Altair نام Ducati Corse ویژگی های شریک زندگی افسانه ای تیم رسمی در MotoGP

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و تجز

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های اعلام چند سال توافقنامه همکاری فنی با Ducati Corse به بخش مسابقه افسانه ای, ایتالیایی, موتور سیکلت, تولید کننده.

کاربری خود را گسترش دهد استفاده از Altair را computer-aided engineering (CAE) نرم افزار برای توسعه محصول و ارائه Ducati Corse مهندسین با یک مزیت رقابتی حیاتی در 200mph-به علاوه پیگیری از مسیر مسابقه موفقیت است. Altair را حامی این تیم در مسابقات جهانی MotoGP آغاز شد که در اسپانیا در ژوئیه 17 سال 2020 است.

Ducati Corse است که یک کاربر از Altair طراحی و شبیه سازی ابزار و توافق جدید را در گسترش این روابط در مناطق بحرانی از جمله آیرودینامیک سیالات, دینامیک, وزن, بهینه سازی, بهینه سازی ساختاری خودرو دینامیک و انتقال قدرت پیشرفته فن آوری است. در ورزش که در آن تفاوت بین موفقیت و شکست است که اغلب اندازه گیری در میلی ثانیه, Altair نرم افزار کمک خواهد کرد که Ducati مهندسین اکتشاف بهینه سازی و پیاده سازی ایده های نوآورانه سریع تر و کارآمد تر از همیشه.

"ما خوشحال به استقبال Altair به عنوان یک Ducati Corse ویژگی های شریک برای شروع سال 2020 MotoGP فصل است. تقویت تیم و با همکاری یک رهبر صنعت در پیشرفته CAE و شبیه سازی کمک خواهد کرد که گسترش فن آوری ما رهبری در سریع ترین خواستار, مسابقه موتور سیکلت, محیط زیست در این سیاره" گفت: لوئیجی دال'Igna, Ducati Corse مدیر کل.

"Altair است همه چیز در مورد توانمند و با استعداد و رویایی مهندسین برای ارائه نوآوری و تعالی است. در این رابطه همکاری با Ducati Corse کامل است" گفت: James Scapa, Altair مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار. "این توافق جدید به معنی ما می تواند به ایجاد حتی یک رابطه نزدیک از طریق نرم افزار ما و مشاوره برای حمایت از Ducati Corse تیم مهندسی آن را به عنوان تبدیل پررنگ مفاهیم به برنده مسابقه عملکرد."

تاسیس در سال 1999 Ducati Corse به رسمیت شناخته شده است به عنوان یک پیشگام در مسابقه موتور سیکلت طراحی و توسعه است. در طول سال بسیاری از آن نژاد-پرورش خلاقیت و نوآوری سوخت توسط فن آوری های پیشرفته شده اند گنجانیده شده در کاربری محدوده شیک با کارایی بالا و با کیفیت بالا جاده دوچرخه.

در مورد Ducati Motor Holding S. p.یک. - تنها سهامداران شرکت - شرکت موضوع را به مدیریت و هماهنگی فعالیت های آئودی AG
تاسیس در سال 1926 پس از سال 1946 کاربری تولید شده است ورزش-الهام موتور سیکلت, مشخصه های عملکرد بالا Desmodromic موتورهای طراحی نوآورانه و تکنولوژی برش لبه. با کارخانه خود واقع در بولونیا را برگو Panigale منطقه. Ducati رقابت در هر دو جهان کلوب و MotoGP مسابقات قهرمانی جهان است. در کلوب, Ducati موفق به کسب 17 تولید کنندگان' عناوین و 14 سواران' عناوین. Ducati شده است و رقابت در MotoGP از سال 2003 برنده هر دو تولید کنندگان و سواران' عناوین در سال 2007.

در مورد Altair (Nasdaq: ALTR)
Altair یک شرکت فن آوری جهانی فراهم می کند که نرم افزار و ابر راه حل در زمینه توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های. Altair سازمان را قادر می سازد در سراسر گسترده صنعت بخش به رقابت موثر در جهان متصل در حالی که ایجاد یک آینده پایدار. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.altair.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب