امریکا بزرگترین رسانه اتحادیه راه اندازی تاریخی, حمایت, کمپین برای نجات صنعت

بالای رسانه های اتحادیه در آمریکای شمالی راه اندازی تاریخی, حمایت, کمپین در تلاش نومیدانه برای جین تا حمایت سی

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

بالای رسانه های اتحادیه در آمریکای شمالی راه اندازی تاریخی, حمایت, کمپین در تلاش نومیدانه برای جین تا حمایت سیاسی برای کمک به دفع بحران اقتصادی در اخبار صنعت.

تلاش های در حال انجام توسط 30,000-plus عضو Ejc-CWA شامل شش رقم دیجیتال مبارزات انتخاباتی آگهی مستقیم لابی در کاپیتول هیل و یک وب سایت جدید که در آن—در میان چیزهای دیگر—گذاشته و furloughed نگاران را در تاریخچه این صنعت plights. هدف این است که هر دو فوری و دراز مدت: به کنگره برای تأیید دادن مستقیم کمک های مالی به کارگران در رسانه های خبری; به گسترش دسترسی به کسب و کار کوچک برنامه اعطای وام به طوری که روزنامه های زنجیره ای می توانید کسانی که بودجه; برای متقاعد کردن دولت فدرال شروع به استفاده از آن موجود ad بودجه برای تقویت مبارزه رسانه اشخاص; و در نهایت برای قرار دادن یک صنعت است که ریختن ده ها هزار شغل در ماه های اخیر در stabler زمین.

"پنجره نیست بسته" گفت: Jon Schleuss رئیس جمهور Ejc-CWA. "اما آن را بدتر [فقط در ماه گذشته] و آن را در حال رفتن به دریافت بدتر از هر روز است."

مبارزات انتخاباتی به صراحت با عنوان "نجات اخبار" است و بر خلاف هر چیزی که Ejc-CWA انجام داده است در دهه مقامات می گویند. و آن را قرار می دهد اتحادیه ظریف در خاک: درخواست برای کمک های مستقیم از نهادهای سیاسی و مقامات است که آن را پوشش می دهد. Schleuss اذعان ناراحتی است که می تواند زمانی که یک صنعت استوار در گفتن افراد دیگر داستان از درد و رنج در حال حاضر است که مجبور به وقایع و ترویج خود. اما با روزنامه ها و ضربه های سخت و بریده بریده-و-برش-فکر مالکیت و آگهی درآمد از دست رفته به دلیل رکود اقتصادی ناشی از گسترش coronavirus وجود دارد به سادگی با قرار دادن چند گزینه های باقی مانده.

"این یک چالش برای صنعت ما در بازاریابی خودمان است که ما نمی گفتن داستان است که آنچه که ما انجام شده است مثبت نهفته جوامع" Schleuss گفت.

به عنوان بخشی از "ذخیره اخبار" کمپین Ejc-CWA حال برنامه ریزی برای در Schleuss' عبارت "ساخت یک مینی newsroom بالای اتحادیه" اساسا به گزارش خارج از نوبت از رسانه ها میباشد. این اتحادیه را به نوبه خود به برخی از روزنامه نگاران که شغل خود را از دست دلیل COVID-19 برای کمک به با این کار.

آگهی کمپین—که با بودجه دولتی توسط یک کمک مالی از پدر و مادر اتحادیه ارتباطات کارگران برای آمریکا—در حال رفتن به مناطق هدف "است که در آن دو حزبی نیاز برای اخبار محلی." و تپه وکالت تلاش خواهد شد با تمرکز بر ساختمان پشتیبانی از تمام گوشه و کنار به اطمینان حاصل شود که نوعی از صنعت کمک گنجانده شده است در چهارمین بسته از COVID اقتصادی امداد است که قانونگذاران در حال حاضر cobbling با هم. این اتحادیه در حال حاضر نگاه به استخدام یک جمهوری خواه متمایل لابی شرکت برای کمک به افزایش حمایت بر روی تپه.

موانع هستند و نه کوچک و نه فقط به دلیل تاریخی وجود دارد کمی اشتها در میان جمهوری خواهان برای خرج کردن پول مالیات دهندگان جلوگيري چهارم و مستغلات. در حال حاضر مستعد ابتلا به راه اندازی broadsides در مطبوعات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تنها تقویت آن دسته از حملات به این بیماری همه گیر است و درنگ و عملیاتی (از جمله پسرش اریک آخر این هفته) رفته اند که تا کنون به عنوان متهم به اعضای رسانه ها از تولید بحران به عنوان ابزاری برای صدمه زدن به مغلوب ساختن پیشی جستن 2020 چشم انداز.

داشتن تصویر کشیده مطبوعات سپاه به عنوان بازیگران سیاسی و نه اساسا یک صنعت است که در استخدام انسان مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد تقریبا مقدر به مخالفت با اقدامات اقتصادی با بهره گیری از رسانه ها. یک پوشش نقره ای ممکن است که همه خواهان همان احساس. برخی از نشانه های تمایل به حمایت از اقدامات به لحاظ اقتصادی حمایت از روزنامه های محلی. و دیگران رفته اند بیشتر: ساخت فعال است که با داشتن قوی اخبار عملیات در سطح محلی و در سطح دولت است و اساسا برای ثبات دموکراتیک.

"در پایان روز" گفت: Schleuss "من فکر می کنم بسیاری از این جمهوری خواهان متوجه است که آنها نمی خواهند آخرین مقاله در این کشور به نیویورک تایمز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن