Aon نشان می دهد که بخش 50 لیست بالا انجام شرکت های بیمه برای سال 2020

Aon plc جهانی پیشرو حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر, بازنشستگی, سرمایه انسانی و راه حل های بهدا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

Aon plc جهانی پیشرو حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر, بازنشستگی, سرمایه انسانی و راه حل های بهداشت منتشر کرده است لیست بخش 50® بالا انجام شرکت های بیمه برای سال 2020, شناسایی شرکت های ایالات متحده است که باید دست برتر عملکرد مالی. بخش بنچمارک پیشرو عملیاتی و جبران خسارت تعیین معیار و بهترین شیوه های خدمات برای شرکت های بیمه.

نکات برجسته کلیدی از لیست عبارتند از:

  • در این بخش 50 ملک-تلفات گروه از شرکت های بیمه تولید 10.9 درصد قانونی بازگشت به طور متوسط حقوق صاحبان سهام از سال 2015 تا 2019 در مقایسه با 7.3 درصد برای ملک-تلفات صنعت به طور کلی.
  • در این بخش 50 زندگی-سلامت گروهی از شرکت های بیمه تولید 17.4 درصد قانونی بازگشت به طور متوسط حقوق صاحبان سهام از سال 2015 تا 2019 در مقایسه با 9.5 درصد برای زندگی-بهداشت و درمان صنعت به طور کلی.

علاوه بر دستیابی به سطح بیشتری از درآمد این بخش را 50 شرکت نیز عملکرد بهتری نسبت به دیگر معیار کلیدی:

  • در این بخش 50 زندگی و سلامت, گروه شرکت های رشد این صنعت برای پنج سال بیمه مازاد رشد (19.0 درصد در مقایسه با 18.1 درصد) و رشد درآمد (34.3 درصد در مقایسه با 7.1 درصد).
  • در این بخش 50 اموال مصدوم شد و 6.0 درصد پایین تر برای پنج سال در ترکیب (نسبت 93.9 درصد نسبت به صنعت 99.9 درصد) و رشد policyholder مازاد توسط 19.7 درصد نسبت به 10.1 درصد برای صنعت برای دوره پنج ساله از سال 2014.
  • خالص حق بیمه های نوشته شده برای این بخش را 50 ملک-تلفات گروه رشد 49.4 درصد در مقایسه با صنعت 25.6 درصد رشد داشته است.

"در انتخاب بخش 50 ما شناسایی شرکت هایی که تصویب ثبات مالی مورد نیاز و اندازه گیری توانایی خود را به رشد در حالی که حفظ سرمایه قوی مواضع و اختصاصی نتایج گفت:" جف Rieder شریک و رئیس بخش بنچمارک در Aon.

در این بخش 50 معیار گروه نیز همچنان برای رسیدن به هزینه های پایین تر نسبت:

  • در سال 2019 هزینه نسبت به درآمد بودند 9.0 درصد پایین تر برای این بخش 50 ملک-تلفات گروه از شرکت ها و 11.7 درصد پایین تر برای این بخش 50 زندگی-گروه بهداشت نسبت به این صنعت است.

برای یک لیست کامل از 2020 بخش 50 شرکت و یا به منظور یک بخش را 50 گزارش در مقایسه با یک فرد شرکت نتایج به بخش 50 معیار برای انتخاب معیارهای, رفتن به ward.aon.com/ward-benchmarking/wards50.

روش

به توسعه این بخش را 50 فهرست سالانه از بالا انجام شرکت های بیمه Aon تجزیه و تحلیل عملکرد مالی تقریبا از 2900 ملک-تلفات شرکت های بیمه و نزدیک به 700 زندگی-سلامت شرکت های بیمه مستقر در ایالات متحده شناسایی نوازندگان برتر در هر بخش بر اساس اطلاعات عینی و ذهنی کیفیت اقدامات است. هر شرکت در لیست را تصویب کرده است تمام ایمنی و سازگاری صفحه نمایش و زمانی عملکرد برتر بیش از پنج سال قرار گرفت. این است که 30 سال متوالی Aon است انجام تجزیه و تحلیل.

هر شرکت باید تصویب اولیه ایمنی و قوام آزمون از جمله:

  • مازاد حق بیمه و حداقل 50 میلیون دلار برای هر یک از پنج سال تجزیه و تحلیل
  • درآمد خالص در حداقل چهار پنج سال گذشته
  • ترکیب رشد سالانه حق بیمه بین -10 درصد و 40 درصد

Aon بررسی ثبات مالی تمام شرکت ها برای اطمینان حاصل شود که آنها پتانسیل برای رشد در حالی که حفظ مالی قوی و ارقام. شرکت هایی که تصویب ایمنی و قوام آزمون به ثمر رساند در زیر عملکرد اندازه گیری:

  • پنج سال میانگین بازده متوسط حقوق صاحبان سهام
  • پنج سال میانگین بازده متوسط دارایی
  • پنج سال دمای بازگشت بر مجموع درآمد
  • پنج سال رشد در درآمد
  • پنج سال رشد مازاد
  • پنج سال میانگین ترکیب نسبت* * * *

* قابل اجرا تنها به اموال-تلفات شرکت های بیمه.

بخش پیشرو در ارائه معیار و بهترین شیوه مطالعات برای صنعت بیمه تجزیه و تحلیل کارکنان سطوح جبران شیوه های کسب و کار و هزینه های برای همه مناطق عملیات شرکت و کمک به بیمه گران, اندازه گیری نتایج در مقایسه با گروه همسالان بهینه سازی عملکرد و بهبود سودآوری است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید ward.aon.com.

در مورد Aon
Aon plc (NYSE: AON) یک پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر بازنشستگی و بهداشت و درمان راه حل. ما 50,000 همکاران در 120 کشور توانمند سازی نتایج برای مشتریان با استفاده از اختصاصی داده ها و تجزیه و تحلیل به ارائه بینش که باعث کاهش نوسانات و بهبود عملکرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب