Andrea Cairella است "دیگر سوخته مشغول" - دانلود رایگان فردا (7/6/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Andrea Cairella جدید کتاب "دیگر سوخته مشغول: یک راهنمای زنان برای هماهنگ کر

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Andrea Cairella جدید کتاب "دیگر سوخته مشغول: یک راهنمای زنان برای هماهنگ کردن جاه طلبی و جریان در کار و عشق و زندگی." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در جولای 6th.

"دیگر سوخته مشغول" یک راهنمای زنان برای مدیریت استرس و مرور از طریق انتقال زندگی با سهولت بیشتری است. مخاطب را یاد بگیرند عملی راهنمایی و ترفندها برای: کارشناسی ارشد (1) طرز فکر شما و توسعه عاطفی حالت ارتجاعی (2) خودتان را از داخلی و موانع خارجی است که نگه داشتن شما سوخته شلوغ با استفاده از رویکرد مراقبت™ (3) و دسترسی دولت از جریان با استفاده از زنانه آزادی روش™, (4) تعمیق خود اعتماد و شهود (5) را قاطع با الهام از عمل (6) پرورش عمیق اتصالات (7) توسعه معتبر شجاع و از خود مطمئن مهارت های ارتباطی و بیشتر.

تصور کنید که اعتماد خود را از صمیم دل (حتی از طریق اصلی انتقال زندگی) اقامت پایه (حتی در خود را بیشتر به چالش کشیدن بار) و باقی مانده self-assurance به عنوان شما به دنبال رویاهای خود و اهداف. به عنوان یک خواننده شما را از استرس به پرورش یک آرامش درونی و شادی و آرامش و آزادی در کار و عشق و زندگی. شما تغییر خواهد کرد از احساس انزوا و تنهایی به گسترش حوزه نفوذ خود و در حال ظهور به شجاع دل رهبر معتبر در محل کار و در روابط و زندگی است.

"دیگر سوخته مشغول" توسط Andrea Cairella رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (7/6/2020 – 7/10/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B089ZKTW5C.

"دیگر سوخته مشغول" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:
 
"این کتاب ساخته شده است تاثیر عمیقی بر زندگی من است. Andrea فصاحت اهرم واقعی چالش های زندگی را فراهم می کند و معنی دار, تاکتیک, تمرینات و سوالات به منظور تغییر طرز فکر شما و قدرت شما را به ساخت الگوهای سالم.

"من در یک سقوط از استرس workaholism, ناخشنودی و مکانیسم های مقابله ای. این کتاب به من کمک کرد تا تبدیل به آگاه از صدمات و باورهای محدود کننده و به من ابزار برای ساخت یک زندگی ارتباط با خودم و خانواده و دوستان و همچنین تابآوری با کار و زندگی منحنی توپ. من قادر به ریختن من کم سطح اضطراب و احساس unworthiness و جایگزین کردن آن با صلح درونی. آگاهی و همچنین تمرین مهم برای ریختن زندگی نیست که در خدمت شما. اما شما ارزش آن است و شما باید بقیه عمر خود را به خوشحال می شود." – Johnson

"من این کتاب را در زمان مناسب در زندگی من وقتی که من می خواهم فقط تصمیم به ترک شوهر و با بسیاری از عدم قطعیت جلوتر از من. قبل از پیدا کردن کتاب, من در تلاش بود برای ایجاد نظم در زندگی من, همه در یک بار (پیدا کردن یک خانه جدید نگه داشتن کسب و کار من در حال اجرا "به طور معمول" مقابله با احساسی یو پی اس و فراز زندگی از تغییر) و خودم سوخته و خسته و تاکید کرد.

"این کتاب به عنوان یک healing salve از درک و دوستی است. من به خصوص قدردانی از نویسنده های آموزشی در سراسر شفا از تروما و گرم و داستان تغییر و تحول است. من عاشق بسیاری از روش های مختلف در مورد صحبت در این کتاب از ریکی به روانشناسی و نویسنده هر دو حضور داشتند و رهبری گروه.

"من به درک برخی از آموخته الگوها و رفتارها. اول خواندن این کتاب آرام سیستم عصبی آرام, پس از آن من قادر به از طریق برخی از تمرینات در این کتاب برای وضوح بیشتر.

"مناقصه داستان از جمله نویسنده چگونه به ملاقات شوهرش هموار برای من یک مسیر جدید از الگوهای تازه و امیدوار است." – مسابقه اژدها

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:
 
Andrea Cairella, LPCC یک روان درمانگر, مشاور, فروش بهترین نویسنده و سخنران. بیش از 16 سال است که مربیگری, نوشتن, صحبت کردن و پیشرو زنده خلوت آموزشی طراحان و برنامه های دیجیتال حمایت از زنان در معتبر رهبری طرز فکر و احساسی تسلط شجاع ارتباطات و بهره وری جریان است. او موسس و مدیر عامل شرکت Andrea Cairella بین المللی است و به عنوان یک مشاور به کارآفرینان خلاق, مدیر عامل شرکت های فورچون 500 رهبران شرکت های بزرگ و حرفه ای, بهداشت حرفه ای و مادران بازگشت به کار و یا ایجاد توازن میان کار و خانواده است. او شده است به ویژه در, NPR, Huffington Post, NBC, ABC, EmpowHer, Finerminds و PsychCentral. آندریا شوهرش مائورو و دختر زندگی می کنند در Long Beach, CA.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن