آمریکا انتخابات در حال تبدیل شدن به آلوده به Untraceable نقدی

در اواخر سال گذشته مبهم نیوجرسی لوله کشی شرکت ریخته یک چهارم از یک میلیون دلار به جمهوری خواهان مجلس سنا' top

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

در اواخر سال گذشته مبهم نیوجرسی لوله کشی شرکت ریخته یک چهارم از یک میلیون دلار به جمهوری خواهان مجلس سنا' top super PAC. که دقیقا در پشت اهدای یک راز باقی مانده است. اما یک دنباله از پرونده های عمومی به ارائه برخی از سرنخ اشاره کرد که در جهت دیرین تهمت شریک کسب و کار و مذاکرات مگا دهنده.

East Coast, لوله کشی, LLC تشکیل شد در سال 2010 در دلاور یک دولت است که ارائه می دهد کمی اطلاعات عمومی در مورد شرکت های گنجانیده شده وجود دارد. اما یکی وجود دارد نام آن شرکت ثبت: Jay Beckoff یک مدیر پذیرش در املاک و مستغلات غول Vornado Realty Trust ذکر شده بود که شرکت "مجاز امضاء کننده است." فدرال کمیسیون انتخابات ثبت لیست شرق ساحل لوله کشی آدرس به عنوان یک نیوجرسی ساختمان متعلق به ایالتی خواص. هر دو Vornado و بین ایالتی در حال اجرا توسط استیون راث که در کسب و کار با مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان از سال 2007. راث روابط به رئیس جمهور فراتر از هر چند وجود دارد. منصوب شد به کاخ سفید بهبود اقتصادی نیروی کار در مارس و شرکت گسترده کسب و کار با دولت فدرال است.

به 250.000 دلار سهم از شرق ساحل لوله کشی به رهبری مجلس سنا صندوق یک سوپر پک هم تراز با رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل بود فقط یکی از هزاران سیاسی سهم از سال گذشته ساخته شده توسط اشخاص که تلاش برای کفن منابع بودجه استفاده می شود به تلاش برای نوسان انتخابات فدرال.

کمک های مالی سیاسی و غیر افشای گروه—از جمله LLCs مانند سواحل شرق لوله کشی و 501(c)(4) سازمان های غیر انتفاعی معمولا به عنوان "تاریک پول" گروه سر به فلک کشید در سال های اخیر است. در طول سال 2018 چرخه انتخابات این گروه ها ارائه شده حدود 178 میلیون دلار به دولت فدرال کمیته های سیاسی با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط مرکز سیاست پاسخگو. در سال 2020 آنها در مسیر به مراتب فراتر است که در کل. تا پایان ماه ژوئن غیر افشای گروه تا به حال اهدا $177 میلیون فدرال کمیته های سیاسی در هر CRP داده است.

در نتیجه کارشناسان می گویند بوده است فرسایش اساسی قوانین حاکم بر آمریکا انتخابات و رشد مقدار پول صرف شده برای نتایج خود را تحت تاثیر قرار.

"این تیره پول سازه ایجاد فرصت برای بازیگرانی که می خواهید برای تضعیف دموکراسی آمریکایی" با توجه به شیلا Krumholz CRP اجرایی مدیر. "ایالات متحده باید یک رهبر در مورد این موضوع تنظیم یک بی چون و چرا از مثال های کاربردی سیستم های دموکراتیک و نظارت" Krumholz گفت سال گذشته است. "ما نمی توانیم چشم پوشی از این ضعف شده اند که اجازه خزش به بودجه انتخابات در ایالات متحده."

آن نقاط ضعف را تا حد زیادی محصولات از یک رشته از دادگاه عالی تصمیم گیری در سال 2009 و 2010 که زده ممنوعیت مستقیم شرکت های بزرگ فعالیت سیاسی و مجاز فدرال گروه های سیاسی به منظور بالا بردن و صرف و نامحدود مبالغ از پول را به عنوان طولانی به عنوان آنها را مستقل از نامزدهای سیاسی و احزاب است. که مجاز به ثبت اشخاص اعم از انتفاعی یا غیر انتفاعی است که لازم نیست به افشای حامیان مالی خود را به طور مستقیم به صندوق گروه های سیاسی به طور موثر پوشش درست منابع عظیمی از سیاسی صرف.

"شفافیت اجازه می دهد تا به ارزیابی است که در پشت تبلیغات سیاسی آنها از سوپر پکس" با توجه به یک گزارش جدید در مات و کمک کنندگان سیاسی از موضوع یک حزبی خوب دولت ، "هنگامی که سوپر پکس به سادگی لیست مات شرکت های پوسته و یا مرموز تاریک پول گروه به عنوان همکاران خود را در تاریکی در مورد هویت واقعی این منابع از پول صرف شده برای نفوذ در انتخابات است."

پدیده ای است که محدود به یک سیاسی طرف و یا دیگر. در واقع مترقی گروه تبحر مسیرهای جدید در سال جاری در تاریک پول سیاسی صرف. در تاریخ 30 ژوئن به تنهایی مترقی غیر انتفاعی به نام شانزده سی و صندوق اهدا عظیم $7.9 میلیون به دو دموکراتیک سوپر پکس. شانزده و سی و یک "حامی مالی" از نمرات از شرکت های فرعی گروه های حمایت از اضافه کردن یکی دیگر از لایه ای از کدورت به سیاسی آن سهم; این معلوم نیست که آیا شانزده سی خود و یا یکی از لباس های این حامیان در پشت آن کمک های مالی.

چنین عدم افشا می توانید آن را دشوار است برای ریشه کن کردن پتانسیل فساد و عزت برخورد میان برخی از ملت بزرگترین کمک کنندگان سیاسی. در واقع برای بسیاری از شرکت های بزرگ و تاریک پول اهدا کنندگان صفر عمومی اطلاعات وجود دارد در مورد واقعی منابع خود را کمک. $250,000 سهم در مارس به رهبری مجلس سنا صندوق به عنوان مثال ذکر شده کمک کننده به عنوان یک شرکت به نام Norgate LLC در سانتا مونیکا ، هیچ سابقه ای از هر شرکت با این نام در کشور است. آدرس برای Norgate ذکر شده در FEC سوابق یک oceanside دفتر پارک—سوابق لیست نیست یک مجموعه عدد است.

به حدی است که هر گونه اطلاعات در دسترس عموم است در مورد بسیاری از این مات کمک کنندگان سیاسی است که اطلاعات می آید از سوابق عمومی است که نشان نمی دهد تا در کمپین مالی براده طراحی شده برای اطمینان از شفافیت در کمک های مالی از مبارزات سیاسی و گروه های ذینفع. در اکثر موارد به دست آوردن این اطلاعات نیاز به دیجیتال آیفون که اکثر رای دهندگان لازم نیست زمان و یا منابع به انجام.

لو Parnas و ایگور Fruman اتحاد جماهیر شوروی به دنیا آمد تجار و بازرگانان در مرکز استیضاح اتهامات علیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این سال به دنبال ارضاء خود را با تهمت و دیگر متصل جمهوری خواهان از طریق بالا-دلار سیاسی سهم. اما آنها روت کسانی که کمک های مالی از طریق LLC جهانی به نام انرژی تولید می کند. اطلاعات بیشتر در مورد شرکت به منابع مالی که برای اولین بار گزارش روزانه وحش و شد در مرکز فدرال جنایی کیفرخواست تنها به نور آمد تنها به دلیل نامربوط دادخواهی در برابر Parnas توسط سابق شریک کسب و کار. تا به حال که دادخواهی نیست آورده شده است به جلو وجود دارد به سادگی هیچ راه جهانی انرژی تولید سهم خواهد کشف شده است برای دیدن.

بسیاری از موارد حل نشده باقی می ماند. برای مثال جامعه از زنان جوان دانشمندان و کارآفرینان LLC گنجانیده شده در سال گذشته در هاوایی است. در دسامبر. 31, 2019, شرکت اهدا $150,000 برای 1820 PAC فوق العاده PAC حمایت از بهداشت ، سوزان کالینز (R-من). تنها خود را علنا ذکر شده افسر یک زن به نام جنیفر لام. و آدرس آن ذکر شده بود هونولولو PO box.

با هیچ راهی برای تماس با گروه تنهاست گزارش avenue بدانند که در پشت کمک مالی به شکل, که, کاملا, است, جنیفر لام. اخبار محلی گزارش در هونولولو این باورند که این فرد در واقع تیفانی جنیفر لام همسر رئیس اجرایی پیمانکار دفاعی Navatek که ایجاد سطح خود را از فتنه است. کالینز کمک کرده بود امن میلیون ها نفر در پنتاگون بودجه برای Navatek فقط چند ماه قبل از جامعه از زنان جوان دانشمندان و کارآفرینان اهدا شده به نرم افزار-کالینز فوق العاده PAC.

اما آن باقی مانده است غیر ممکن است برای برخی می گویند اگر این راه پول سرازیر شد. روزانه جانور قادر به به طور مستقل بررسی کنید که جنیفر لام است و در واقع تیفانی جنیفر لام. با ماهیت معاملات در موضوع است که اطلاعات در دسترس عموم است که به عنوان یک نتیجه است که قادر به ارزیابی هر گونه بالقوه نشخوار-طرفدار وضع موجود است.

موضوع یک گزارش شناسایی یک میزبان از دیگر فدرال سیاسی کمک های ساخته شده توسط آشکار مقابل شرکت و یا شرکت های با کمی مستند فعالیت های کسب و کار خود را فراتر از فوق العاده PAC کمک های مالی. آنها نماینده چه گروهی توصیف کرد که قابل گریز در مالی مبارزات انتخاباتی قانون است که اجازه می دهد تا افراد ثروتمند و منافع به قیف مبالغ هنگفتی به فدرال رقابت های سیاسی با بعدی به هیچ شفافیت و یا بررسی.

در یک محیط سیاسی بسیار هماهنگ به چشم انداز دخالت خارجی و منافع خاص است که در تنظیم کردن زنگ هشدار با توجه به موضوع یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت نیک Aud.

"مخفی پوسته شرکت های ارائه ایده آل پوشش برای خارجی ها که مایل به فرار از موجود منع دخالت خود را در ایالات متحده در انتخابات" Aud در بیانیه ای گفت و همراه با گزارش. "وزارت دادگستری می گوید خارجی ها در حال حاضر استفاده از پوسته شرکت به طور غیر قانونی قیف پول به انتخابات در ایالات متحده حداقل دو بار در سال های اخیر است. آن را تنها یک ماده از زمان قبل از این خودنمایی گریز در کمپین ما سیستم مالی است و بیشتر به طور سیستماتیک مورد آزار قرار گرفته توسط مخرب خارجی بازیگران."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن