آمریکا در حال جدید کروناویروس 'کانون' – که

سازمان بهداشت جهانی (WHO) ارائه مشاوره به کشورهای در آمریکا به استراحت محدودیت. با نرخ در آمریکای شمالی کاهش ب

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

سازمان بهداشت جهانی (WHO) ارائه مشاوره به کشورهای در آمریکا به استراحت محدودیت. با نرخ در آمریکای شمالی کاهش برزیل, ثبت, جدید ترین موارد در هر نقطه در جهان بیش از هفت روز گذشته.

یک سازمان جهانی بهداشت (WHO) رسمی در روز سه شنبه گفت که آمریکا در حال حاضر در نظر گرفته می شود جدید کانون بیماری همه گیر کوروناویروس مشاوره کشور در منطقه به سهولت محدودیت.

Carissa اتین که مدیر برای آمریکا و رئیس سازمان بهداشت پان آمریکا (PAHO) گفت که تعداد COVID-19 موارد بود "هنوز هم شتاب" در برزیل, پرو, شیلی, السالوادور گواتمالا و نیکاراگوئه.

"منطقه ما تبدیل به کانون COVID-19 همه گیر" اتین گفت که آمریکای لاتین بود و در حال حاضر پیشی اروپا و ایالات متحده در این شماره از روزانه عفونت.

ادامه مطلب: Coronavirus: برزیل رهبری برای فاجعه

برزیل نیاز به انجام همه چیز آن را می توانید'

"در آمریکای جنوبی ما به ویژه نگران آن است که تعداد موارد جدید گزارش شده در هفته گذشته در برزیل به بالاترین سطح برای هفت روز پس از وقوع آغاز شد" اتین گفت.

به عنوان کشور روزانه COVID-19 مرگ و میر نیز نزدیک به بالاترین سطح خود در جهان اتین گفت: برزیل روزانه COVID-19 کشته شد و انتظار می رود به اوج خود در حدود 1,020 هفته سوم ماه ژوئن است.

برزیل فعلی حدود 375,000 COVID-19 موارد است دوم تنها به 1.6 میلیون نفر در ایالات متحده است. در این کشور شمار کشته شدگان در حال حاضر در بیش از 23,000 اما کارشناسان تخمین می زنند تعداد واقعی می تواند بسیار بالاتر به عنوان مرگ و میر گزارش نشده برو.

این است که هشدار مقامات برزیلی که آنها باید کافی تست و ردیابی اقدامات در محل برای نگه داشتن این ویروس از قبل از اقتصاد می شد.

اتین گفت: PAHO توصیه می کند یک ترکیب اجتماعی فاصله اقدامات و تست سلامت سیستم آماده است.

با این حال رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro به شدت انتقاد کرد علیه این کشور و رهبران منطقه ای برای ادامه مستندات و استدلال کرد که قیمت به اقتصاد اهمیت بیشتری نسبت به خطرات بهداشتی.

روز دوشنبه مایک رایان که مدیر اجرایی خدمات اورژانس گفت که برزیل را "شدید" نرخ انتقال معنی ماندن در خانه و اقدامات باید در محل باقی می ماند بدون در نظر گرفتن پتانسیل آسیب های اقتصادی. "شما باید همچنان به انجام همه چیز شما می توانید" او گفت:.

هنوز در اواسط موج اول'

اخیر در هوا منتشر شده توسط دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی (IHME) در ایالات متحده هشدار می دهد که برزیل می تواند رکورد 125,000 COVID-19 مرگ و میر در ماه اوت. در همان زمان, قاب, پرو می تواند کل 20,000 و شیلی می تواند 12,000 مرگ و میر.

که رایان هشدار داد در برابر فرض کنید که COVID-19 همه گیر شد و شروع به پراکنده با اشاره به شیوع بیماری در کشورهای آمریکای لاتین به عنوان یک هشدار است.

"در حال حاضر ما در موج دوم. ما درست در وسط موج اول جهانی" او گفت:. "ما هنوز هم بسیار در یک مرحله که در آن بیماری است که در واقع در راه است."

wmr/msh (یمن)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب