کشورهای عربی هدف افراط گرایی آنلاین — اما آنها موثر است ؟

با ظهور "دولت اسلامی" یک میزبان از عربی به رهبری طرح های ایجاد شده را مختل افراطی محتوای آنلاین. اما فعالیت ها

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

با ظهور "دولت اسلامی" یک میزبان از عربی به رهبری طرح های ایجاد شده را مختل افراطی محتوای آنلاین. اما فعالیت های خود را باید باعث نگرانی در مورد خود را گسترده تر نقش مهمی در مقابله با تروریسم است.

کمتر از پنج سال پیش به "دولت اسلامی" (عصر دیجیتال حضور داشت تا اهمیت آن را مجبور دولت آمریکا و کشورهای عربی به تجدید نظر در رویکرد خود را برای مقابله با افراطی پیام آنلاین.

که انگیزه ای باعث شده موجی از عربی به رهبری ابتکارات از جمله چندین انجام شده در پشت سر هم با واشنگتن است. یکی از کسانی که لزوما مرکز راه اندازی شد در سال 2015 به عنوان "یک آنلاین تعامل و پیام عملیات" رهبری امارات متحده عربی با هدف حمایت از ائتلاف به رهبری ایالات متحده تلاش های برابر است.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: 'دولت اسلامی' به دنبال سود حاصل از بیماری همه گیر

با بودجه 6 میلیون دلار (€5 میلیون) و بیش از یک دوجین اعضای هیات های سرمایه گذاری مشترک نیز "ترویج تبادل اطلاعات با پلیس بین المللی سازمان هنگامی که اعضای خانواده گزارش بستگان که تبدیل به رادیکال" با توجه به گزارش های ما سرویس پژوهشی کنگره.

در سال 2017 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رهبری یک ابتکار جدید با پادشاه عربستان سعودی در ایجاد مرکز جهانی برای مبارزه با افراطی ایدئولوژی — و یا Etidalعربی برای اعتدال. در آن زمان تهمت قرار می گیرد مسئولیت مبارزه با افراط گرایی و ترویج "اسلام معتدل" در سوریه مانند عربستان سعودی و امارات و حتی قطر.

ادامه مطلب: گروه غیر انتفاعی رول ابزار آنلاین برای مبارزه با تبلیغات است

چالش های مبارزه-پیام

اما به نظر می رسد رویکرد ناهموار در بهترین و بی اثر در بدترین حالت. لزوما خود را به زبان انگلیسی و عربی Facebook حساب دارای بیش از 1.6 میلیون پیروان با این حال بسیاری از فیلم های یوتیوب به ندرت جلب بیش از تک رقمی نمایش ها در ماه های اخیر.

  

Etidal آخرین تلاش ها شامل یک پلت فرم به نام نسیم با هدف کمک به "اعضای جامعه کمک ... در مبارزه با افراطی محتوا در رسانه های اجتماعی سیستم عامل است." اما ویژگی های جدید به مقدار کمی بیشتر از یک فرم تماس آنلاین با قابلیت بارگذاری. معلوم نیست که این اطلاعات می رود و کسانی که با آن.

این اساس مرکز جشن رسیدن به 8 میلیون پیروان رسانه های اجتماعی در حالی که Etidal می گوید آن نرم افزار طول می کشد تنها شش ثانیه برای رهگیری آپلود افراطی محتوا اما فراتر از این معیارهای نه پلت فرم ارائه می دهد بیشتر اثبات اثر بخشی خود را.

DW تماس اساس مرکز و Etidal اما دریافت یک پاسخ قبل از انتشار.

از جمله برنامه های پیشگیرانه به طور گسترده ای درک می شود دشوار است به ارزیابی وزیر امنیت داخلی وزارت اشاره کرد در سال 2016 گزارش "چالش تلاش برای ثابت کند که یک رفتار یا عمل رخ داده است نیست."

بیشتر بخوانید: حرفه ای جنگجویان خارجی سوخت درگیری در خاورمیانه

"اگر شما در واقع پوست دور پیاز آن مقدار زیادی از منابع به کارگردانی نسبت به دو برابر را در یک موضوع که در آن به تحقیقات بیشتری انجام شده است آن را به عنوان دیده می شود کمتر و کمتر موثر است" گفت: Eric Rosand غیر مقیم ارشد واشنگتن-بر اساس موسسه بروکینگز. "در ضمن این بیشتر مربوط به مسائل در حال گرفتن توجه آنها سزاوار است."

"این کارشناس جامعه متوجه می شود که دستور کار منتقل شده است فراتر از آنچه که Etidal و سختى انجام می دهند اما برخی از دولت ها نیست بنابراین هنوز هم وجود دارد یک مخاطب و آن را هنوز هم یک راه برای کاری به نفع با برخی پایتخت های غربی."

تحت فشار قرار دادن که در آن خود را با توجه

حتی فراتر از بحث در مورد counter-پیام اثربخشی مطالعات پیشنهاد کرده اند از جمله عربی-led طرح هستند در زمان استفاده برای ترویج مفهومی هژمونی بیش از معنای اسلام و حتی هدف قرار دادن مخالفان.

Barack Obama and Sheikh Mohamed bin Zayed Al Nahyan shake hands outside the White House

این اساس مرکز راه اندازی شد و با حمایت آمریکا به عنوان "یک آنلاین تعامل و پیام عملیات" با هدف مبارزه با

یک 2018 گزارش از مرکز آمریکا گفت که Etidal و سختى کار کرده "به موقعیت این کشور به عنوان رهبران جهانی از اسلام معتدل و مبارزه با افراط گرایی — یک روایت است که پیش بینی شده است اما در سطح جهانی است به خصوص طراحی شده به طنین انداز با غرب است."

Etidal مدیر تا به حال حتی یک بار تاکید کرد که اخوان المسلمین بود که ابتکار عمل را از هدف اصلی و دستگیری وبلاگ نویسان و مقابله pro-قطر مواد است یکی از ماموریت های اصلی با توجه به نروژی مرکز حقوق بشر گزارش اقدامات ضد تروریسم منتشر شده در سال گذشته است.

در حالی که برخی از طرح ها ممکن است مورد آزار قرار گرفته اند counter-پیام رسان و مرتبط با اقدامات کسانی که عامل در این زمینه استدلال می کنند که آن را به شکل بخشی از یک جامع جعبه ابزار برای مبارزه با تروریسم استفاده می شود که مناسب است.

"ضد-پیام در اصل طراحی شده به طور موثر در خنثی کردن افراطی روایات و تبلیغات آنلاین گفت:" توماس Olivier سابق هلندی افسر اطلاعاتی و ضد تروریسم متخصص برای هلند مبتنی بر امنیت شرکت Captara.

"از تجربه خود من من می توانم بگویم که اقدامات لازم برای مختل کردن ارتباطات از افراد سلول ها یا سازمان به گام به جدول زمانی خود را و برنامه ریزی عملیاتی چرخه است — به احتمال زیاد یکی از سازنده ترین و ابزارهای ضروری برای اعمال فشار بر این اغلب بسیار پیچیده مبارزات."

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب