Ann Marie پویگ فراهم می کند بینش چگونه واقعیت مجازی در حال تغییر حسابداری اکوسیستم

کنترل از راه دور تبدیل شده است و طبیعی جدید - این خواهد بود به خصوص برای معتبر حسابداری در زمینه های تماس با ی

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

کنترل از راه دور تبدیل شده است و طبیعی جدید - این خواهد بود به خصوص برای معتبر حسابداری در زمینه های تماس با یکی که آشنایی خود را به طور موثر به فعالیتهای مجازی با کمک واقعی نوآوری است. بیشتر چه, واقعیت مجازی (VR) می تواند یک بیت از تکنولوژی که واقعا ارتقا دور کردن حسابداری تجربه و توانمند سازی معقول ترین simulacrum در شخص تجمعات در دسترس امروز است. Ann Marie پویگ یک کارآفرین موفق, کارشناس مالی و نیکوکار از کاستاریکا در مورد روش های مختلف حسابداری تغییر خواهد کرد چرا که از VR.

در واقعیت VR شده است در مواجهه با گسترش پس از دنبال پس از شروع stay-at-home سفارشات در سراسر جهان است. سازمان ها در حال درک استفاده از VR برای آماده سازی تجمعات و مشتری کمک. توضیح می دهد پویگ "برای حسابداران در هر یک از سه نفر از کسانی که در مناطق مناسب است. تازه وارد آماده سازی به خصوص برای شرکت های بزرگتر است که پیشرفت قابل توجهی در این حرفه از یک جوان, حسابدار و گسترده می شود و nitty-ریگ دار. ساخت یک برخورد نزدیک و چهره به چهره به عنوان قابل تصور می تواند تسکین بخش قابل توجهی از عصبانیت و کسری از کارگردانی مانند پروژه های دورتر."

یکی از مسائل telecommuters رایج کشور بیش از شده است در مواجهه با این بیماری همه گیر است که برای اولین بار به طور کلی متوسط تعداد جایگزین برای کنترل از راه دور ملاقات و reunions و دوم سستی از این سیستم عامل است. زوم با 43% قطعه از پای است که شناخته شده ترین ویدئو کنفرانس ترتیب در حال حاضر زمان وجود داشته اند مسائل فراگیر باز ایده تاسیس آن است. Pranksters تا به حال این گزینه فقط تلاش نامنظم سری از حروف را وارد کنید زوم تماس و ناراحت از آن, به عنوان مثال. این می تواند فوق العاده مشکل به جمع كتابداران قبلا تلاش برای تکمیل کار در دیگری و وضعیت جدید.

نه همه VR نوآوری ساخته شده است معادل; اما پویگ تاکید می کند که VR پلت فرم را می توان "به عنوان امن به عنوان شما به آنها نیاز می شود." داده ها را می توان درهم اطلاعات در یک یا دو تعطیلی می رود که تا کنون برای تضمین امنیت است. بدیهی است که به همین ترتیب با هر نوآوری های پلت فرم وجود دارد طیف گسترده ای از اطلاعات نفوذ که می تواند رخ دهد از جمله از طریق اجتماعی ساختمان و فیشینگ. به عنوان VR پذیرش گسترش امنیت دولت فراگیر کسب و کار را نیز توسعه دهد.

وجود دارد به همین ترتیب اطلاعات است که پیشنهاد می کند که ویدئو کنفرانس می تواند بیشتر مزاحمت و ناراحت کننده در حمایت از فرد در تجمعات. پس از این ویدئو و صدا با کیفیت است که هرگز در همان کلاس به عنوان چهره به چهره اعضای فشار بیشتر به لحن و استفاده از به طور فزاینده ای تحریف ارتباطات غیر کلامی دهید نشان می دهد که آنها به طور موثر تنظیم در. Puig می افزاید: "VR راحتی می تواند بخشی از این مسائل با آوردن کارگران به یک دامنه که در آن آنها می توانید ببینید دیپلم کل فرد (که مشروط به پلت فرم ها و شرکت تنظیم می تواند یک نماد است که به نظر می رسد به عنوان اینکه شما یا کاملا ساخته شده تا نماد) و اتصال خود را با 'وضعیت' (یک تکثیر جمع آوری اتاق یک تخته سفید به عنوان مثال)."

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد وجود دارد که از هم اکنون متعدد VR سیستم عامل به صراحت برای حسابداری و صندوق کارشناسان در دسترس در دسترس امروز است. موضوع تخصیص بودجه پایین می آید به وضعیت و برنامه ریزی است. پلت فرم خود را یکی هزینه; با این حال هدست انتظار می رود به گرفتن علاقه VR و آنها را می توان پر هزینه. Oculus محصول ارائه هدست گسترش در هزینه از $200 به $900 مشروط به مدل و مشخصات. در نور است که این تماس ممکن است شرکت های بزرگتر — شاید چهار بزرگ — دریافت این نوآوری ، بیشتر آنچه که به عنوان COVID-19 اضطراری نگه می دارد در unfurling شاید جریان پایین دریافت سریعتر اتفاق خواهد افتاد و بی درنگ بیشتر از آنچه که ما دیده ایم با دیگر تا به امروز پیشرفت های مانند ابر هوش مصنوعی یا کامپیوتری تا این نقطه.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب