همه جدید Ixalan فصل برای سحر و جادو عبور از آغاز بکار در سحر و جادو جدید: Manastrike به روز رسانی

Netmarble Corp. آخرین به روز رسانی برای سحر و جادو: ManaStrike, Netmarble اولین بازی برای جادوگران از ساحل حق

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

Netmarble Corp. آخرین به روز رسانی برای سحر و جادو: ManaStrike, Netmarble اولین بازی برای جادوگران از ساحل حق رای دادن سحر و جادو: گردهماییرسما آغاز بکار Ixalan فصل برای سحر و جادو تصویب است که به معرفی چند پاداش جدید در کنار در بازی پیشرفت و بهبود بازیکنان امروز.
                      
جدید سحر و جادو عبور منحصر به فرد Planeswalker انتخاب آیتم های اضافه شده به بازی اجازه می دهد تا بازیکن را به انتخاب یکی از سه Planeswalkers قبلا فقط در دسترس برای بازیکنان در هنگام سحر و جادو: ManaStrike's قبل از راه اندازی دوره است. سه Planeswalkers در دسترس به را انتخاب کنید عبارتند از: سفید Planeswalker Gideon Jura, آبی Planeswalker Tamiyo و سیاه و سفید/سبز Planeswalker Garruk Wildspeaker. پاداش دیگر برای سحر و جادو تصویب عبارتند از: افزایش سطح کوپنیک Skin Selector, Emojis و بازیکن آیکون ها به کسب درآمد در حالی که بازی بازی.
 
سحر و جادو: ManaStrike بررسی عمق سحر و جادو: گردهمایی's گسترده چندجهانی در یک سبک جدید با یک گام سریع PVP بازی استراتژی است. پس از از دست دادن یک جنگ با Planeswalkers, سحر و جادو: گردهمایی's قوی ترین تبه کار Nicol توپ ایجاد یک جهان موازی به پیدا کردن Planeswalkers نقاط ضعف. بازیکنان وارد یک قرارداد با Nicol توپ به ارائه مبارزه با داده ها با کنترل Planeswalkers و واحد در جهان است.
 
سریع و آسان برای یادگیری طرفداران می توانند تجربه پویا در زمان واقعی جنگ با هر کسی از سراسر جهان در سه دقیقه ای منطبق است. در طول نبرد بازیکن قادر خواهد بود به احضار واحدهای بازیگران جادوها و فرمان قدرتمند Planeswalkers ساده با شیر و کشیدن گیم پلی و یاد سحر و جادو: جمع آوری کارت های re-پیش بینی از طریق 3D با کیفیت بالا. با جمع آوری کارت های جدید از سحر و جادو پنج منحصر به فرد مانا رنگ - سفید و آبی و سیاه و قرمز و سبزبازیکنان یاد بگیرند به درک هر رنگ را صفات و ایجاد استراتژی منحصر به فرد است که منجر به راه به پیروزی.
 
سحر و جادو: ManaStrike در دسترس است برای دانلود در App Store و Google Play است و در سطح جهانی راه اندازی و پشتیبانی از 13 زبان مختلف از جمله انگلیسی ، کره ای ، ساده شده و سنتی چینی, فرانسوی, آلمانی, ایتالیایی, اسپانیایی, ژاپنی, اندونزیایی, تایلندی روسی و پرتغالی.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر Magic: ManaStrike's official سایت و فروم. لطفا دنبال سحر و جادو: ManaStrike در Facebook و Twitter.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب