Alstom ارائه سیستم تامین برق و کامپیوتر-هوشمند مبتنی بر سیستم به هم پیوسته در "ملوی" بخش Beni Suef-اسیوط خط راه آهن در مصر

Alstom با موفقیت عرضه مورد آزمایش قرار داده و به عملیات تجاری در جولای 23, قدرت خود را عرضه سیستم مبتنی بر کام

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

Alstom با موفقیت عرضه مورد آزمایش قرار داده و به عملیات تجاری در جولای 23, قدرت خود را عرضه سیستم مبتنی بر کامپیوتر به هم پیوسته سیستم سیگنالینگ Smartlock 400 GP برای ملوی بخش در خط ارتباط Beni Suef به اسیوط. در مراسم افتتاح حضور داشتند توسط Eng. شعبان محمود مصر علیا و منطقه مدیر در ENR (ملی مصر راه آهن), Eng. محمد Fawzy مدیر عملیات در ENR Eng. مصطفی شاهین; مدیر کل از پروژه های استراتژیک و گروه در ENR; Eng. حسین Rashidy سر از سیستم سیگنالینگ در ENR; Eng. محمد مجدی BSA اجرایی مدیر پروژه در ENR آقای Luca Pastorino Alstom مصر BSA مدیر پروژه.

با وجود بی سابقه ای در سراسر جهان بحران بهداشتی است که منجر به مهم اختلال در فعالیت های کسب و کار Alstom تیم باقی می ماند متعهد به خدمت به مشتری در بهترین بهداشت و ایمنی شرایط و موفق به ارائه یک نقطه عطف جدید برای Beni Suef – اسیوط خط نوسازی.

این ملوی بخش پنجم بخش از Beni Suef-اسیوط خط برای ورود به خدمات تجاری با Alstom به هم پیوسته سیگنالینگ سیستم پس از راه اندازی بنی مزار ایستگاه در نوامبر سال 2019. با دستیابی به این نقطه عطف 40 متر در حال حاضر به طور کامل خودکار عامل با contraflow تابع. تا به امروز بیش از 70 متر از اصلی راه آهن در مصر با استفاده از Alstom را سیگنالینگ راه حل است.

"ما مصری تیم از کارشناسان یعنی در زمینه نصب و راه اندازی ساخت و ساز و راه اندازی موفق به تحویل این بخش جدید با وجود چالش های عملیاتی زمینه. ما مفتخریم با این تظاهرات از احساس مسئولیت تیم ما. ماموریت ما این است که همیشه مشتریان و انتظارات ذینفعان" گفت: محمد خلیل مدیر عامل Alstom مصر است.

در 2015, Alstom اهدا شد قرارداد با ملی مصر راه آهن (ENR) برای تامین تجهیزات سیگنالینگ برای Beni Suef-اسیوط خط در مصر است. منطقه ای خط راه آهن در حال اجرا بین Beni Suef و اسیوط است که 240 کیلومتر طول دارد.

Alstom شده است در حال حاضر در مصر برای بیش از 40 سال است و کمک به حمایت از روند قوی از زیرساخت های توسعه در کشور است. بیش از چند دهه Alstom مصر شاغل حدود 420 کارکنان و توسعه استعداد های محلی استخر است که امروز مسئول یک مرکز تعالی مربوط به سیگنالینگ تامین برق و انبار لوازم و تجهیزات است که حمایت از پروژه های ما در همه MEA منطقه است. این است که این میراث است که اجازه Alstom مصر به سهم قابل توجهی به مصر راه آهن توسعه صنعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب