Alstom اول پریما الکتریکی لوکوموتیو تحویل به راه آهن هند آغاز می شود عملیات

اول از 12000-اسب بخار پریما T8 لوکوموتیو الکتریکی قرار داده شده است به خدمات تجاری توسط راه آهن هند. ساخته شده

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

اول از 12000-اسب بخار پریما T8 لوکوموتیو الکتریکی قرار داده شده است به خدمات تجاری توسط راه آهن هند. ساخته شده توسط Alstom و تایید شده توسط وزارت راه آهن و کمیسر راه آهن ایمنی/RDSO الکتریکی لوکوموتیو – محلی شناخته شده توسط تعیین WAG-12 – قوی ترین لوکوموتیو به اجرا در هند ریل. 2015 قرارداد را ببینید در مجموع 800 لوکوموتیو ساخته شده برای راه آهن هند.

مجموعه متحول حمل و نقل حمل و نقل در کشور, e-locos خواهد اجازه می دهد سریع تر و امن تر حرکت سنگین حمل و نقل قطار قادر به تخلیه 6000 تن در سرعت بالای 120 متر/ثانیه. برنامه ریزی برای استقرار در اختصاصی حمل و نقل دالان (DFCs) آنها را افزایش میانگین سرعت حمل و نقل قطار در هند حدود 25 متر/ثانیه. مجهز به Insulated Gate Bipolar Transistors (IGBT) نیروی محرکه تکنولوژی e-locos را نیز اجازه می دهد تا صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی به لطف استفاده از احیا کننده ترمز.

"Alstom بسیار خوشحال و برای ارائه این لوکوموتیو الکتریکی راه آهن هند. معرفی پریما لوکوموتیو به IR ناوگان نشان می دهد که تعهد ما به این کشور است. این محصول انقلابی خواهد بود که سریع تر و امن تر و بیشتر سازگار با محیط زیست و از آن کمک خواهد کرد که نوشتن یک فصل جدید برای هند تحرک پایدار سفر. ما بسیار افتخار به عنوان یک شریک در این زمینه گفت:" لینگ نیش معاون ارشد رئیس جمهور از Alstom آسیا و اقیانوس آرام.

در خط با را-در-هند دستور تمام 800 پریما لوکوموتیو در حال تولید به صورت محلی. طراحی شده در Alstom مهندسی مرکز در بنگلور های پریما T8 WAG-12 هستند که ساخته شده در هند یکی از بزرگترین مجتمع سبز امکانات تولید در Madhepura در بیهار. گسترش در سراسر 250 هکتار با ظرفیت تولید 120 لوکوموتیو در هر سال Madhepura سایت, ساخته شده به استانداردهای بین المللی ایمنی و کیفیت. دو فوق مدرن تعمیر و نگهداری انبار در سهرنپور و ناگپور خواهد اطمینان بالا و در دسترس بودن خدمات از لوکوموتیو. در سهرنپور انبار در حال حاضر عملیاتی و یکی در Nagpur در دست ساخت است. مجهز به آخرین ویژگی های این انبار خواهد شد و نقش مهمی در حفظ هند پیشرفته ترین لوکوموتیو حمل و نقل به طور قابل توجهی در هزینه های پایین تر.

به عنوان بخشی از بزرگترین سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) پروژه راه آهن هند در سال 2015 وزارت راه آهن و Alstom امضا قرارداد به ارزش €3.5 میلیارد (INR 25,000 کرور) و ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک برای پروژه. قرارداد مجاز برای تولید 800 دو بخش 12000 اسب بخار لوکوموتیو الکتریکی برای حمل و نقل و خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری برای مدت 11 سال است. این محدوده نیز شامل مجموعه ای از یک کارخانه تولید در Madhepura (بیهار) برای ساخت e-locos و دو تعمیر و نگهداری انبار در سهرنپور (اوتار پرادش) و ناگپور (Maharashtra). یک تجسم واقعی از هند چشم انداز این پروژه ایجاد خواهد شد بیش از 10 ، 000 مستقیم و غیر مستقیم شغل در کشور (عمدتا در ایالت بیهار در اوتار پرادش و ماهاراشترا).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن