American Kennel Club کارکنان خشم در مورد بازگشت به نیویورک دفاتر

در میان یک بزرگتر فرهنگی حساب با مسابقه پس از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس و کارمندان در تاریخی, Amer

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

در میان یک بزرگتر فرهنگی حساب با مسابقه پس از مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس و کارمندان در تاریخی, American Kennel Club امیدوار بودند برای پیوستن تعداد دیگری از شرکت ها و سازمان ها در ساخت Juneteenth یک شرکت تعطیلات.

در عوض در حالی که غیر انتفاعی کارکنان سخت در محل کار بودند که بعد از آنها دریافت مختصری ایمیل: حتی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس با شدت گرفتن در آنها را مجبور به بازگشت به AKC را میدتاون منهتن دفتر در عرض یک هفته.

"شما شنیده ام خبر خوب این است که شهر نیویورک را حرکت به فاز 2 در دوشنبه 22 ژوئن 2020 اجازه می دهد ما را به بازگشت به عامل به عنوان یک محل کار" گفت: نامه ای از سازمان اجرایی تیم و اضافه میکند: "طبعا تغییرات گاهی اوقات به چالش کشیدن و ما قدر انعطاف پذیری خود را در طول این زمان دشوار است."

آغاز آخرین جمعه نیویورک رسما اجازه کارگران نه به عنوان طبقه بندی شده ضروری به بازگشت به دفاتر در منهتن. در میان شرکت ها و سازمان هایی که در زمان کامل غوطه بازگشت به زندگی AKC های بزرگ 136 سال غیر انتفاعی است که به عنوان بدن حاکم برای امریکا معروف ترین سگ نشان می دهد و اجرا می شود جهان بزرگترین سگ های اصیل رجیستری.

البته در حالی که این سازمان با شور و شوق در آغوش بازگشت به کار کارکنان کمتر از خوشحالی. روزانه وحش صحبت کرد متعدد AKC کارکنان که همه ابراز ناراحتی و یا عصبانیت در مورد بازگشت به کار به طور خاص تاسف از عدم توضیح روشنی برای این تصمیم بالقوه برای دیگر NYC-محور coronavirus موج بالقوه موانع به توانایی خود را به کار موثر و سرد و یا در زمان تن-ناشنوا پاسخ از مدیریت زمانی که کارکنان گردش نامه بیان نگرانی های خود را.

"این بسیار وحشتناک" یک کارمند پاسخ موجز وقتی پرسیده شد که در مورد وضعیت.

در بیانیه ای به The Daily Beast, سخنگوی AKC پاسخ نمی دهند به فردی سوالات پرداختن به کارکنان مختلف, نگرانی, اما گفت که این سازمان بود "مطابق با دولت و شهرستان دستورالعمل" و تاکید کرد که آنها آگاه بودند از هر گونه کارکنان که تا به حال قرارداد COVID-19.

اما پس از بازگشت به کار سیاست بود اوایل این ماه اعلام کرد AKC کارکنان خود را ساخته شده trepidations شناخته شده به org بالاتر یو پی اس. پاسخ شده است خاموش در بهترین حالت.

در نامه منتشر شده به طور گسترده ای در AKC در میان کارکنان و مدیران در اطراف یک دوجین کارکنان ابراز قبر نگرانی از شیوع کروناویروس در ایالات متحده است که تا به حال بازگشایی شد و پرسید: این سازمان برای به تاخیر انداختن طرح دفتر تا اوت 1 به منظور ارزیابی ایمنی طولانی مدت از بازگشت به کار سیاست در شهرستان.

در این یادداشت که به دست آمده توسط The Daily Beast, برخی از کارکنان علاوه بر این استدلال که آنها مشغول به کار بود با موفقیت در یک محیط از راه دور با وجود شرکت گسترده furloughs در مارس و که آنها می تواند همچنان به انجام اکثر وظایف بدون سفر به دفاتر منهتن.

"لطفا درک کنید که ما واقعا عاشق AKC ما شغل و کار ما قادر به انجام هر روز برای سگ های اصیل" کارکنان نوشت. "ما احترام و قدردانی ما همکاران و سرپرستان و واقعا مراقبت برای یکی دیگر.

"با این حال گفت: ما بسیار نگران این سطح از بی توجهی ما نشان داده که کارکنان و اعضای AKC جامعه است. این تصمیم نیز تاثیر می گذارد و ما را تهدید می, خانواده, همکاران و هم اتاقی بسیاری از آنها دستور داده شده است که برای جلوگیری از اردوهای تابستانی شرکت های بزرگ دفاتر و حمل و نقل عمومی تا سقوط."

کارکنان همچنین ادعا کرد که چندین نفر از مدیران و مدیران باید تکرار نگرانی های خود را به بالا AKC مدیر عامل Dennis B. فنر اما نادیده گرفته شد. (فنر پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای نظر.) با توجه به این منابع هرگز وجود هر گونه پاسخ به نامه کارکنان گردش در اوایل ماه ژوئن و عدم توضیحات روشن در سمت چپ کارکنان به حدس و گمان در مورد دلایل چنین شتابزده به دفتر بازگشت. "این تصمیم را نه بر اساس منطق آن بر اساس مدیر عامل شرکت احساسات مایل به پشت در دفتر" یک کارمند اظهار داشت.

با توجه به کارکنان در طول بحران فنر همچنان به تماس به جلسات مجازی از این شرکت Midtown که در داخل راه رفتن فاصله از آپارتمان خود را. و بیش از گذشته چند روز کارمند گفت: مدیر عامل ارسال ایمیل به تمامی کارکنان (اکثریت قریب به اتفاق آنها تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است بازگشت به دفتر) تشویق آنها به خوردن جمعی از مواد غذایی است.

"تازه و کلوچه برای همه در کافه. آنها را انتخاب کنید و لذت بردن از!" یک پیام به عنوان خوانده شده.

"من درک که هر کس لذت می برد دیروز عالی ناهار" مدیر عامل نوشت. "امروز وجود دارد تازه شیرینی با کره به صورت جداگانه پیچیده برای شما از Zabar است. با بهره گیری از حفظ."

پیام چنین حلقه به عنوان tonedeaf, کارکنان گفت: با توجه بسیار زیاد بهداشت عمومی پروتکل های ایمنی کارکنان ممکن است انتظار می رود پس از بازگشت به دفاتر. به طور مشابه, کارکنان گفت: این شرکت با ارائه کمی راحتی در مورد آن نگرانی در مورد پتانسیل قرار گرفتن در معرض ویروس—کاملا معقول و ترس و منابع گفت: از آنجا که با توجه به یک سازمان گسترده ایمیل فرستاده شده در اوایل این سال در حال حاضر وجود دارد یک تایید coronavirus مورد در ساختمان است.

علاوه بر این با توجه به متعدد کارکنان, برخی که در بازگشت به دفاتر در شنبه مختل شد برای پیدا کردن که میز خود را ترمیم و به حال دریافت نکرده عمیق تمیز کردن. و این سازمان تنها غربالگری سیاست اجباری "خود ارزیابی" است که در آن کارکنان ملزم به ارائه گزارش روزانه که آیا آنها باید علائم کروناویروس قبل از ورود به Midtown ، دیگر احتیاط آمد در قالب AKC درخواست کارکنان برای حفظ یک صفحه گسترده ورود به سیستم از هر نه اجتماعی فاصله تعامل آنها با همکاران.

بازگشت به دفتر نه تمام وقت اما به عنوان AKC اتحاد مبهوت کارمند بازده قرار دادن آنها را به دو جداگانه دوار گروه که تجارت هفته از رفت و آمد به دفتر کار (مدیران انتظار می رود که وجود دارد هر روز بدون در نظر گرفتن گروه).

با توجه به متعدد کارکنان بالاتر یو پی اس را رندانه به برخی از کارکنان است که این گروه بازگشت تضمین می کند که اگر شیوع کروناویروس در یک گروه ممکن است هنوز قادر به جسمی بازگشت به کار.

اما کارکنان اشاره کرد که از آنجا که این سازمان در تلاش است برای حفظ برخی از فاصله اجتماعی بسیاری از کارکنان خواهد بود که در دفتر برنامه از مردم آنها را با کار روزانه به طور بالقوه مهار توانایی های خود را به عنوان مقدار کار انجام شده به عنوان آنها را در یک محیط از راه دور. چند خودیها گفت: روزانه هیولایی که حتی با مبهوت زمانبندی جلسات هنوز هم در نهایت برگزار شد و عملا از طریق زوم.

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به شدت تغییر جامعه آمریکا عمومی-کارشناسان بهداشت و درمان را خواستار احتیاط در مورد بازگشت به فضاهای کاری مشترک. مراکز کنترل بیماری را بازگشایی دستورالعمل نشان می دهد شرکت "کارکنان بپرسید که استفاده از حمل و نقل عمومی را در نظر بگیرید با استفاده از teleworking برای ترویج اجتماعی فاصله." یک واشنگتن پست بررسی نشان داد که 60 درصد از آمریکایی ها که کار خارج از خانه از ترس افشای خود و خانواده خود را به ویروس. و کارشناسان پیشنهاد کرده اند که امن ترین بازده به دفاتر نیاز به نصب و راه اندازی عطسه پاسداران یکی از راه دالان و بیشتر مناسب دور میز فضاهای.

AKC است به دور از تنها سازمان شارژ پیش با بازگشایی با وجود اعتراض و سلامت مربوط به نگرانی های ابراز شده توسط کارکنان. در ماه گذشته روزانه وحش گزارش شده است که در کارولینای جنوبی بزرگترین روزنامه چارلستون پست و پیک, موظف همه کارکنان برای بازگشت به کار با وجود ترس از ابتلا به کروناویروس (چند هفته پس از تصمیم گیری های روزانه وحش گزارش شده است که شده است یک مورد در دفتر و مدیران با توجه به درخواست کارکنان به ماندن در خانه دوباره).

با وجود برخی از مطبوعات بد گذشته و انتقاد از برخی از حیوانات فعالان بیش از 100 plus-سال, تاریخچه باشگاه لانه قرار دادن آمریکا باقی مانده است یکی از قابل رویت ترین غیر انتفاعی سگ-نهادهای مرتبط در کشور است. علاوه بر تجویز و اجرا های مختلف با مشخصات بالا نشان می دهد که سگ از جمله Westminster Dog Show باشگاه به عنوان یک رجیستری برای سگ اصیل است و بارها ذکر منبع از اطلاعات در مورد سگ نژاد.

هنوز کارکنان زده شده با طنز است که یک سازمان است که به خود می بالد در انسانی درمان حیوانات را خود کارکنان در معرض خطر است.

"این است که یک سازمان غیر انتفاعی است که ادعا می کند به مراقبت در مورد حیوانات, اما آنها حتی نمی رسد به مراقبت در مورد مردم" یک کارمند پکتیا میباشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب