اکنون درباره استخر پیش ساخته مناسب چه کاری می‌توانید انجام دهید

استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحات آبی , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر ذخیره آب در گلخانه ها و زمین های کشاورزی و کاربرد های دیگر که در زمان بسیار کم و بدون نیاز به حفاری و کندن زمین قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . در صورتی که قصد ساخت استخر های بتنی و یا چوبی برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و ذخیره آب برای کشاورزی داشته باشید هزینه بسیار بالایی برای شما خواهد داشت به همین منظور استخر های پیش ساخته تولید و به بازار عرضه شده اند که نه تنها قابلیت نصب روکار بلکه امکان نصب توکار را نیز خواهند داشت تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز مورد استفاده قرار گیرند. در بسته بندی استخر های آماده لوازمی همچون پمپ تصفیه آب شنی یا پمپ تصفیه آب فیلتری , نردبان ورود به استخر , درپوش و کف پوش استخر , سی دی راهنمای نصب , را دارند . توجه داشته باشید برای راه اندازی استخر پیش ساخته از نصاب های شرکت اینتکس شو استفاده کنید و از خدمات پس از فروش و تست سلامت محصول برخوردار شوید و از یک نصب صحیح و کاملا تخصصی بهره مند شوید , برای نظافت آب استخر میتوانید از لوازمی مانند : قرص کلر آنزیم دار و یا پودر کلر به صورت حل شده در یک بطری آب برای ضد عفونی و جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی استخر و یا جارو اتوماتیک کف استخر , زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن , پمپ تصفیه آب استخر برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب استخر , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و خاشاک , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن , درپوش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته اینتکس که در اندازه های مختلف و ارتفاع های کم و زیاد ساخته شده اند و به صورت پرتابل هستند که در زمان بسیار کمی قابلیت جا به جایی را دارند و از نظر انعطاف پذیری بدنه کاملا حالت پذیر و قابلیت جمع شدن را دارند. برای این کار در ابتدا بایستی زمین را کمی بزرگ تر از ابعاد استخر حفاری کنید و سپس استخر را در داخل زمین راه اندازی کنید ، دیواره های استخر نباید با دیوار کناری زمین برخورد داشته باشد . پس از تأسیس شیراز در نزدیکی این شهر، استخر به تدریج رو به زوال رفت و در دوره آل بویه رها و ویران شد. 1. یکی از مزایای اصلی استخر پیش ساخته فایبرگلاس مدت زمان نصب و راه اندازی کوتاه آن در مقایسه با استخرهای بتنی و سنتی است به طوریکه ساخت استخر فایبرگلاس از زمان شروع تا راه اندازی بین 4 تا 7 روز زمان لازم است. نشت آب یکی از مشکلاتی است که استخر داران با آن دست پنجه نرم می کنند تا جایی که گاهی مالک را مجبور به خالی کردن استخر می نماید. خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

برای اجرای هر استخر آماده باید زمین مسطح و بدون سنگ و کلوخ و یا بر آمدگی را انتخاب کنیم یا زمین را با بتون صاف و سیقلی کنید , بر روی زمین از انواع فوم تاتامی نرم و یا زیر انداز با قطر زیاد استفاده کنید و زیر اندازی که در داخل بسته بندی استخر وجود دارد را بر روی فوم تاتامی پهن کنید و استخر را روی آن قرار دهید با پهن کردن زیر انداز فوم و زیر انداز از جنس گونی صدمه دیدن استخر کاهش پیدا میکند طول عمر استخر را چند برابر کنید , سی دی و کاتالوگ نصب استخر را به خوبی مطالعه کرده و به صورت دقیق استخر با قدم به قدم نصب کنید و دوباره برای اطمینان آن را چک کنید , لوازم جانبی مانند نردبان , پمپ تصفیه آب , را راه اندازی کرده و به داخل استخر بروید و تمامی چروک های استخر را باز کنید و بعد آب گیری نمایید , پس از ریختن آب در داخل استخر بگذارید که تا 10 سانتیمتر آب بالا بیاید و بعد دور تا دور استخر بچرخید و پایه ها را به سمت بیرون بکشید تا صاف و یک دست شود و هیچ گونه چروکی در داخل استخر نباشد که در این حالت میتوانید آب استخر را پر کنید . This a​rtic᠎le has be en w ritt​en  wi th  GS᠎A  Content Gene᠎ra tor DEMO.

داخل این پمپ تصفیه های شنی از شن سیلیس استفاده خواهد شد و در طول سال می توانید با یک بار پر کردن مخزن این پمپ ها از آن استفاده نمایید . نوع دیگر استخر های پیش ساخته، شامل آن دسته از استخر هایی میشود که با استفاده از فایبرگلاس و رزین ساخته شده اند. 2. از دیگر مزایای این نوع از استخر های پیش ساخته هزینه های اندک نگهداریری آنهاست، به طور کلی هزینه های نگهداری استخر ها بالا می باشد اما استخر فایبر گلاس در مقایسه با استخر های سنتی با توجه به متریال استفاده شده رسوب نمی گیرد و بنابراین هزینه نگه داری آن کمتر است. در جدیدترین مدل استخر فایبرگلاس، محل هایی برای نشستن در نظر گرفته شده است که البته تعداد محل ها قابل تغییر است و شرایط برای تغییر آن وجود دارد بنابراین نظر کاربر بسیار مهم است. پس از آن که قالب کلی در این استخر ها تعبیه شد، پارچه برزنتی روی سطح استخر ها را پوشش می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن