اپل اعلام کرد مک انتقال به اپل سیلیکون

در یک روز تاریخی برای مک, اپل امروز اعلام کرد که انتقال مک به آن در سطح جهانی سفارشی سیلیکون برای ارائه عملکرد

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

در یک روز تاریخی برای مک, اپل امروز اعلام کرد که انتقال مک به آن در سطح جهانی سفارشی سیلیکون برای ارائه عملکرد صنعت پیشرو و قدرتمند فن آوری های جدید. توسعه دهندگان در حال حاضر می توانید شروع به به روز رسانی برنامه های خود را به استفاده از قابلیت های پیشرفته از اپل سیلیکون در مک. این انتقال نیز ایجاد یک مشترک معماری در تمام محصولات اپل, ساخت آن بسیار آسان تر برای توسعه دهندگان برای نوشتن و بهینه سازی برنامه های خود را برای کل اکوسیستم است.

اپل امروز نیز معرفی macOS Big Sur بعدی عرضه عمده از macOS که ارائه می شود بزرگترین به روز رسانی در بیش از یک دهه و شامل فن آوری است که اطمینان حاصل شود صاف و بدون درز انتقال به اپل سیلیکون است. توسعه دهندگان به راحتی می توانید خود را تبدیل برنامه های موجود برای اجرا بر روی اپل سیلیکون با استفاده از آن فن آوری های قدرتمند و کارایی است. و برای اولین بار توسعه دهندگان می توانند خود را iOS و iPadOS برنامه های موجود در مک بدون هر گونه تغییرات.

برای کمک به توسعه دهندگان شروع به کار با اپل سیلیکون اپل نیز راه اندازی برنامه جهانی شروع به کار سریع برنامه فراهم می کند که دسترسی به اسناد و مدارک مرجع تخصصی پشتیبانی نسخه بتا از macOS Big Sur و Xcode متعلق به 12 و استفاده محدود از یک توسعه دهنده انتقال کیت (DTK) یک مک توسعه سیستم مبتنی بر اپل A12Z بیونیک سیستم روی تراشه (SoC).

اپل قصد دارد به کشتی اول با مک اپل سیلیکون پایان سال و تکمیل انتقال در حدود دو سال است. اپل همچنان به حمایت و انتشار نسخه های جدید از macOS برای اینتل مکینتاش برای سال آمده است و های جدید هیجان انگیز مبتنی بر اینتل مکینتاش در حال توسعه است. انتقال به اپل سیلیکون نشان دهنده بزرگترین جهش همیشه برای مک.

"از آغاز مک همیشه در آغوش تغییرات بزرگ به ماندن در خط مقدم محاسبات شخصی. امروز ما اعلام گذار ما به اپل سیلیکون ساخت این یک روز تاریخی برای مک" گفت: تیم کوک مدیر عامل اپل. "با ویژگی های قدرتمند و عملکرد صنعت پیشرو, سیب, سيليکون را مک قوی تر و توانمند تر از همیشه. من هرگز بیشتر هیجان زده در مورد آینده مک."

خانواده مک SoCs به ارائه ویژگی های قدرتمند جدید و بهترین عملکرد در کلاس

برای بیش از یک دهه اپل در کلاس جهانی سیلیکون تیم طراحی ساختمان شده است و پالایش اپل SoCs. نتیجه یک مقیاس معماری سفارشی طراحی شده برای آی فون ، iPad و اپل دیده بان است که منجر صنعت در ویژگی های منحصر به فرد و عملکرد در هر وات و باعث می شود هر یک از آنها بهترین در کلاس. ساختمان بر این معماری, اپل در حال طراحی است یک خانواده از SoCs برای مک. این را به مک صنعت پیشرو عملکرد در هر وات و بالاتر عملکرد gpu ها — توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می سازد به نوشتن حتی بیشتر قدرتمند pro نرم افزار و بازی بالا پایان. و دسترسی به فن آوری های مانند عصبی موتور را مک پلت فرم شگفت انگیز برای توسعه دهندگان به استفاده از یادگیری ماشین. این نیز خواهد شد ایجاد یک مشترک معماری در تمام محصولات اپل, ساخت آن بسیار آسان تر برای توسعه دهندگان برای نوشتن و بهینه سازی نرم افزار برای کل اکوسیستم اپل.

macOS سور بزرگ را قادر می سازد انتقال به اپل سیلیکون

در macOS Big Sur اپل ارائه طیف وسیعی از فن آوری برای انتقال به اپل سیلیکون صاف و بدون درز است. با همه چیز ساخته شده است به Xcode متعلق به 12 مانند مادری کامپایلر ویراستاران و ابزار اشکال زدایی بسیاری از توسعه دهندگان خواهد بود قادر به دریافت برنامه های خود را در حال اجرا در عرض چند روز. با استفاده از Universal 2 برنامه باینری توسعه دهندگان خواهد بود به راحتی قادر به ایجاد یک برنامه است که شیپور خاموشی به بومی قدرت و عملکرد جدید مکینتاش با Apple سیلیکون در حالی که هنوز حمایت های مبتنی بر اینتل مکینتاش. با ترجمه فناوری رشيد 2 کاربران قادر خواهد بود برای اجرای موجود در نرم افزار مک که بروز نشده اند از جمله کسانی که با پلاگین ها. مجازی سازی تکنولوژی اجازه می دهد تا به کاربران برای اجرای لینوکس. توسعه دهندگان همچنین می توانید خود را iOS و iPadOS برنامه های موجود در مک بدون هر گونه تغییرات.

شروع به کار سریع برنامه اجازه می دهد تا توسعه دهندگان از امروز شروع کنید

برنامه توسعه اپل کاربران می توانند شروع به حرکت برنامه های خود را به اپل سیلیکون امروز با استفاده از این برنامه جهانی شروع به کار سریع برنامه. این برنامه فراهم می کند دسترسی به اسناد و مدارک مرجع تخصصی پشتیبانی نسخه بتا از macOS Big Sur و Xcode متعلق به 12 و شامل استفاده محدود از یک IP که فعال کردن توسعه دهندگان برای ساخت و تست خود را جهانی 2 برنامه. این IP که باید بازگشت به اپل در پایان این برنامه متشکل از یک مک مینی با اپل A12Z Bionic SoC در داخل و رومیزی مشخصات از جمله 16GB حافظه 512GB SSD و انواع مک I/O پورت. توسعه دهندگان می توانند به برنامه در developer.apple.com و کل هزینه این برنامه $500.

-----

اپل انقلابی در تکنولوژی شخصی با معرفی مکینتاش در سال 1984. امروز اپل منجر دنیا در نوآوری با آی فون, اپل, مک, اپل پخش و تلویزیون اپل. اپل پنج نرم افزار سیستم عامل — iOS, iPadOS macOS watchOS و tvOS — ارائه تجربه بدون درز در سراسر تمام دستگاه های اپل و توانمند سازی مردم با دستیابی به موفقیت, خدمات جمله, فروشگاه برنامه, سیب موزیک, سیب و آیکلاد. اپل بیش از 100 ، 000 کارکنان اختصاص داده شده به ساخت بهترین محصولات بر روی زمین و به ترک دنیا بهتر از ما آن را در بر داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب