جدید و هیجان انگیز در حالت عادی برای کار انعطاف پذیر

در اینجا علاوه بر خوش آمدید به جدید طبیعی' – یونیلور کار انعطاف پذیر برنامه به دست آورده است برخی از انعطاف پذ

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

در اینجا علاوه بر خوش آمدید به جدید طبیعی' – یونیلور کار انعطاف پذیر برنامه به دست آورده است برخی از انعطاف پذیری فوق العاده. فراتر از جایی که شما کار می کنند و چگونه شما کار همکاران هم اکنون می توانید استفاده از آزمون و یا رشد مجموعه مهارت های خود را کمک در پروژه های جدید در اطراف کسب و کار.

وجود دارد هیچ زمان از دست رفته به دنبال سرمایه گذاری با توجه به CVs یا نه. در عوض انعطاف پذیری تجربه پلت فرم با استفاده از هوش مصنوعی برای مطابقت با حق مردم با حق پروژه فرصت های سریع.

منابع انسانی کسب و کار شریک Yanpi Oliveros-پاسکوال کار کرده است با انعطاف پذیری را رول در سراسر 100+ کشور به 60,000+ کارکنان. "Unilever را تشویق می کند تا همه کارکنان برای ایجاد قابلیت از طریق یادگیری مادام العمر. انعطاف پذیری اجازه می دهد تا کارکنان به کار بر روی پروژه های کوچک یا بزرگی از زمان افزایش عمق مهارت های فعلی خود را و یا ایجاد مهارت های جدید و تجربه در یک راه انعطاف پذیر. ما باور داریم که مردم ما خیلی بیشتر از عنوان شغلی خود را. اگر مردم ما رشد ما رشد به عنوان یک کسب و کار," او می گوید.

انعطاف پذیری آمده است به خود در سه ماه گذشته زمانی که چابکی کسب و کار بحرانی شد برای تداوم کسب و کار. Covid-19 جهان دیدم قفل کردن. یونیلور برنامه های بازاریابی زنجیره تامین و لجستیک و تولید محصول مورد نیاز برای کار در سرعت برای پاسخ به در حال تحول نیازهای مصرف کننده و انتظارات.

برای علوم اطلاعات مدیر Giles پاوی که به معنای گرفتن اطلاعات و تجزیه و تحلیل (I&A) را به خط مقدم برای کمک به تیم, پاسخ به تغییرات به عنوان ویروس گسترش یافته است. "ما می خواستیم در نگاه به داده های داخلی در, فروش نقدی و زنجیره تامین و مقایسه آنها را به عوامل خارجی مانند عفونت رای و تغییر رفتار مصرف کننده," او می گوید.

او تبدیل به انعطاف پذیری برای کمک به او را لبریز تیم خود را از داده ها و تجزیه و تحلیل کارشناسان – ساختمان Covid-19 من و یک پیراهن. تاریخ شروع شد ASAP. "ما به دنبال مردم از مجموعه ای متنوع از پس زمینه کارشناسان از بازارهای متنوع و با انواع کاربردی تخصص," او می گوید. "ما خواسته برای اطلاعات دانشمندان و تحلیلگران کسب و کار و مدیران پروژه Agile کارشناسان و تجربه کاربر طراحی شده است."

CVs در آمد و به سرعت. "ما می دانیم که Unilever دارای استعداد اما ما غافلگیر انرژی مردم نمایش داده می شود," او می گوید.

قرار دادن مهارت های موجود برای استفاده از تست های جدید

بندر آفتاب-بر اساس David سوتگیت یکی از اولین به اعمال می شود. "من می خواهم دیده می شود نمونه های بسیاری از مردم پله داخل و خارج کار می کنند برای مقابله با این بیماری همه گیر. من می خواستم برای انجام کاری برای کمک به. قرار دادن من CV رو به جلو احساس فرصت مناسب. من می تواند کمک به کسب و کار با استفاده از مهارت های من در حال حاضر. من به خط من مدیر و متعهد به دادن این پروژه دو روز در هفته در کنار کار روزانه من."

این پروژه راه اندازی در سراسر 12 workstreams ها با پنج اولویت ستون: تقاضا و عرضه و جریان وجوه نقد مردم و جامعه است. "من به رهبری بازار انگلستان بینش workstream می گوید:" دیوید "به ارائه پاسخ و تجزیه و تحلیل به پرسش های کسب و کار بر عملکرد بازار."

بخشی از Covid-19 من و یک تیم به او پیشنهاد بیش از یک فرصت برای کمک به Unilever مدیریت آن پاسخ به همه گیر. "من در حال حاضر انجام داده یاران برنامه برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده و این پروژه به من اجازه داد به دست من کثیف در مجموعه داده ها و قرار دادن مهارت های جدید به آزمون" او می گوید.

"مهمتر از" او می افزاید: "واقعا درک داده ها و الگوهای من برای رسیدن به تعدادی از همکاران در مدیریت زنجیره تامین و CMI و این به من کمک کرد درک بهتری از کسب و کار در خارج از عادی به ویژه در UKI بازار است."

فرصتی برای تفکر تازه استخدام

آنا Huerzeler, دسته بندی مواد غذایی مدیر در Unilever مواد غذایی راه حل (UFS) قرار داده و نام خود را به جلو برای انعطاف پذیری فرصت برای کمک به توسعه جهانی بازاریابی و روابط عمومی طرح برای ما تازه به دست آورد با نام تجاری گیاهی به قصاب.

"من بخشی از گیاهی قصاب تیم جهانی در UFS از اکتبر سال گذشته کار بر روی به طور کلی توسعه نام تجاری رول کردن به کشورهای مختلف و نوآوری" او توضیح می دهد. "من واقعا علاقه مند به پیدا کردن در مورد ارتباطات جانبی و دسته مدیر فرانک Galestien بود واقعا حمایتی در دادن من هم برای این کار برای چند ماه."

برای آنا دانش از هر دو مصرف کننده رو و کسب و کار به کسب و کار طرف Unilever غذایی و رفع خستگی اجازه داده او را به درک درستی از تفاوت ها و شباهت های بین کانال و بازار به این پروژه است. "من با بهره گیری از فرایند یادگیری چیزی جدید در حالی که بر اساس پایه و اساس تجارب گذشته" او می گوید.

آنچه در آغاز به عنوان یک فلکس انتساب حرکت رو به جلو بیش از حد. "در حوزه اجرا پروژه ما شروع به درک که ما نیاز بیشتر در عمق منابع در نام تجاری و دسته می گوید:" فرانک. "آن نیاز به زمان بیشتر از چند ماه است که ما تا به حال برای انعطاف پذیری پروژه. ما نیاز به پردازنده کسی که کسی Ana."

هر دو Ana و دیوید در حال روشن است که خود را مثبت فلکس تجربیات شروع با حمایت مدیران خط. "فرانک درک چگونه این فرصت می تواند کمک به استفاده از مهارت های من به من کمک توسعه های جدید و دیدار با خود من رشد جاه طلبی. از آن شده است مناسب فرصت یادگیری برای من" می گوید.

"مدیریت دو نقش را می توان به چالش کشیدن" می افزاید: داود "پس از آن مهم است برای آمدن به ترتیب با خط خود مدیر برای مدیریت زمان خود را قبل از استفاده از."

اما هر دو طرف انعطاف پذیری معادله – پروژه رهبران به عنوان به خوبی به عنوان نامزد – ببینید ارزش انعطاف پذیری ارائه می دهد در یک کسب و کار و سطح شخصی. "ما هرگز قادر به پاسخ به طور کامل و بدون آن می گوید:" جایلز. "این یک راه بسیار خوبی برای پوشش تا من و یک تقاضا برای کیفیت منابع و انجام نامزدها تقاضا برای تجربه های جدید و هیجان انگیز از مهارت های منطقه که من و عرضه می تواند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن