Ann Marie پویگ مورد بحث چگونه به انتخاب بهترین نامزد هنگامی که استخدام یک کارمند

یک رزومه مرسوم ممکن است ضروری برای هر فردی که به جستجو برای یک کار اما این لزوما به تنها ورودی مورد استفاده در

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

یک رزومه مرسوم ممکن است ضروری برای هر فردی که به جستجو برای یک کار اما این لزوما به تنها ورودی مورد استفاده در فرآیند استخدام از کارفرما نبوده است. برخی از بخشی از مسئله این است که این غریزه انسان به غلط یا حتی ستایش از یک کار اساسی. در هر صورت این مسئله بیشتر این است که وجود دارد یک تن از چیزهایی که رزومه نمی تواند آموزش شما در مورد یک نامزد —مانند این که آیا او از نوع فردی شما نیاز به کار با و یا اینکه او را متناسب با سازمان خود ، Ann Marie پویگ یک مادام العمر کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا در مورد راه های مختلف به می دانم که شما می توانید استخدام حق نامزد بدون تکیه بر رزومه.

فاز اولیه در استخدام روش به طور منظم شامل یک نرم افزار است. در فن آوری و کسب و کار که در آن یک ارتقاء برای یک شغل در بیشتر قسمت ها به ارمغان می آورد در مورد حجم بالا از utilizations این مهم است که به توجه نزدیک به افراد چگونه که مسئولیت رسیدگی این زمینه انجمن. آیا نامزدها را سفارشی و جذاب مقدماتی نامه و گرفتن با یک ایمیل یا تماس هفت روز پس از واقعیت ؟ یا از سوی دیگر آیا آنها اساسا شلیک رزومه خود را بدون کنار گذاشتن تلاش برای برقراری ارتباط گذشته که ؟ کسی که نمی کنار تلاش برای "به یاد می آورد" به نظر می رسد کمتر مضطرب و در عین حال در تمام احتمال, نیست, واقعی کردن-و-comer.

یکی از روی حیله و تزویر روش برای خلاص شدن از نامزدها که به سادگی با پرتاب کردن خود مقدماتی نامه ها شامل فوق العاده ای کد و یا یک برچسب برای نرم افزار خود را. توضیح می دهد پویگ "من شناخته شده به دولت چیزی مانند" خاصی را به عنوان سمبل #icertainlydidreadthis در مقدماتی خود نامه.' من می دانم بی درنگ است که افرادی که قرار نیست من کد منحصر به فرد در ایران نیست و با تمرکز بر جزئیات است. چه تر است, که واقعیت به تنهایی نشان می دهد برای من که احتمالا به طور مستقیم برای ما است."

در نقطه زمانی که شما خود را قطع محدود و بسته از متقاضیان و در این نامزدهای بالقوه برای مصاحبه شما بدون شک نیاز به نشستن با آنها و مطرح سوالات استاندارد از جمله درخواست صریح مدل های از کار گذشته خود را درک. در هر صورت معمولا بهتر درک چگونه افراد انجام در محل کار به جای به سادگی آنها را اجازه دهید من می دانم.

برای مثال در صورتی که شما استخدام کسی برای پاسخ به تلفن و باید نامزدها پاسخ تقلبی تماس و درک چگونه آنها را انجام دهد. در صورتی که شما در حال جستجو برای توسعه دهندگان آنها را refactor برخی از کد. صرف نظر از این که آیا شما در حال جستجو برای چیزی کمتر مبتنی بر وظیفه مانند یک سرمایه گذاری مدیر شما می توانید متقاضی نگاهی به یک سرمایه گذاری طرح و ببینید که چه نوع از سوالات و یا توصیه های فردی در سوال ممکن است داشته باشد.

علاوه بر این شما نیاز به نگاه در گذشته استعداد و تجربه برای اطمینان از متقاضی متناسب با سازمان خود را کشت. می افزاید: Puig "در سازمان ما ترجیح می دهند برای دیدن یک نامزد 'رفتار به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است'— ما نیاز به درک چگونه او و یا او را به صرف زمان با دیگران در طول ناهار از آنجا که یک قطعه از راه ما از زندگی است. هر جمعه ما کل گروه سرمایه گذاری در یک استراحت مختصر با هم. آن در نظر گرفته شده به یک سفر بزرگ, بنابراین من خوش آمدید آینده کارگران به اطمینان حاصل شود که آنها می توانید باز کردن از پیچ با ما—یا اگر هیچ چیز دیگری, تلاش برای باز کردن از پیچ!"

شما به احتمال زیاد درخواست که نامزد خود را به مراجع (و در شانس کردن که شما نمی, شما باید); اما, شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما با استفاده از این مخاطبین خود را به کمال بالقوه به دریافت اطلاعات شما نیاز دارید. برای مثال برخی از اطلاعات در مورد این فرد را اعدام; اما پیدا کردن در مورد فرد حس شوخ طبعی است. این می تواند به فاش کردن به شما یک معامله بزرگ و ظاهرا نمی خواهد فشار شما به حلال مشکل است. (درخواست که خود را مشروع هدایت خاص—منابع انسانی قوانین تغییر از دولت به دولت.) اگر فرد را از همه بیشتر واقعی مرتب کردن بر اساس—و یا در پایان مقابل این محدوده محل کار joker—فرد در سوال احتمالا نمی تواند یک جامد را برای انجمن.

این صدا ممکن است پوچ با تمام موقعیت اما در صورتی که این امکان بالقوه کارگر برای یک درایو تست قبل از استخدام تمام وقت. بار برای تست عملا شبیه به موقت موقعیت; اما بهتر پرداخت می شود و به طور فزاینده ای واقعی است. آنها را می توانید نگه دارید برای یک و نیم ماه یا چند ماه; با این حال می تواند شما را به یک smart فکر می کردم که آیا فردی است که انتخاب ایده آل برای دفتر خود را.

آن را علاوه بر این مهم به پرداخت از مشروع زاویه. فرد می تواند فوق العاده ای فکر می کردم که شما نیاز به فشار جلوتر با این حال در صورتی که فرد مورد نظر نبود پرداخت می شود و شما باد نمی ساخت یک وقت پیشنهاد شما می تواند اجرا به حلال مسائل در صورتی که شما باد تا با استفاده از فکر.

"اگر شما به پایین به این ترتیب این هوشمند به ذکر است این امکان به صورت تمام وقت و موقعیت بنابراین اگر فردی کار نمی کند, آن را ساده تر برای ادامه به بعد به زیر نامزد شده است. یک نقطه به سادگی بیان است که زمان کار-برای-استخدام برای یک شماره خاص از هفته و شامل صریح تعهدات" ادعا میکند پویگ.

هر زمان که شما امیدوار به استخدام فکر می کنم گذشته از سر گرفته شود. رزومه فوق العاده ای هستند برای دادن مختصر و مفید از (امکان پذیر تحریف) خصوصیات; با این حال, ساختن یک تیم موفق نیاز به بیش از یک مختصر و مفید از ویژگی های بر روی کاغذ.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب