Ann Marie پویگ مورد بحث راه حل های نوآورانه است که در حال کمک به کارآفرینان زن

در دنیای کسب و کار زنان نیست و به طور کلی تا به حال آن ساده است. تا پایان قرن 20 آن را بی سابقه ای برای زنان ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

در دنیای کسب و کار زنان نیست و به طور کلی تا به حال آن ساده است. تا پایان قرن 20 آن را بی سابقه ای برای زنان به کار با هر وسیله ای. بیشتر چه, حتی یک بار آنها را وارد دالان آمریکا سازمان آنها مبارزه با بی اعتنا تمایل و پرداخت تفاوت. خوشبختانه این 21st-century business پیشرفت است بهره بانوان در شیوه ای فوق العاده. Ann Marie پویگ مادام العمر است کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا و در مورد یک زن و شوهر از اواخر تحولات است که باید بهبود کار خانمها' زندگی.

Werk بررسی داشبورد است که کمک به انجمن ها با ارائه متمرکز بر سازگاری انتخاب برای خود حقوقی واجد شرایط. سازمان منحصر به فرد ارزیابی استراتژی نشان می دهد که چگونه به خوبی یک انجمن است که پرداختن به آن کارگران نیاز و سازگاری برنامه هایی که درایو بهترین اثر و سنجش سود. Werk به معنی ایجاد سازگاری رسیدن به بی طرفانه در سراسر گرایش جنسی خطوط قرار می دهد و منابع را به مفرد کارگر دستاورد ارائه سفارشی فلکس گزارش با داده های خاص کار خانمها نیاز به بازی کردن خود مشغول کار و در خانه.

به همین ترتیب خانم ها' flexwork فکر پیشگام کاترین Sollmann است رو Flexwork برای زنان داد. توضیح می دهد پویگ "این شبکه از نام نویسی و حرفه ای شرکت هایی که پیوستن به نیروهای با پویا کارفرمایان به پیشنهاد ایالات متحده زنان بهتر کار و زندگی پیوستن به دهانه رفتن از کار های و flexjob ایجاد برای آمدن به نیروی کار پس از nonappearance و تغییر شغل خود. اتحاد انتظار برای کمک به بیش از مقادیر قابل توجه از خانم ها باقی می ماند در نیروی کار در کمتر زندگی-بلعیدن راه به عنوان آنها را برای مراقبت از دو بچه و بلوغ نگهبان—و انجام مهارت رضایت و مسافت های طولانی بودجه امنیتی در حالی که همه."

سرهم بندی کردن ایستاده بود که واقعا ارزش خبری یک زن و شوهر از سال پیش زمانی که آن را تبدیل به اصلی ترین نرم افزار دوستیابی برای فرماندهی که خانمها نیاز به اصل حرکت می کند. در حال حاضر این سازمان پشت سرهم بندی کردن گسترش بال خود را برای ارائه سرهم بندی کردن Bizz یک سیستم آنلاین جایی که خانم ها می تواند گام تا بشقاب و مهارت انجمنها در شرایط خود را. به همان اندازه به عنوان اولین سرهم بندی کردن نگاه به قدمت کمتر بی دست و پا برای خانمها را جوان تر قوم و خویش سرهم بندی کردن Bizz نیاز به محافظت بحث به کار بانوان به تیم, به اشتراک گذاری و یادگیری با یکدیگر است.

اگر شما یک کارآفرین زن بدون یک دفتر شما رفت و به یک قهوه خانه یا نشسته در نزدیکی tech همراهان در همکاری فضاهای. بال این مدل تلخ یک: پیش از کارآفرینان زن ماهرانه, municipally اجتماعی و monetarily از طریق شبکه. ادعا میکند پویگ "این به معنی ساخت جدید شانس, افکار و بحث های که منجر به برجسته تر و پر رونق برای مشتاق بانوان مشارکت مبتنی بر بال می دهد دسترسی به فضای کاری راحت, تلفن, اصطبل, جمع آوری, اتاق, bistros و فردی آماده سازی مناطق در بیش از دوازده مناطق شهری در سراسر جهان است."

در زنانی که هنگام راه اندازی فوق العاده ای آموزش مرحله خدمت در سراسر جهان جمع آوری از زن تجار قرار داده و منابع را به کسب و کار و پیشرفت است. سازمان درک است که شروع یک کسب و کار است که کار دشوار است و این که خانمها اغلب تنظیم های مختلف فردی و متخصص نیاز دارد به طور همزمان. صرف نظر از این که آیا شما نیاز به یک نوع خاص از طراح به دنبال توسعه روش که واقعا کار می کند یا در حال تعقیب برای یک شخص نیکوکار زنانی که هنگام راه اندازی مهمی در تشویق گروه از مردم است.

GapJumpers است, ثبت نام برنامه نویسی است که اجازه می دهد سازمان به کار روی صفحه نمایش نامزدها بدون نشان می دهد کسب و کار هر گونه درست به زندگی داده به آغاز خواهد شد. شناخته شده به عنوان نابينايان استخدام GapJumpers' روش شامل ساخت مختصر و مفید از خصوصیات مورد نیاز برای فعالیت و ساختار آزمون آنلاین برای هر نامزد. مشتری انتخاب امکان ملاقات وابسته به آن نمرات و دقیقا در آن نقطه نام خود را می بیند و همچنان ادامه دارد. چگونه این کمک عملکرد خانم ها ؟

یکی دیگر از توسعه کسب و کار در کلاس محصول است مصاحبه.io یک برنامه کاربردی است که به کمک مدیران با پیشرو کمتر-یک-طرفه نوآوری کارمند آینده نگر جلسات توسط camouflaging تا-و-comers صدای خیلی پرسشنامه نمی توانید بگویید در شانس کردن که آنها مرد یا زن.

تحولات کسب و کار مانند سازگاری درایور بانوان-اولین سیستم و استعداد متلاشیکننده برنامه نویسی در حال اساسی به عنوان کار خانمها به دنبال مشکلات جدید و دهانه جدی پیشگام جو است. نتیجه گیری پویگ "با کمک با شب شانس این موارد و دولت کمک به بانوان با شکست قابل توجه موانع برای به انجام رساندن اهداف خود."

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن