'Antifa" است که به معنای واقعی کلمه هرگز ذکر شده در اولین تعقیب اعتراض خشونت

برای تمام مفاهیم توسط رئیس جمهور تهمت و دادستان کل ویلیام Barr که "Antifa" "تروریست ها" را ربوده تظاهرات در بر

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

برای تمام مفاهیم توسط رئیس جمهور تهمت و دادستان کل ویلیام Barr که "Antifa" "تروریست ها" را ربوده تظاهرات در برابر نهادی پلیس و نژاد پرستی و هیچ یک از 22 کیفری شکایت به نمایندگی اولین موج اعتراض اتهامات ذکر Antifa در هر راه.

یک مورد منابع آنارشیسم به عنوان یک انگیزه ایدئولوژی نه ضد فاشیسم است. یکی دیگر از مشخصات بالا در لاس وگاس منابع به اصطلاح "Boogaloo" راست روند تحریک یک مسابقه یا جنگ داخلی.

اما اوایل اتهامات نشان نمی دهد که antifascist انگیزه را باعث فعالیت های خشونت آمیز که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و متحدان آن باید صرف بخشی بهتر از یک هفته نسبت به آن است. با Barr در راس این اعتراض پاسخ دولت به وظیفه اف بی آی همکاری ضد تروریسم با دولت و پلیس محلی شناخته شده به عنوان مشترک تروریسم نیروهای وظیفه با پیدا کردن "افراط گرایان" و "آشوبگران" در جنبش اعتراضی.

"آنچه در آن قطعا نشان می دهد که antifascism است نه یک نیروی محرکه در جریان تظاهرات خشونت گفت:" مایک آلمانی بازنشسته FBI special agent که کار با لس آنجلس JTTF.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنج شنبه بر ادامه ادعا می کنند شواهدی وجود داشته که Antifa که او به اشتباه به نام "گروه" به ارتکاب اعمال خشونت آمیز در تظاهرات. او سکوت کرده بود در مورد Boogaloo حضور نمایش داده شده در اوایل شارژ اسناد و مدارک.

"ما شواهدی وجود دارد که Antifa و مشابه دیگر گروه های افراطی به عنوان به خوبی به عنوان بازیگران از انواع گرایشهای مختلف سیاسی درگیر شده است در تحریک و شرکت در فعالیت های خشونت آمیز" Barr گفت.

وزارت دادگستری بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

با وجود تهمت را لفاظی در مورد تعیین Antifa یک سازمان تروریستی Antifa است اخلاق به جای واقعی گروهی — و حتی اگر آن وجود ندارد و تروریسم داخلی اساسنامه برای تعیین غیر خارجی نهاد به عنوان یک ممنوع سازمان تروریستی است. که متوقف کر از جناح راست صدای از fantasizing در مورد خشونت دولتی علیه antifascist آمریکایی است. "بیایید ببینید که چگونه سختی این Antifa تروریست ها زمانی که آنها در مواجهه با لشکر 101 هوابرد بخش" بهداشت ، ایسنا-ارک.) توییتی. هشتگ #exposeAntifa trended در روز پنج شنبه.

در عین حال در جلسات به کنگره این هفته در مورد تظاهرات FBI به صدا کاملا متفاوت تن است که پژواک اوایل موجی از اتهامات عنوان شده علیه. FBI نیست اشاره به Antifa به عنوان یک وطنی خشونت آمیز گروه های افراطی با توجه به آگاه کنگره کارمند.

آن را همسان ارشد اجرای قانون رسمی که گفت: روزانه وحش که دخالت JTTFs بود "یک شگرد سیاسی را که ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مانند تروریسم است." به طور مشابه, ملت's کن Klippenstein گزارش داد که FBI در واشنگتن در زمینه دفتر در اختیار "هیچ اطلاعاتی نشان می دهد Antifa مشارکت/حضور" در طغیان خشونت در تظاهرات در واشینگتن دی سی در روز یکشنبه, روز تهمت توصیف Antifa به عنوان تروریست. (در پاسخ به Klippenstein گزارش اف بی آی گفت: "زمانی که نوشته شده است در سطح محلی این محصولات خواهد شد توجه داشته باشید که چشم انداز ارائه شده ممکن است محدود به زمینه دفتر حوزه مسئولیت.")

در ماه نوامبر سال 2017 کنگره شهادت FBI مدیر کریستوفر ورای خواسته شد که اگر FBI بود و انجام هر کاری برای مقابله با Antifa. Wray پاسخ داد که "آنارشیست افراطی تحقیقات" او باز "ما در حال بررسی Antifa به عنوان Antifa – که یک ایدئولوژی و ما نمی بررسی ایدئولوژی است."

"وقتی که می آید به تروریسم داخلی ما تحقیقات تمرکز صرفا بر فعالیت های مجرمانه فردی. ما در حال تمرکز بر یک ایدئولوژی خاص ما در حال تمرکز بر خشونت" اف بی آی گفت: Daily Beast, در بیانیه ای. "اف بی آی مستلزم آن است که تمام تروریسم داخلی تحقیقات — صرف نظر از ایدئولوژی خاص — باید مبتنی بر فعالیت های در نظر گرفته شده و بیشتر سیاسی و یا اجتماعی هدف تماما یا بخشی مربوط به نیروی زور و یا خشونت در نقض قانون فدرال است."

"ما در حال بررسی Antifa به عنوان Antifa – که یک ایدئولوژی و ما نمی بررسی ایدئولوژی است."

FBI مدیر کریستوفر Wray

تقریبا دو ده گواهی حسن و رسوبات و ماموران فدرال ثبت شده اند پس از 31 مه تا از اتهامات علیه افراد گفته های درگیر در جرائم مربوط به ضد نژادپرستانه تظاهرات روزانه وحش تنها سه در بر داشت که به صراحت اشاره شده یک شخصیت سیاسی یا ایدئولوژی متمایز. از آن یکی بود و سه نفر بازداشت شده در نوادا و مرتبط Boogaloo جنبش است. 18-در Worcester, Massachusetts متهم حول کوکتل مولوتف گزارش گفته پلیس محلی او "با آنارشیست است." و 25 ساله که مقامات ادعا می کنند اشاره کرد و نیمه اتوماتیک سلاح خودکار در یک جمعیت در Lubbock همچنین گفته فریاد زد: "این یک انقلاب" و "مغلوب ساختن پیشی جستن باید بمیرد" و نوشته شده در Facebook در مورد برنامه ریزی برای "خاموش نژادپرستان و MAGA مردم"—یک مرجع به رئیس جمهور کرد.

یکی از وکلای متهم در بروکلین با تلاش برای firebomb خالی NYPD خودرو دیرین فعال و دستگیر شد با پوشیدن یک تی شرت با چپ تصاویر اگر چه مشترک با تروریسم نیروی کار عامل اختصاص داده شده به این مورد نیست مرجع این در خود رسوب.

حقوقی طرفداران مانند J. چاه دیکسون از مرکز حقوق اساسی گفت: آن را "بسیار غیر معمول" تصمیم محلی باراک اوباما به درگیر کردن خود در آنچه که به طور موثر به حوادث شهری صدمه به اموال.

"من خودم را هرگز از شنیده می شود یک مسئول می خواهم که آورده بودن در دادگاه فدرال" از کارمندان ارشد وکیل حقوق مدنی و مدافع گفت.

که فقط یکی از مواردی که وزارت دادگستری تصمیم گرفت به دنبال افراد متهم به حمله به دولت های محلی و امکانات. دیگران شامل ماشین پلیس را به آتش کشیدند در دریاچه نمک شهر شیکاگو و ترنتون نیوجرسی مولوتف حمله به یک ساختمان در شهرستان دره اپل, مینه سوتا, و آتش سوزی و خرابکاری در Buffalo City Hall. در هر مورد ادعای فدرال صلاحیت همان بود: یا این که تحت تاثیر سازمان های دریافت بودجه فدرال و یا که آنها "انجام کسب و کار در تجارت بین ایالتی به عنوان مثال با خرید وسایل نقلیه و دیگر تجهیزات و لوازم در تجارت بین ایالتی."

دیکسون گفت که این ادعاها را یک "لازم است جعبه چک" به منظور به اتهام مجرم در دادگاه فدرال—و به طور بالقوه آنان را بسیار شدیدتر فدرال صدور حکم قوانین.

"یک دادستان در پنسیلوانیا به ارمغان آورد تا متهم گیرانه از کافی شاپ های محلی در فدرال اتهامات بر این اساس که این کافه تا به حال درگیر در تجارت بین ایالتی با سفارش فنجان از نیویورک است. "

"چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا" وکیل گفت. "کسی که تصمیم به تعقیب همه این موارد به عنوان فدرال جنایات است."

وکلای آمریکا حتی اعمال این استاندارد به نقض مالکیت خصوصی است. این Worcester مورد درگیر آسیب به یک داروخانه که یک اداره از الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره عامل اشاره کرد: "دریافت تحویل شش روز در هفته از یک عمده فروشی شرکت Anda, Inc., واقع در نیویورک است." او استدلال معنای مورد نهفته تجارت بین ایالتی و توجیه فدرال دخالت.

دیگر دادستان بنا مورد آنها در رسانه های اجتماعی. دادستان فدرال در ایالت پنسیلوانیا به ارمغان آورد تا متهم گیرانه از کافی شاپ های محلی در فدرال اتهامات بر این اساس که این کافه تا به حال درگیر در تجارت بین ایالتی با حفظ یک وب سایت Facebook حساب Instagram صفحه و همچنین سفارش فنجان از نیویورک است. و در آتلانتیک سیتی یک مرد متهم به شورش یافت و وزارت دادگستری را اجراء زیرا آنها تعیین شده تلفن همراه خود را و Facebook حساب به عنوان "یک مرکز بین ایالتی و خارجی تجارت است." اما عوامل درگیر در این موارد هرگز اتهام هر گونه وابستگی به یک گروه بزرگتر مانند Antifa و یا دیگر "چپ های افراطی گروه های تندرو" است که بر ادعا ها در هفته گذشته پشت شیوع خشونت است.

در نوادا مورد دادستان شارژ سه پرسنل نظامی—یکی از ذخایر دیگر نیروی دریایی سوم نیروی هوایی—با توطئه برای از بین بردن یک پارک ملی مرکز خدمات و حمل ثبت نشده کوکتل مولوتف در یک زندگی موضوع رویداد. فدرال و اقامه سه خود شناسایی اعضای Boogaloo جنبش و رسم خود را آغاز خواب-جنگ داخلی اولین بار در بازگشایی تظاهرات پس از آن پرتاب بمب های آتش در پلیس به جرقه خشونت در حقوق مدنی تظاهرات. بر خلاف بسیاری از دیگر کیفرخواست جنایی شکایت توصیف گسترده برنامه ریزی و هماهنگی است.

آلمانی بازنشسته اف بی آی عامل توضیح داد که ماموران اف بی آی نوشتن شکایت "به طور معمول لیزر-با تمرکز بر حقایق آنها می تواند ثابت کند. که در آن یک واقعیت مانند Boogaloo جنبش وجود دارد که توضیحی برای آن یک متهم فردی ممکن است درگیر در این رفتار." او توضیح داد که مراجع به اتهام Boogaloo شرکت کنندگان به عنوان نشان "تاکتیکی روش" به جای "برخی توضیحات از یک ایدئولوژی."

هنوز هم در آلمان اشاره شده گزارش می دهد که ماموران اف بی آی در نیویورک بودند بازجویی بازداشت معترضان در مورد اتصال به Antifa.

"به طور معمول زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد Antifa که وجود ندارد به عنوان یک گروه در راه رئیس جمهور تصور آن را دشوار است به شریک کسی با گروهی که وجود ندارد به عنوان یک سازمان. آنها تصور چیزی که واقعی نیست. آن را سخت برای یک عامل تمرکز بر حقایق به لیست آن" آلمان گفت.

— با گزارش های اضافی توسط ارین بانکو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب