اندرسون کوپر مشعل تهمت قتل نهفته است: 'آنچه یک مرد کوچک!'

سی ان ان لنگر اندرسون کوپر رفت و زمین سوخته سه شنبه شب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رییس جمهور این

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

سی ان ان لنگر اندرسون کوپر رفت و زمین سوخته سه شنبه شب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رییس جمهور این کشور یک "مرد کوچک" به واسطه قتل بی اساس تئوری های توطئه در مورد یک مرده کنگره کارمند حتی در حالی که خانواده اش التماس مغلوب ساختن پیشی جستن به توقف.

اولین هدف تهمت تمسخر سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن برای پوشیدن یک ماسک صورت در طول یک بیماری همه گیر که به کشته شدن نزدیک به 100 ، 000 آمریکایی کوپر نقل مکان کرد به تهمت های اخیر با وسواس به دروغ متهم MSNBC میزبان جو Scarborough قتل لری Klausutis یک دستیار که در سکربروق کنگره در سال 2001.

و اشاره کرد که مرد زن مرده از Klausutis تا به حال ناموفق التماس کرد با توییتر را مغلوب ساختن پیشی جستن را "ننگین" توییت سی ان ان لنگر پخش فیلم از رئیس جمهور این ادعا که Klausutis' خانواده می خواهد "برای رسیدن به پایین" از مرگ او با وجود شوهرش به صراحت بیان کرد که توییت باعث شد خانواده فوق العاده ای درد.

"آنچه که یک مرد کوچک" کوپر seethed. "او فقط یک مرد کوچک. او را رهبر جهان آزاد است و او یک مرد کوچک."

و اضافه کرد که برنده شده است مباهات است که او را یک "جنگ به رئیس جمهور" در طول COVID-19 بحران کهنه سی ان ان لنگر اظهار داشت که رئیس جمهور "ندارد جرات می گویند او مراقبت می کند" در مورد غم و اندوه ناشی بودن به Klausutis' خانواده است.

"نه او ندارد جرات بگویم من نمی مراقبت از آنچه آنها فکر می کنم به خاطر این من در خدمت اهداف سیاسی" کوپر گفت. "همین دلیل است که او آن را انجام می دهند. او نمی باید جرات به آن می گویند چرا که او فقط یک مرد کوچک با وجود دور و اندازه. او یک مرد کوچک در داخل و او می داند که."

کوپر را برای توصیف آنچه ریاست جمهوری "رهبری به نظر می رسد مانند" در حال حاضر: "رئیس جمهور ایالات متحده بالا بردن تئوری های توطئه در مورد یک زن مرده هر چند خانواده او التماس توییتر به آنها را پایین."

لنگر پیچیده خود را انبار-سوزاندن مونولوگ با برجسته کردن این واقعیت است که توییتر در حالی که کاهش به اجرای هر گونه اقدامات رئيس جمهور در سکربروق توییتهایی افزود: یک واقعیت-بررسی لینک به تهمت های اخیر پست الکترونیکی-در رای گیری توییتهایی.

"توییتر در حال حاضر با اذعان به شما نمی خواهد پیدا کردن حقایق در رئیس جمهور اظهارات. که در آن ما هستند" کوپر به این نتیجه رسیدند. "در میان همه گیر این چیزی است که ما در حال صحبت کردن در مورد این چیزی است که رئیس جمهور این است که صحبت کردن در مورد در هر روز است. شما فکر می کنم این طبیعی است. شما شروع به فکر می کنم این فقط طبیعی است. آن را نمی. ما دچار مشکل هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب