Al Sharpton آتش سوزی در مغلوب ساختن پیشی جستن فاکس نیوز مصاحبه حفاری: 'شما یک طرفدار'

در یکی از بسیاری از ستیز مبادلات رخ داده است که با کریس والاس در فاکس نیوز یکشنبه این هفته رئیس جمهور دونالد م

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

در یکی از بسیاری از ستیز مبادلات رخ داده است که با کریس والاس در فاکس نیوز یکشنبه این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور تصادفی استناد Al Sharpton نام در پاسخ به یک سوال نامربوط در مورد تغییر نام پایگاه نظامی. در حال حاضر کشیش و MSNBC میزبان شلیک به عقب.

زمانی که والاس خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن اگر او واقعا قصد دارد به وتوی لایحه که تغییر نام پایگاه مانند فورت براگ است که پس از نام مؤتلفه ژنرال اشاره به این که "نظامی می گوید که آنها برای این" تهمت شات پشت "من اهمیتی نمی دهند چه نظامی می گوید. من قرار است تصمیم گیری کند."

"ما قصد داریم به نام آن پس از Rev. Al Sharpton?" رئیس جمهور پرسید: قبل از رفتن بر روی یک خط مماس در مورد این دو به "جنگ جهانی" که "باطل و وحشتناک است."

بعد از آن در روز یکشنبه خبرنگار TMZ دنبال Sharpton در شهر نیویورک و از او پرسید که چه او فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن به معنای نظر خود را.

"خب تنها راه آن را حس می کند—و آن را سخت برای ایجاد حس از یک مزخرف فرد است که من بسیار در دفاع از تغییر نام این پایگاه و پایین آوردن مجسمه مؤتلفه ژنرال" او گفت: کمی سخاوتمندانه.

و اشاره کرد که او به اجرای تبلیغات تلویزیونی در مورد این موضوع او افزود: "پس از او به تماشای تلویزیون در همه زمان ها آن را احتمالا در ذهن خود. چون او نمی بخوانید هوش جلسات اما او به تماشای تلویزیون است."

"اما من می خواهم به مدرسه او را" Sharpton ادامه داد. "من هرگز در ارتش و معمولا شما می خواهم نام به پایگاه های نظامی پس از نظامی مردم است." او در ادامه به اشاره است که مانند رئیس جمهور او را از خدمت در ارتش اما بر خلاف رئیس جمهور او "استفاده نمی کند هر گونه اطلاعات نادرست به رفتن نیست به نظامی" اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن استخوان مهمیز تشخیص است.

پرسید که آیا او فکر می کند تهمت بود شوخی طول فاکس نیوز مصاحبه Sharpton گفت: "من فکر می کنم که آن را شکست خورده طعنه و من فکر می کنم آن بود چون من معمولا یکی است که می ایستد تا او را در این مسائل است."

او گفت که زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن "فکر می کند که نژاد من یکی از نام هایی که به او می آید چرا که مانند یک کک را که نمی توانید از او چشم من شده است در حالی که فرد شده است که همه در چشم او برای چندین دهه در مورد تعصب و نژاد پرستی."

در نهایت Sharpton خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن "چرا شما می خواهید برای مبارزه با شور و حرارت به افتخار افراد متعصبی مگر اینکه آن را خوب با شما ؟ و اگر تعصب خوب است با شما و سپس اسم فرم است که شما یک طرفدار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن