آمازون ممنوعیت پلیس با استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره برای یک سال

گروه های حقوق و محققان به مدت طولانی انتقاد آمازون نرم افزار تشخیص چهره, گفت: آن را به اشتباه شناسایی افراد با

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

گروه های حقوق و محققان به مدت طولانی انتقاد آمازون نرم افزار تشخیص چهره, گفت: آن را به اشتباه شناسایی افراد با پوست تیره تر است. این تصمیم نیز در میان گسترده ضد خشونت پلیس تظاهرات.

آمازون گفت که اجرای یک سال ممنوعیت پلیس استفاده از آن بحث صورت نرم افزار تشخیص Rekognition آمریکا غول تکنولوژی اعلام کرد.

آمازون گفت که توقیف موقت در نظر گرفته شده بود به نمایندگان کنگره آمریکا زمان به تدوین مقررات برای اطمینان از این نرم افزار استفاده اخلاقی.

"ما امیدواریم که این یک سال توقف ممکن است به کنگره به اندازه کافی زمان برای اجرای مناسب قوانین و ما آماده هستیم برای کمک به اگر درخواست" آمازون گفت.

این شرکت را رها نمی کند, استفاده از تشخیص چهره تکنولوژی در دسترس نباشد با آمازون گفت که سازمان ها با استفاده از نرم افزار برای کمک به پیدا کردن کودکان گم شده و یا کسانی که از نظر جنسی مورد سوء استفاده هنوز هم دسترسی داشته باشند.

نگرانی بیش از بازداشت ناعادلانه

اگر چه آمازون نداد در آن دلایل اقدام در حال حاضر تصمیم می آید در میان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس که جاروب در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان گسترش.

حقوق مدنی و گروه های آمازون خود کارکنان به انتقاد از این تکنولوژی برای سال اصرار این شرکت به فروش آن به سازمان های دولتی بیش از ترس از آن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمله به حریم خصوصی و افزایش دهها توسط اجرای قانون است.

محققان دریافتند که آمازون Rekognition و دیگر نرم افزار تشخیص چهره به اشتباه شناسایی افراد با پوست تیره تر و همچنین سایر نژادی و جنسیتی و نابرابری. این یافته ها که آمازون تا به دفاع در برابر موجب نگرانی که نادرست مسابقات می تواند منجر به ناعادلانه بازداشت.

ادامه مطلب: در میان جورج فلوید تظاهرات ما شرکت ایستادن برای عدالت نژادی

اگر چه آمازون اعلام شد و مورد استقبال آزادی های مدنی فعالان برخی از کارشناسان اشاره کرد که ما در ادارات پلیس اغلب با استفاده از نرم افزار از شرکت های دیگر.

سازمان های اجرای قانون نیز گفت: آنها به طور معمول با استفاده از نرم افزار تشخیص چهره برای شناسایی مظنون در پست-crime investigations به جای نظارت بر زمان واقعی.

آمازون این تصمیم به دنبال یک شبیه حرکت توسط آی بی ام اعلام کرد که در روز سه شنبه که آن را نمی خواهد طولانی تر ارائه هدف کلی نرم افزار تشخیص چهره. آی بی ام نیز نامیده می شود برای "گفتگوی ملی" با استفاده از فن آوری است.

rs/rt (AP dpa رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن