امریکن اکسپرس دریافت ترخیص کالا از گمرک برای شروع پردازش معاملات محلی در سرزمین اصلی چین

امریکن اکسپرس (NYSE: AXP) اعلام کرد که خود را سرمایه گذاری مشترک در سرزمین اصلی چین اکسپرس (Hangzhou) Technolo

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

امریکن اکسپرس (NYSE: AXP) اعلام کرد که خود را سرمایه گذاری مشترک در سرزمین اصلی چین اکسپرس (Hangzhou) Technology Services Company Limited ("شرکت بیان" است که با دریافت تاییدیه از بانک خلق چین (PBOC) برای یک شبکه پاکسازی مجوز. با این آمریکایی بیان می شود اولین خارجی پرداخت شبکه به مجوز برای روشن شدن RMB معاملات در سرزمین اصلی چین است. این شرکت انتظار دارد برای شروع پردازش معاملات بعد از این سال.

اکسپرس شرکت امریکن اکسپرس' سرمایه گذاری مشترک با Lianlian DigiTech شرکت ، با مسئولیت محدود, چینی fintech شرکت خدمات. اکسپرس شرکت ساخته شده است یک شبکه برای روشن شدن معاملات داخلی شارژ در امریکن اکسپرس مارک کارت و همچنین سازگار با کلید کیف پول همراه بازیکنان در چین است.

"ما خوشحالیم به عنوان اولین شرکت خارجی برای دریافت این مجوز است. تصویب این نشان دهنده یک گام مهم رو به جلو در ما رشد بلند مدت استراتژی و یک لحظه تاریخی نه تنها برای آمریکا بیان اما برای ادامه رشد و توسعه صنعت پرداخت در سرزمین اصلی چین" گفت: Stephen J. Squeri رئیس و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی اکسپرس. "ما مشتاقانه منتظر استقبال از میلیون ها مصرف کنندگان و کسب و کار و تجار در چین به امریکن اکسپرس و همچنین در ادامه به افزایش حمایت از ما برای مشتریان جهانی زمانی که آنها در سفر به منطقه است."

Zhengyu ژانگ رئیس LianLian DigiTech شرکت ، Ltd. گفت: "Lianlian متعهد به ارائه بهترین پرداخت ها و پرداخت های مربوط به fintech خدمات به مشتریان تجاری و مصرف کنندگان در سراسر جهان است. در زمینه جهانی شدن و چین باز از آن مالی صنعت ما شده اند به طور فعال معرفی چین پرداخت موبایل به جهان در حالی که در تلاش برای یادگیری از و اتصال با کلاس جهانی شرکت های مالی. ما با اعتماد به نفس است که ما سرمایه گذاری مشترک با آمریکا بیان ارائه خواهد شد متنوع تر کارت بانک خدمات به مصرف کنندگان و مشتریان تجاری در داخل و خارج از چین است."

والتر لیو مدیر عامل شرکت بیان کرد: "ما مفتخریم برای اولین بار مجوز خارجی پرداخت شبکه در سرزمین اصلی چین است. ما ارائه خواهد شد همکاران ما متفاوت خدمات با گرد هم آوردن بهترین از امریکن اکسپرس و Lianlian. تمرکز ما در حال حاضر برای ادامه کار آماده سازی برای یک کسب و کار موفق راه اندازی کار از نزدیک با رگولاتور و همکاران."

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این نسخه شامل اظهارات به جلو نگاه در معنای اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 که به موضوع ریسک و عدم قطعیت و حاوی کلمات مانند "انتظار" "پیش بینی" "قصد," "طرح" "هدف" "را" "مه" "باید" "می" "را" "به احتمال زیاد" و عبارات مشابه. خوانندگان هشدار به جای تکیه ناروا در این اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ که بر روی آنها ساخته شده است. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه. نتایج واقعی ممکن است متفاوت از کسانی مندرج در اظهارات به جلو نگاه با توجه به عوامل مختلف از جمله آنهایی که شرح داده شده در آمریکا شرکت بیان گزارش سالانه در فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2019 و این شرکت دیگر گزارش در فایل با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

در مورد امریکن اکسپرس

امریکن اکسپرس در سطح جهان پرداخت یکپارچه شرکت ارائه به مشتریان با دسترسی به محصولات بینش و تجربه است که غنی سازی زندگی و ایجاد کسب و کار موفقیت. اطلاعات بیشتر در americanexpress.com و ارتباط با ما facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress و youtube.com/americanexpress.

کلید لینک به محصولات و خدمات شرکت با مسئولیت اطلاعات: شارژ و کارت های اعتباری کسب و کار کارت های اعتباری, خدمات مسافرتی, هدیه, کارت, کارت های اعتباری, خدمات تجاری, Accertify, InAuth, شرکت, کارت, سفر کسب و کار و مسئولیت شرکت های بزرگ.

در مورد Lianlian

Lianlian DigiTech شرکت ، Ltd. تاسیس شده در فوریه 2009 ارائه همه جانبه خدمات مالی برای مصرف کنندگان و کوچک و متوسط در سراسر جهان از طریق مالی آن پرداخت و پاکسازی و خدمات سیستم های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن