آنیتا Legsdin سهام غذایی داستان ها و دستور العمل در "یاد وعده های غذایی گذشته"

آنیتا Legsdin آشپز داستان و همچنین ظروف در کتاب خود "یاد وعده های غذایی گذشته" (ReadersMagnet; 2019). این کتاب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

آنیتا Legsdin آشپز داستان و همچنین ظروف در کتاب خود "یاد وعده های غذایی گذشته" (ReadersMagnet; 2019). این کتاب مجموعه ای از داستان های اطراف مواد غذایی و خاطرات مرتبط با غذاهای مختلف.
 
مواد غذایی است که نقطه کانونی از خاطرات و داستان های که برخی از آنها داستان تخیلی. مثلا "یک سال خوب برای سیب" حول محور قارچ های خوراکی Bekas و Baravikasهر دو Boletus تنوع است و با الهام از نویسنده این مراسم با بستگان خود در لتونی. تاریخ کور " مذاکرات در مورد تاریخ اول ساخته شده است که نویسنده خوردن ماکارونی بوده است. "Paella نمونه" مراکز در یک ظرف برنج از والنسیا, اسپانیا و مذاکرات در مورد دوستان نویسنده سیلویا و رابطه او به پسر و سام که به پایان رسید تا بودن, گی, زن و شوهر است. بیشتر به داستان تخیلی "گناهان پدران" می گوید از این نشست بین استیو و مارا که سفارشات پای چوپان.
 
نویسنده همچنین سهام دستور العمل برای کیک پنیر, سرخ کرده ماهی خاویار, Paskha (روسیه عید پاک دسر) و پای چوپان, در میان دیگران. واقعا ادبی جشن برای خوانندگان و سختگیر به طور یکسان!
 
"یاد وعده های غذایی گذشته" به نمایش گذاشته خواهد شد توسط ReadersMagnet در سال 2020 فرانکفورت نمایشگاه بینالمللی کتاب در اکتبر 14 – 18 سال 2020 در Messe Frankfurt, Frankfurt am Main, Germany.
 
سفارش آنیتا Legsdin را "یاد وعده های غذایی گذشته" امروز در آمازون و Barnes & Noble.

یاد وعده های غذایی گذشته
نوشته شده توسط آنیتا Legsdin
منتشر شده توسط ReadersMagnet
تاریخ انتشار: 30 اکتبر 2019
ISBN-13 | 9781950947737
شومیز قیمت: $7.01
 
درباره نویسنده
 
آنیتا Legsdin آموخته به طبخ از مادر او که آموخته به طبخ از مادر او که رفت به مدرسه پخت و پز در فرانسه شد و یک آشپز حرفه ای. لتونی و نسب او بود و در واقع مطرح شده در اروپای شرقی ظروف مانند کلم ترش و سوسیس.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن