Anacostia جامعه موزه راه اندازی لحظات انعطاف پذیری صفحات

اسمیتسونیان را Anacostia جامعه موزه راه اندازی کرده است لحظات انعطاف پذیری آنلاین ابتکار به عنوان پاسخ به COVI

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

اسمیتسونیان را Anacostia جامعه موزه راه اندازی کرده است لحظات انعطاف پذیری آنلاین ابتکار به عنوان پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. جمع آوری و به اشتراک گذاری داستان روزمره مردم در مقابله با این بحران بی سابقه لحظات از انعطاف پذیری به دنبال صدا را به جامعه حل و فصل برای زنده ماندن یک بیماری همه گیر است که به طور نامتناسبی تحت تأثیر جوامع از رنگ. ابتکار همچنین به عنوان وسیله نقلیه قدرتمند برای جمع آوری در زمان واقعی مستندسازی وقایع کنونی یک بنای این موزه کار و هویت. لحظات انعطاف پذیری می پیوندد TakeTimeThursdays زوم برنامه و یک راست به شهر دیجیتال نمایشگاه که در دسترس هستند در این موزه در سایت anacostia.si.edu.

"این Anacostia جامعه موزه ماموریت برای تقویت قدرت جمعی جامعه" گفت: ملانی, Adams, مدیر, موزه, در ویدئو های خود را در صفحات. "در حال حاضر که قدرت جمعی است که توانایی برای مراقبت و راحتی هر یک از دیگر در این زمان نیاز است."

لحظات انعطاف پذیری ابتکار برجسته و آرشیو داستان های ساکنان جوامع شهری و به خصوص کسانی که در واشنگتن دی سی منطقه مترو چگونه آنها در حال کمک به خود و هر یک از دیگر در یک از راه های مختلفی در طول این دوره دشوار است. صفحات از ویژگی های حساب های مثل مریلند, son-in-law با اشاره به خانواده اش امداد هنگامی که سن آنها 70-به همراه مادر بازیافت از COVID-19 برابر همه شانس این دو وظیفه تعهد بیان شده توسط خانه سلامت منابع انسانی متخصص که همچنین با این نسخهها کار پاره وقت به عنوان یک دستیار پرستاری خبره...هر دو کارهای ضروری و بخش 8 resident نا امید در هفته تلاش برای پیدا کردن صابون دست, چرا که به او عکس نشان می دهد قفسه ها باقی می ماند لخت. بازدید کنندگان می توانید فهرست گالری برای این و دیگر داستان های برجسته بر روی صفحه فرود است که به روز رسانی بارگیری در این هفته. آنها همچنین می توانید زمان واقعی پست در خوراک توییتر و پیشنهاد خود را توییتهایی طریق هشتگ #MomentsofResilience.

از طریق "سهم" لینک در صفحه فرود, بازدید کننده گرفته می شود به یک مجموعه صفحه آنها را دعوت به کمک تصاویر خود را, فیلم ها و روایت کوتاه و گویا از لحظات مقاومتی به میزبانی در گالری و احتمالا اضافه شده به مجموعه موزه. موزه است که به دنبال داستان از عمل است که ارائه آرامش و یا بهبود زندگی در حال حاضر از آن خواهد شد بعد از آن به دنبال اشیاء مستند تجربه.

"موزه نیز رسیده به سازمان های جامعه محلی به موکلین خود شرکت و تعامل در سایت های مجازی ارائه شده و" آدامز گفت. "ما می خواهیم ACM جامعه احساس قدرت به داستان های خود را از عدم قطعیت و غلبه بر ارتباط به عنوان یک حافظه برای امروز و آموزش به نسل های آینده است."

لحظات انعطاف پذیری ابتکار موزه سوم آنلاین برنامه توسعه. زمان پنج شنبه ها زندگی می کنند نیم ساعت زوم سخنرانی هفتگی برگزار می شود در 2:30 p. m. و—ویژگی های افراد از در واشنگتن منطقه ارائه مشاوره و برگزاری کارگاه های تجربه و تعامل با بینندگان. برگرفته از زمینه های کسب و کار هنر و روانی و جسمی, سلامت, تغذیه و عدالت اجتماعی سخنرانان عبارتند از هنرمند لوئیس پرالتا دلم واله شاعر/نمایشنامه نویس John A. Johnson و چشم انداز/باغبانی حرفه ای درک توماس. علاقه مند به مهمان باید قبل از ثبت نام برای برنامه های رایگان از طریق سایت موزه.

خانواده ها و مربیان و دانش آموزان در خانه قرنطینه می توانید دسترسی به نسخه دیجیتال از "حق به شهر" این نمایشگاه در موزه بسته گالری اصلی است که به بررسی بیش از پنج دهه از محله تغییر در پایتخت کشور و همچنین سابقه ای غنی از سازماندهی و مشارکت مدنی که همراه با آن است. این داستان های تعاملی-نقشه نمایشگاه به بررسی موضوعات مهم مرتبط با gentrification اجتماعی, تاریخچه و برنامه ریزی شهری. وب سایت منابع آموزش و پرورش صفحه ویژگی های متوسط و بالا مدرسه برنامه هفتگی و نمایشگاه طرح درس همزمان با DC مدرسه دولتی مشترک هسته استاندارد برای مطالعات اجتماعی و زبان هنر است.

در مورد موزه

تاسیس در سال 1967 Anacostia جامعه موزه بررسی تاثیر معاصر مسائل اجتماعی در جوامع شهری. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (202) 633-4820; برای برنامه اطلاعات تماس (202) 633-4844 و یا بازدید anacostia.si.edu.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن