اپل مرتکب به 100 درصد کربن خنثی برای آن زنجیره تامین و محصولات تا سال 2030

اپل پرده برداری از طرح خود برای تبدیل شدن به کربن خنثی در سراسر کل آن کسب و کار و تولید و زنجیره تامین و چرخه

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

اپل پرده برداری از طرح خود برای تبدیل شدن به کربن خنثی در سراسر کل آن کسب و کار و تولید و زنجیره تامین و چرخه عمر محصول سال 2030. این شرکت در حال حاضر کربن خنثی امروز برای آن شرکت های بزرگ جهانی عملیات و این تعهد جدید به این معنی است که تا سال 2030 هر دستگاه اپل فروخته خواهد شد که خالص صفر آب و هوا تاثیر است.

"کسب و کار عمیقی فرصت برای کمک به ایجاد یک آینده پایدار یک دنیا از ما نگرانی های مشترک برای سیاره ما به اشتراک بگذارید" گفت: تیم کوک مدیر عامل اپل. "نوآوری تأمین انرژی در محیط زیست سفر نه تنها خوب برای سیاره — آنها کمک کرده ایم ما را به محصولات ما بیشتر انرژی کارآمد و آوردن منابع جدید انرژی پاک آنلاین در سراسر جهان است. آب و هوا عمل می تواند پایه و اساس یک عصر جدید نوآورانه پتانسیل ایجاد شغل و رشد اقتصادی با دوام. با تعهد ما به کربن بی طرفی ما امیدواریم که به یک موج دار شدن در حوضچه که یک مقدار بزرگتر تغییر دهید."

اپل ارائه جزئیات در رویکرد خود را به کربن بی طرفی با یک نقشه راه برای دیگر شرکت ها به عنوان صنایع نگاه خود را به منظور کاهش تاثیر تغییر آب و هوا. در آن سال 2020 پیشرفت محیط زیست گزارش — امروز منتشر شد — اپل جزئیات برنامه های خود را برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای توسط 75 درصد تا سال 2030 در حالی که در حال توسعه نوآورانه کربن حذف راه حل برای باقی مانده 25 درصد از جامع آن رد پای.

برای حمایت از این تلاش و فراتر از اپل ایجاد یک تاثیر شتاب دهنده است که تمرکز بر سرمایه گذاری در اقلیت متعلق به کسب و کار است که نتایج مثبت آن در زنجیره تامین و در جوامع است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر خطرات زیست محیطی. این شتاب دهنده بخشی از اپل به تازگی اعلام کرد 100 میلیون دلار نژادی عدالت و عدالت ابتکار متمرکز در تلاش است که آدرس آموزش و پرورش, اقتصادی, برابری, عدالت کیفری و اصلاحات.

"ما افتخار داریم که محیط زیست ما سفر و بلند پروازانه نقشه راه ما برای آینده گفت:" لیزا جکسون, اپل, معاون رئیس جمهور از محیط زیست و سیاست و طرح های اجتماعی. "نژادپرستی نظاممند و تغییر آب و هوا هستند و نه مسائل جدا و آنها را پایبند نیست, راه حل جداگانه. ما یک نسل فرصت برای کمک به ساخت یک سبزتر و بیشتر فقط اقتصاد, یکی, که در آن ما توسعه کل صنایع جدید در دستیابی به نسل بعدی یک سیاره ارزش تماس خانه."

اپل آب و هوا نقشه راه

اپل 10 سال نقشه راه را کاهش انتشار گازهای گلخانه ای با یک سری از اقدامات نوآورانه از جمله:

کم کربن طراحی محصول: اپل ادامه خواهد داد به افزایش استفاده از کربن پایین و بازیافت مواد در محصولات خود نوآوری در محصول بازیافت و طراحی محصولات به عنوان انرژی کارآمد به عنوان امکان پذیر است.

  • اپل آخرین نوآوری بازیافت — ربات این شرکت تماس "دیو" — پرس این Taptic Engine از آیفون بهتر بازیابی کلید مواد مانند آهنرباهای خاکی کمیاب و تنگستن در حالی که همچنین قادر می سازد بهبودی از جراحی, گام بعدی زیر خط خود را از "دیزی" آیفون جداسازی قطعات روبات.
  • شرکت مواد آزمایشگاه بازیابی در آستین تگزاس است که با تمرکز بر نوآورانه الکترونیک بازیافت تکنولوژی در حال حاضر با همکاری دانشگاه کارنگی ملون برای توسعه بیشتر راه حل های مهندسی.
  • همه آی فون, اپل, مک و اپل و دستگاه های منتشر شده در سال گذشته ساخته شده با محتوای بازیافتی از جمله 100 درصد بازیافت عناصر نادر خاکی در آی فون Taptic Engine — برای اولین بار در اپل و برای هر گوشی های هوشمند.
  • اپل کاهش ردپای کربن خود را با 4.3 میلیون متریک تن در سال 2019 از طریق طراحی و محتوای بازیافت خلاقیت و نوآوری در محصولات خود است. بیش از 11 سال گذشته اپل کاهش متوسط انرژی مورد نیاز برای استفاده از محصول توسط 73 درصد است.

گسترش بهره وری انرژی: سیب را شناسایی راه های جدید برای کاهش مصرف انرژی در آن شرکت امکانات و کمک به آن زنجیره تامین را همان گذار.

  • از طریق یک همکاری جدید با اپل ایالات متحده-چین سبز صندوق سرمایه گذاری 100 میلیون دلار در تسریع پروژه های بهره وری انرژی برای تامین کنندگان اپل.
  • تعدادی از امکانات شرکت در اپل تامین کننده برنامه بهره وری انرژی رشد به 92 در سال 2019; این امکانات اجتناب شود بیش از 779,000 سالانه تن از زنجیره تامین کربن تولید گازهای گلخانه ای.
  • در سال گذشته اپل سرمایه گذاری در بهره وری انرژی ارتقاء به بیش از 6.4 میلیون فوت مربع از ساختمان های موجود و جدید کاهش نیاز برق نزدیک به یک پنجم و صرفه جویی در این شرکت $27 میلیون.

انرژی های تجدید پذیر: اپل باقی خواهد ماند و در 100 درصد انرژی های تجدید پذیر برای عملیات خود را — با تمرکز بر ایجاد پروژه های جدید و در حال حرکت خود را در کل زنجیره تامین به قدرت تمیز.

  • اپل در حال حاضر تعهدات از بیش از 70 کنندگان به استفاده از 100 درصد انرژی های تجدید پذیر برای اپل تولید — معادل تقریبا 8 گیگاوات در تعهدات به قدرت تولید محصولات خود است. پس از تکمیل این تعهدات را برای جلوگیری از بیش از 14.3 میلیون تن CO2e سالانه معادل مصرف بیش از 3 میلیون خودرو از جاده ها در هر سال.
  • جدید و تکمیل پروژه های در آریزونا و اورگان, و ایلینوی را اپل تجدید پذیر ظرفیت خود را برای شرکت در عملیات به بیش از 1 GW — معادل تأمین انرژی بیش از 150 ، 000 خانه در سال است. بیش از 80 درصد از انرژی های تجدید پذیر است که اپل منابع برای امکانات آن در حال حاضر از اپل-ایجاد پروژه های, بهره جوامع و کسب و کارهای دیگر.
  • در سطح جهانی, اپل در حال راه اندازی یکی از بزرگترین های جدید انرژی خورشیدی در اسکاندیناوی و همچنین دو پروژه های جدید ارائه قدرت به جوامع محروم در فیلیپین و تایلند است.

فرایند و مواد نوآوری: اپل به زودی مقابله با تولید گازهای گلخانه ای از طریق فن آوری بهبود فرآیندها و مواد مورد نیاز برای محصولات خود است.

  • اپل حمایت از توسعه اول تا کنون مستقیم کربن و آلومینیوم و ذوب فرایند از طریق سرمایه گذاری و همکاری با دو تا از آن آلومینیوم تامین کنندگان.
  • امروز این شرکت اعلام کرد که اولین دسته از این کم کربن و آلومینیوم است که در حال حاضر در حال استفاده در تولید در نظر گرفته شده برای استفاده با 16-inch MacBook Pro.
  • از طریق مشارکت با تامین کنندگان اپل کاهش تولید گازهای گلخانه ای از فلوئوردار گازهای بیش از 242,000 متریک تن در سال 2019. فلوئوردار گازهای مورد استفاده در تولید برخی از لوازم الکترونیکی مصرفی و قطعات می تواند کمک به گرم شدن کره زمین.

کربن حذف: اپل در حال سرمایه گذاری در جنگل ها و طبیعت دیگر بر اساس راه حل های سراسر جهان برای حذف کربن از جو است.

  • اپل اعلام کرد امروز برای اولین بار از آن نوع کربن راه حل های صندوق برای سرمایه گذاری در بخش مرمت و حفاظت از جنگل ها و اکوسیستم های طبیعی در سطح جهان است.
  • در همکاری با حفاظت بین المللی شرکت خواهد کرد سرمایه گذاری در پروژه های جدید ساختمان سازی در آموخته های موجود کار مانند بازگرداندن تخریب دشت در کنیا و حیاتی حرا اکوسیستم در کلمبیا. مانگرو نه تنها حفاظت از سواحل و کمک به امرار معاش از آن دسته از جوامع که در آنها رشد می کنند اما آنها همچنین می تواند ذخیره تا 10 برابر بیشتر از کربن از جنگل های روی زمین است.
  • از طریق کار خود را با حفاظت از صندوق صندوق جهانی حیات وحش و حفاظت بین المللی این شرکت محافظت و بهبود مدیریت بیش از 1 میلیون هکتار از جنگل ها و راه حل آب و هوا در چین, ما, کلمبیا و کنیا است.

اپل درگیر با دولت ها و کسب و کار و سازمان های غیر دولتی و مصرف کنندگان در سراسر جهان به حمایت از سیاست هایی که به تقویت حفاظت محیط زیست و انتقال به انرژی پاک که در آن شرکت می بیند به عنوان یک جزء حیاتی از جهانی آب و هوا عمل است. این شرکت برنامه کامل و چگونه آن را اندازه گیری رد پای کربن خود را می تواند در بر داشت در آن سال 2020 محیط زیست گزارش پیشرفت در apple.com/environment. پیشرفت در آن تامین کننده تعهدات را می توان در یافت apple.com/environment/pdf/Apple_Supplier_Clean_Energy_Program_Update_2020.pdf.

------

اپل انقلابی در تکنولوژی شخصی با معرفی مکینتاش در سال 1984. امروز اپل منجر دنیا در نوآوری با آی فون, اپل, مک, اپل پخش و تلویزیون اپل. اپل پنج نرم افزار سیستم عامل — iOS, iPadOS macOS watchOS و tvOS — ارائه تجربه بدون درز در سراسر تمام دستگاه های اپل و توانمند سازی مردم با دستیابی به موفقیت, خدمات جمله, فروشگاه برنامه, سیب موزیک, سیب و آیکلاد. اپل بیش از 100 ، 000 کارکنان اختصاص داده شده به ساخت بهترین محصولات بر روی زمین و به ترک دنیا بهتر از ما آن را در بر داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب