انتصاب گروه مشاور عمومی

بارکلیز اعلام کرده است که انتصاب استفان شاپیرو به عنوان گروه مشاور عمومی, در علاوه بر این به زمان نقش به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

بارکلیز اعلام کرده است که انتصاب استفان شاپیرو به عنوان گروه مشاور عمومی, در علاوه بر این به زمان نقش به عنوان منشی شرکت.

آقای شاپیرو موفق خواهد شد باب Hoyt که پله پس از نزدیک به هفت سال در, نقش در 1 اوت سال 2020 است.

او را به پیوستن به گروه اجرایی کمیته و گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل گروه Jes Staley در ظرفیت خود را به طور کلی به عنوان مشاور و رئیس گروه Nigel هیگینز در نقش خود به عنوان منشی شرکت.

آقای شاپیرو پیوست بارکلیز در سال 2017, از FTSE10 شرکت SABMiller plc, جایی که او به گروه شرکت وزیر و معاون مشاور عمومی داشتن قبلا برگزار نقش جهانی سر حقوقی در شرکت است.

آقای Hoyt باقی خواهد ماند و در بارکلیز تا پایان سال 2020 در یک نایب رئیس و نقش بازیگری به عنوان یک مشاور ارشد مدیر عامل و دیگر مدیران کلیدی استراتژیک پروژه ها.

اظهار نظر مدیر عامل گروه Jes Staley گفت:

"باب Hoyt شده است برجسته و مشاور عمومی برای بارکلیز. او در هدایت این گروه را از طریق بسیاری از چالش های پیچیده ای است که به دنبال بحران مالی و در حل و فصل برخی از ما بزرگترین میراث انجام مسائل. باب شده است یک منبع ثابت از وکیل عاقلانه و پشتیبانی از طریق یک دوره قابل توجهی از تحول برای بارکلیز و من از او تشکر برای خدمات خود را به نمایندگی از بانک.

"در استفان شاپیرو ما خوش شانس بود که چنین برجسته واجد شرایط شدیدا با تجربه و ارزشمند همکاران در محل را به عنوان مشاور کل گروه و من نگاه به جلو به کار کردن حتی بیشتر از نزدیک با او را به عنوان او فرض خود مسئولیت های جدید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب