ارتفاع فرشته و Inmarsat به پیشنهاد مدیریت ترافیک هوایی برای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادهای)

ارتفاع فرشته پیشرو در جهان UTM (بدون سرنشین مدیریت ترافیک) ارائه دهنده فن آوری و Inmarsat رهبر جهان در جهانی

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

ارتفاع فرشته پیشرو در جهان UTM (بدون سرنشین مدیریت ترافیک) ارائه دهنده فن آوری و Inmarsat رهبر جهان در جهانی تلفن همراه و ارتباطات ماهواره ای امروز اعلام کرد همکاری به منظور توسعه و ارائه پیشرفته ردیابی پرواز و قابلیت مدیریت برای وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادهای), معمولا شناخته شده به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین است.

این دو شرکت خواهد ساخت در ارتفاع فرشته GuardianUTM پلت فرم به طور مشترک توسعه 'Pop-Up UTM' قابلیت است که می تواند مستقر در هر نقطه از آن است که نیاز به مدیریت بصری فراتر از خط دید (BVLOS) پهپاد پرواز بدون نیاز به زمینی ارتباطات زیرساخت ها است. با استفاده Inmarsat جهان پیشرو جهانی شبکه از ماهواره ها و اعمال نفوذ خود را تجربه قابل توجهی در مدیریت ترافیک هوایی (ATM) ارتباطات ارتفاع فرشته Pop-Up UTM می توان به سرعت و مستقر در سراسر جهان است.

پاپ آپ UTM توسعه یافته خواهد بود در ابتدا به آدرس بدون سرنشین مدیریت ترافیک نیازهای آبی نور خدمات اورژانس و اولین پاسخ دهندگان که نیاز به نظارت هوایی به سرعت در حال با کمی اطلاع, با, بازرگانی, صنعت متمرکز محصول به دنبال به زودی پس از. از طریق این تکنولوژی خدمات اورژانس خواهد بود قادر به مدیریت پهپادها از راه دور, افزایش دامنه خود را از عملیات ایمن در مخلوط حریم هوایی حاوی سرنشین دار و بدون سرنشین وسایل نقلیه.

آنتونی Spouncer, Inmarsat حمل و نقل هوایی, مدیر ارشد, از پهپادهای & UTM گفت: "Inmarsat هیجان زده است به همکاری با ارتفاع فرشته روی این زمین شکستن فن آوری است که اجازه می دهد تا پرواز پهپاد به کار به سرعت و با خیال راحت. Inmarsat منحصر به فرد قرار به عمل به عنوان یک کاتالیزور برای امن و رشد سریع سیستم های هوایی بدون سرنشین بخش با توجه به ما دولت از هنر جهانی ماهواره ای شبکه های دهه تجربه در نگهداری هواپیما امن از طریق ارتباطات ناوبری و نظارت بر خدمات و روابط با مدیریت ترافیک هوایی ارائه دهندگان خدمات در سراسر جهان. ما همچنین را دست اول تجربه کار با کمک های بین المللی سازمان تحویل اورژانس ارتباطات در مناطق دور افتاده."

فیل Binks, ارتفاع, فرشته, سر از مدیریت ترافیک هوایی افزود: "توانایی تقریبا بلافاصله 'pop-up' امن و به طور کامل عملیاتی UTM سیستم عامل در هر محیط و در هر زمان را به اولین پاسخ دهندگان نور آبی خدمات و کمک های سازمان های ارزشمند ابزار جدید است که می تواند صرفه جویی در زندگی های بی شماری. ارتفاع فرشته و Inmarsat در حال توسعه 'Pop-Up UTM' خواهد بود قادر به اتصال به وضوح و خودکار کنترل ترافیک هوایی, خدمات برای پهپادها در حتی بیشتر به چالش کشیدن از شرایط است."

ارتفاع فرشته است که قادر به انطباق با خدمات موجود به کار بر روی زمان تاخیر بالاتر/پایین تر از پهنای باند شبکه های و فعال کردن حالت تعویض برای اطمینان از ارتباطات قوی با لینک مستقر وسایل نقلیه است که همیشه حفظ شود. این فراهم می کند خدمات اورژانس و اولین پاسخ دهندگان با قابلیت باید یک منبع نقطه ای از حقیقت که در آن پهپادهای و سرنشین حمل و نقل هوایی می تواند هماهنگ بر روی همان پلت فرم.

در مورد ارتفاع فرشته

ارتفاع فرشته یک تکنولوژی حمل و نقل هوایی شرکت ارائه راه حل های که فعال تر ادغام و استفاده از به طور کامل خودکار هواپیماهای بدون سرنشین به حریم هوایی. از طریق حریم هوایی خود را پلت فرم مدیریت GuardianUTM O/S ارائه آنها ضروری پلت فرم نرم افزار را قادر می سازد که ملی استقرار U-فضا سازگار خدمات با خیال راحت آنلاک بالقوه از هواپیماهای بدون سرنشین و کمک به ملی مقامات حمل و نقل هوایی و ناوبری هوایی ارائه دهندگان خدمات برای ایجاد خدمات جدید برای حمایت از رشد در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین.

پایه و اجزای GuardianUTM O/S نیز در دسترس هستند برای فعال کردن شخص ثالث UTM توسعه دهندگان به ترکیب سازمانی درجه داده و خدمات خود را به UTM راه حل.

ارتفاع فرشته تاسیس شد توسط ریچارد پارکر در سال 2014 و دفتر مرکزی اش در خواندن, انگلستان.

ارتفاع فرشته توسعه دهنده پلت فرم باز است و در دسترس همه در: https://developers.altitudeangel.com.

در مورد GuardianUTM:

GuardianUTM را قادر می سازد هواپیماهای بدون سرنشین تولید کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزار برای اتصال به یک غنی و پویا و منبع دقیق و معتبر و اطلاعات مربوط به پشتیبانی geofencing در حالی که ارائه افزایش UTM قابلیت های چنین به عنوان یک رابط واحد به چند کشور مجوز پرواز.

این سیستم در حال مستقر توسط پریمیر لیگ در انگلستان, بریتانیا اصلی ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی شد و نشان داد به عنوان بخشی از "عملیات اوج' در سال 2018 ارائه پیشرفته حفاظت فرودگاه و خودکار مصوبات به پرواز در کنترل حریم هوایی. ارتفاع فرشته است که در حال حاضر در آوردن آنلاین قابلیت فعال هواپیماهای بدون سرنشین خلبانان در هر نقطه در جهان به 1 کلیک دسترسی به کنترل حریم هوایی.

همراه آن محصول GuardianUTM O/S, پشتیبانی از تمام قابلیت های مورد نیاز برای ارائه ملی-درجه هواپیماهای بدون سرنشین مدیریت ترافیک قابلیت به هر کشوری که بخواهد با خیال راحت به باز کردن پتانسیل هواپیماهای بدون سرنشین است.

معرفی فیلم: https://www.youtube.com/watch?v=Bd0pvUrS07g

در مورد Inmarsat

Inmarsat رهبر جهان در جهانی تلفن همراه و ارتباطات ماهواره ای. آن صاحب و عمل جهان, متنوع ترین, جهانی, نمونه کارها همراه, مخابرات ماهواره ای, شبکه های, و دارای چند لایه جهانی, طیف, نمونه کارها, پوشش L-band, Ka-band و S-band را قادر می سازد بی نظیر وسعت و تنوع در راه حل های آن را فراهم می کند. Inmarsat طولانی-تاسیس جهانی شبکه توزیع شامل نه تنها پیشرو در جهان شرکای کانال بلکه خود را قوی مستقیم, خرده فروشی, قابلیت, امکان پایان برای پایان دادن به خدمات به مشتریان اطمینان. این شرکت بی نظیر پیشینه عامل قابل اطمینان ترین در جهان جهانی موبایل ماهواره ای, شبکه های مخابراتی, تداوم کسب و کار و ماموریت بحرانی ایمنی و عملیاتی برنامه های کاربردی برای بیش از 40 سال است. آن را نیز یک سرگرد نیروی محرکه نوآوری در فن آوری در تلفن همراه و ارتباطات ماهواره ای, تداوم رهبری آن از طریق سرمایه گذاری قابل توجهی و یک شبکه قوی از تکنولوژی و ساخت شرکای.

Inmarsat عمل در سراسر نمونه کارها متنوع از بخش های با منابع مالی به صندوق آن را در استراتژی کسب و کار و دارای موقعیت پیشرو در دریایی, دولت, حمل و نقل هوایی و شرکت satcoms بازارهای عامل به طور مداوم به عنوان یک اعتماد پاسخگو و با کیفیت بالا و شریک را به مشتریان خود در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن