یک ER دکتر خشم راه رفتن را از طریق پارک مرکزی: 'این یک سیلی'

Cleavon گیلمن را دیده بود فیلم خبر از جمعیت در سواحل فلوریدا و کالیفرنیا. اما این پارک مرکزی در بعد از ظهر شنب

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Cleavon گیلمن را دیده بود فیلم خبر از جمعیت در سواحل فلوریدا و کالیفرنیا.

اما این پارک مرکزی در بعد از ظهر شنبه یک تنه زدن به دور از نیویورک پروتستان/دانشگاه کلمبیا ایروینگ مرکز پزشکی. The 40-year-old اورژانس مقیم از دست داده بود بسیاری از بیماران که او را نگه می دارد یک صندلی بین آمبولانس خلیج و تروما اتاق که در آن او نشسته به تماس خانواده ها با بدترین شکل ممکن اخبار.

و در همه جا او در حال حاضر نگاه در آفتاب پخش قلب COVID-19 کانون او را دیدم کثیری از مردم نادیده اجتماعی فاصله آنها به عنوان آرد مورد و آرام در میان درختان و چمن های بسیاری بدون ماسک. او آن را به عنوان یک توهین است.

"این یک سیلی در صورت" گیلمن گفت. "این واقعا است. من نمی تواند توضیح دهد که آن را به هر راه دیگر. آن را به من زده که بسیار خودخواه و نه در تماس با واقعیت است."

گیلمن به عنوان یک پزشکیار نیروی دریایی در عراق در سال 2004 و به نظر او همه گیر شود دیگر بیشتر مرگبار نوع جنگ که در آن بیش از 18,000 نیویورک فوت کرده اند در هشت هفته.

"که دو بار در آمریکا مرده در افغانستان و عراق" او گفت:. "که مجنون, راست? و مردم suntanning و picnicking با شراب و پنیر در پارک مرکزی."

نزد غافل جمعیت در پارک او را وادار به گرفتن یک تلفن همراه تصویری. او متوقف شد و پس از ضبط یک آمبولانس و یک ماشین پلیس نورد در سراسر پارک و سقف و چراغ های چشمک زن.

"نگاه مردم در آمبولانس به عنوان اگر آمبولانس بود از محل" او گفت:. "من شوکه شده بود."

برخی از بد آلوده چنین خودخواه بی دقتی در یکشنبه مطمئن برای پایان دادن به در یک آمبولانس و یک بیمارستان که در آن مراقبت های بهداشتی کارگران را به مبارزه و بیش از حد اغلب موفق به آنها را ذخیره کنید—در حالی که به خطر انداختن خود را.

"بسیاری از همکاران من در حال تبدیل شدن به بیمار" گیلمن گفت. "من تا به حال سه همکارانش مرگ بیش از دو هفته گذشته."

یکی از خود را بیشتر برجسته همکاران لورنا Breen حال بهبود از COVID-19 و بازگشت به کار را برای ادامه مبارزه اما ثابت شد هنوز هم بیش از حد ضعیف به پایان یک شیفت 12 ساعته. او recuperating در خانه و خانواده خود را در ویرجینیا در زمان گیلمن کردم سیلی از خودخواه در پارک مرکزی.

روز دوشنبه گیلمن ویران شد به یاد بگیرند که Breen مرده بود با خودکشی. Breen پدر به درستی به نام او یک قهرمان گفتن نیویورک تایمز "او سعی به انجام کار خود را و آن او را کشته است."

"من تا به حال سه همکارانش مرگ بیش از دو هفته گذشته."

دکتر Cleavon گیلمن

گیلمن در نظر گرفته شده بود Breen یک قهرمان مدتها قبل از COVID-19 رخ داد. او تا به حال اختصاص داده شده به ارائه مراقبت های عالی به آسیب پذیر و محروم در منهتن بالا.

"ما در حال صحبت کردن طبقه کارگر و کارگر فقیر" گیلمن گفت: "او که برای سال. که او در جامعه است."

و او را به عنوان شکل عمده در زمینه طب اورژانس که به راحتی می تواند رفته اند جاهای دیگر.

"او برتر از همه چیز او" گیلمن گفت. "فقط یک واقعا درجه یک فرد به عنوان به خوبی."

او هدایت و الهام گرفته از یک توالی از پزشکان جدید.

"او مربی هزاران نفر از مردم و آنها را انسان بهتر و بهتر پزشکان" گیلمن گفت.

سپس همه گیر رسید.

"این افزایش در یک جنگ منطقه" گیلمن گفت. "Gurneys پشت به پشت به پشت... بودن بیماران انتوبه چپ و راست."

این بالاترین میزان مرگ و میر در میان افراد آسیب پذیر بودند که نزدیک به Breen قلب.

"کسانی که مردم او زندگی خود را وقف کمک به" گیلمن اشاره کرد.

او از دست رفته بیمار پس از بیمار است. و پس از بازگشت به آپارتمان خود را در یک شیفت پایان, او تا به حال به رعایت انزوای اجتماعی.

"این ویروس باعث می شود ما به تنهایی" گیلمن گفت. "این خوب نیست به تنهایی با افکار خود را."

او افزود: "سکوت در برابر این جنگ واقعی هستند سخت در همه... آن را سخت در روح است. آن را واقعی سخت در روح است."

و این ممکن است حتی سخت تر در Breen هنگامی که او را در ویرجینیا به دور از مبارزه برای آسیب پذیر است.

"او روشن تلفات جنگ,' گیلمن گفت. "این خیلی سخت تر از بودن در عراق قطعا خیلی سخت تر است."

او افزود: "در بالای آن وجود دارد هیچ پایانی در چشم."

گیلمن اشاره کرد از خود "من شده است به جنگ اما حتی من ضرب و شتم. سخت ترین قسمت سخت تر از بودن در عراق است که در واقع نیاز به شنیدن عزیزان در گوشی سه بار تغییر گریه در انتهای دیگر که خود را مادر مرده که از شوهر خود درگذشت."

همیشه از حد به زودی پس از او ساخته شده یک اطلاع رسانی و او را به سر برای صندلی فقط در داخل آمبولانس خلیج و دیگر.

"شما فقط شنیدن آن گریه می کند و شما پیش بینی آن در هر تماس" او گزارش شده است. "این وحشتناک deja vu که من زنده کرده و بیش از دوباره. آن را فقط می پوشد در شما در طول زمان است."

او را به نام یک زن به او بگویید که خواهر او در حال مرگ بود و او به او گفت که او بود دفن شوهرش در سه ساعت است. او از دست داده بود و برادر او چند روز قبل از. همه آنها درگذشت COVID-19.

در همین حال رئیس جمهور تهمت بود به tweeting برای دیگر مناطق به "آزاد" خود را دارند.

"من مانند" شخص وجود دارد یک ویروس مرگبار در خارج وجود دارد,'" گیلمن گفت. "من در خط مقدم هر روز و به او گفتن مردم به خود را آزاد. گفتم: "نه ما همه در آن با هم. نشان می دهد برخی از رهبری لطفا.'"

او کمی شک و تردید در مورد نتایج زودرس بازگشایی.

"این ویروس به گسترش در سراسر ایالات متحده," او گفت:.

او معتقد است که اکثر نیویورک در حال گرفتن نیاز به اقدامات احتیاطی اما خودخواه کسری می تواند باعث صدمه به یاد ماندنی.

"اگر شما باید 5 درصد از 8 میلیون نفر انجام چیزی که خود را که بسیاری از مردم" او گفت:.

است که عبارتند از مردمی که او را دیدم در پارک مرکزی picnicking با شراب و پنیر در روز شنبه. آنها ممکن است گاه به گاه اگر آنها تا به حال خواندن مجله آنلاین گیلمن شده است نگه داشتن در وب سایت خود را در طول بیماری همه گیر. یکی ورود توصیف رفتن بیش از سوابق بيماران او انتوبه.

"من یک بیمار که تراشه خارج شد که من در مورد هیجان زده. آره!! 👏🏽👏🏽👏🏽😀

"آنچه در این بیمار تراشه خارج شد?" قلب من پر از شادی به من کلیک اطراف مدارک پزشکی در تلاش برای پیدا کردن جدید ترین پیشرفت داشته باشید. [کلیک, کلیک, کلیک کنید] بسیاری از کلیک تلاش برای پیدا کردن اطلاعات!

"اوه اینجا آن است!" من گفتم با یک لبخند بر روی صورت من. توجه داشته باشید گفت: بیمار در 5L از کانول بینی.

"این شگفت انگیز است! من خیلی خوشحال هستم که برای این 50 سال!" من گفت: کارگران شرکت "خانواده اش باید خیلی خوشحال!"

"صبر کنید... این چیست؟"... به عنوان خوانده شده بیشتر قلب من پر از ترس و تشویش. توجه داشته باشید بخوانید: "بیمار همچنان دچار توهم و می بیند گرگ در صندلی"

"آه شاید که فقط طولانی مدت دارو اثر از انتوبه هفته" من استدلال با استفاده از پزشکی پس زمینه "است که باید پوشیدن به زودی."

اما من به عنوان delved عمیق تر به پزشکی, نمودار پیش بینی تنها تر شوم. او عصبی امتحان به ذکر است که او در سمت چپ طرفه غفلت از هيپوکسيک-ايسکميک انسفالوپاتی معنی است که او تا به حال آسیب مغز از داشتن اکسیژن کافی به مغز او. این است که معمولا دیده می شود در بیمارانی که سکته مغزی یا ایست قلبی.

من ویران شد! حتی بیمارانی هستند که تراشه خارج نیست خوب داشتن نتایج بالینی. قسمت سمت چپ این جهان وجود ندارد برای این بیمار است. او قادر خواهد بود به درایو و به احتمال زیاد قادر به حتی لباس خود را.

گیلمن اشاره کرد نوع دیگری از ازدحام در یک نسبتا آرام روز در بیمارستان: "یازده آمبولانس در خارج از بخش اورژانس و آن را تنها بعد از ظهر."

در اوایل این هفته گیلمن خلاصه تا کار خود را در این جنگ که در هشت هفته گذشته از کشته شدن بیشتر از ما از این همه سال از ما طولانی ترین جنگ.

"من رفتن به بیمارستان" گیلمن گفت: روزانه وحش. "این شغل من است. شما باید یک کار بسیار آسان است. کار شما این است به ماندن در خانه خود را. اگر شما بیرون بروید شما پوشیدن ماسک.'"

اگر شما یا یک دوست در حال مبارزه با افکار خودکشی لطفا به ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-TALK (8255) و یا تماس با بحران خط متن از طریق پیام کوتاه به صحبت 741741



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب