطمینان بخشیدن به کسانی که سفر در هفته آینده که آنها می توانید انجام دهید تا با خیال راحت.
"ما خواهید بود تشویق مشتریان برای بررسی در پرواز خود را از طریق هوایی نیوزیلند برنامه اما برای کسانی که چک کردن در در ما بزرگتر فرودگاه در هر ثانیه سلف سرویس کیوسک خواهد بود عامل به حمایت اجتماعی فاصله. نیز وجود داشته باشد کف نشانگر برای صف بندی در ما چک در شمارنده سرویس میز, کیسه قطره و خروج دروازه و ما شبانه روزی و توشه کمتر مشتریان در یک زمان.
"پروازی خواهیم بود تخصیص صندلی اجازه می دهد تا صندلی های خالی در بین مشتریان به تنهایی سفر. ما بهترین های ما برای حفظ خانواده و سفر برخی از اصحاب با هم بنابراین شما ممکن است متوجه برخی از مردم در کنار هم با هیچ فضای اضافی. خدمات مواد غذایی و آشامیدنی در دسترس نخواهد بود تا زمانی که حداقل 25 مارس در پروازهای ما در نیوزیلند به حداقل رساندن تماس بین مشتریان و خدمه کابین و شما نمیتوانید ما inflight magazine کیا اورا در جیب صندلی یا ما یاد lolly های پروازی فقط رتبهدهی نشده است.
"بالا لمس سطوح خواهد بود به طور منظم تمیز و ما در حال برداشتن گام های اضافی برای اطمینان از تمام هواپیماهای ما سالن و فرودگاه ها در حال تمیز در طول روز است. ما جت هواپیما های مجهز به بیمارستان درجه هوا سیستم های که فیلتر کردن ویروس ها. دست sanitiser نیز در دسترس خواهد بود در سراسر فرودگاه, کیوسک خدمات میز و همه ما هواپیما برای هر دو به مشتریان و کارکنان به استفاده از آنها به عنوان آرزو.
"ما داخلی سالن و نوکر را دوباره باز از 25 مه. در مطابق با مقررات دولت ما سلف سرویس بوفه در دسترس خواهد بود در سالن. ما ارائه خواهد شد بسته بندی اسنک همراه با نوشیدنی ها و محبوب ما قهوه ایستگاه.
"در نهایت آن قدردانی خواهد شد اگر مشتریان می تواند ورزش کمی از صبر و شکیبایی به عنوان هر کس می شود استفاده می شود به این راه رفت و آمد. ما همچنین می خواهم به توصیه اجازه می دهد زمان کمی بیشتر به حرکت از طریق فرودگاه روند و فکر اجتماعی فاصله مورد نیاز است. مشتریان باید سفر اگر آنها مریض هستند و یا COVID-19 علائم – پرواز را می توان تغییر رایگان در صورت نیاز."
مشتریان می توانید پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد چگونه برای دانلود Air New Zealand برنامه اینجا.
جزئیات بیشتر در مورد سفر مشتری برای هشدار سطح 2 را می توان در COVID-19 توپی در هوا نیوزیلند سایت. مشتریان سفر در هفته آینده دریافت یک ایمیل در روز از سفر ترسیم آنچه انتظار می رود قبل از پرواز و در حالی که پردازنده.
در مورد ستاره داد
ستاره داد شبکه تاسیس شد در سال 1997 به عنوان اولین کار واقعا جهانی هواپیمایی اتحاد برای ارائه در سراسر جهان در رسیدن به شناخت و بدون درز خدمات به مسافر بین المللی. پذیرش آن توسط بازار به رسمیت شناخته شده توسط جوایز متعددی از جمله حمل و نقل هوایی رهبری بازار جهانی و جایزه بهترین خطوط هوایی اتحاد هر دو کسب و کار مجله مسافر و Skytrax. عضو شرکت های هواپیمایی: Aegean Airlines, Air Canada, Air China Air India, Air New Zealand, آنا, Asiana Airlines, اتریش, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines کرواسی خطوط هوایی EGYPTAIR, اتیوپی, شرکت های هواپیمایی, اوا هوایی LOT Polish Airlines, لوفت هانزا, اسکاندیناوی هواپیمایی شنژن شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی سنگاپور, آفریقای جنوبی, خطوط هوایی سوئیس TAP Air Portugal, تایلندی, خطوط هوایی ترکیه و ایران. به طور کلی, ستاره داد شبکه در حال حاضر ارائه می دهد بیش از 19,000 پروازهای روزانه به بیش از 1,250 فرودگاه در 195 کشور جهان است. بیشتر پروازهای اتصال ارائه شده توسط ستاره اتحاد, اتصال, شریک Juneyao Airlines.
برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه هوایی نیوزیلند و اتحاد و/یا دنبال ستاره داد در Facebook, Twitter, Youtube LinkedIn یا Instagram.
ستاره داد دفتر مطبوعاتی: تلفن: +49 69 96375 183 و یا ایمیل: mediarelations@staralliance.com
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de