کل جهان از دید

عبارت "برای خوب بیشتر" آمده است به بیان نشان می دهد که برخی از اقدامات سوال برانگیز می تواند توجیه اگر آن را و

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

عبارت "برای خوب بیشتر" آمده است به بیان نشان می دهد که برخی از اقدامات سوال برانگیز می تواند توجیه اگر آن را وسیله ای برای خدمت به یک هدف بزرگتر. اما چنین بیانیه ای زنده هنگامی که آن را منجر به محققان پوشش نشت اطلاعات از پروژه های خود را توسط آدم ربایی و ترک دو نوجوان جدا شده در یک غار زیرزمینی پر از موجودات متخاصم?
 
در Arthur Woodrings را "Gildor: the Forbidden زمین" ما به دنبال یک جفت از نوجوانان به عنوان آنها گرفته شد از خانه های خود و در سمت چپ بسیار مخرب محیط زیست که در آن همه چیز می خواهد و کشتن بدون یک لحظه تردید. چگونه این دو نوجوان برای زنده ماندن در چنین هرج و مرج ، آیا آنها تا به حال دیدن خانه دوباره ؟
 
علم اگر چه یک ابزار ضروری برای بهبود انسان می تواند به نگه داشتن اسرار تاریک و در زمان تواند انسان را سقوط. اما جایی که شما رسم خط بین کشف چیزی انقلابی با هر وسیله و انسانی و اخلاقی اخلاق ؟
 
 
Gildor: The Forbidden زمین
نوشته شده توسط آرتور Woodring
Kindle | $2.99
شومیز | $15.26
جلد گالینگور | $30.89
 
فیزیکی و دیجیتال نسخه از این داستان هیجان کتاب است که حفظ خواهد کرد شما را در لبه صندلی خود را در دسترس هستند در آمازون و Barnes & Noble GoToPublish و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
 
درباره نویسنده
 
آرتور Woodring متولد و بزرگ شده در یک شهر کوچک در ایالت پنسیلوانیا. او شور و شوق برای نوشتن داستان است که خود را سرگرم کنند و نوه و نوه بزرگ. آنها خود داستان های زیادی است که به او این ایده به انتشار داستان های خود را به طوری که برای به اشتراک گذاری به مردم و به نوعی از شادی را به کسانی که خواندن داستان های خود را.
 
اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده و کار خود را در دسترس است https://arthurwoodringbooks.com/.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن