آناند استنلی منصوب رئیس جمهور ایرباس آسیا-اقیانوس آرام

ایرباس به نام آناند استنلی به عنوان رئیس جمهور ایرباس آسیا-اقیانوس آرام موثر 1 جولای سال 2020 است. مستقر در سن

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

ایرباس به نام آناند استنلی به عنوان رئیس جمهور ایرباس آسیا-اقیانوس آرام موثر 1 جولای سال 2020 است.

مستقر در سنگاپور آناند استنلی منجر خواهد شد استراتژی و آینده موقعیت ایرباس و تقسیمات آن در سراسر منطقه است. در این نقش او را مسئولیت برای هواپیماهای تجاری فروش و امور مشتریان گروه گسترده دولت در امور صنعتی و مشارکت سرمایه گذاری مشترک و همچنین به عنوان محلی عملیات در ایرباس سایت در سراسر منطقه است.

آناند استنلی گزارش به مسیحی شرر ایرباس رئیس تجاری افسر و بین المللی و همکاری نزدیک با سران منطقه برای ایرباس هلیکوپتر و دفاع و فضا بخش که شرکت واقع در شرکت آسیا-اقیانوسیه دفتر مرکزی آن در سنگاپور است.

آناند استنلی پیوست ایرباس در سال 2018 به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل ایرباس و هند که در آن او نظارت ایرباس توسعه کسب و کار و جوی پیشرفته موقعیت شرکت با ذینفعان کلیدی از جمله مشتریان سازمان های دولتی و شرکای صنعت.

قبل از پیوستن به ایرباس, آناند استنلی برگزار شد, ارشد در عمران و هوافضا و دفاع و هلیکوپتر بازار و همچنین در مدیریت استراتژیک و M&A برنامه ریزی کار داشتن با لینده, گروه, UTC, Pratt & Whitney, لاکهید مارتین و Sikorsky. بیش از کار خود را کرده و به طور گسترده در سطح بین المللی با بیش از دو دهه از دخالت در آسیا و منطقه اقیانوس آرام.

"آناند به ارمغان آورده است تا به ثروت از تجربه به ایرباس و مدیریت عملیات شرکت در هند با نتایج مثبت گفت:" مسیحی شرر. "او پیشینه ثابت باعث می شود او حق انتخاب به رهبری عربستان در کلید آسیا و اقیانوس آرام در بازار است. ما می دانیم که ما می توانید تعداد دفعات مشاهده بر آناند به تمرکز بر حمایت از مشتریان ما در این چالش برانگیزترین زمان ها در حالی که در حال توسعه بیشتر موقعیت خود را به عنوان پیشرو شریک برای هوافضا بخش در منطقه است."

آناند استنلی است MBA از دانشگاه ویرجینیا-Darden در آمریکا لیسانس مهندسی از دانشگاه آندرا و همچنین مدرک کارشناسی ارشد از IMI-دهلی نو است.

آناند استنلی موفق Patrick de Castelbajac که ترک ایرباس.

"از طرف همه ما در قبال من می خواهم برای تشکر از دوست پاتریک خود را برای همکاری و تعامل قوی در طول سال خود را با هواپیمای ایرباس و برای او آرزوی بهترین شخصی خود و آینده حرفه ای" اضافه شده مسیحی شرر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن