مورچه هریسون Mountbatten-ویندزور, زرق و برق دار در تولد تصویری ارسال شده توسط Meghan Markle و شاهزاده هری

اگر شما عاشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جا

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

اگر شما عاشق روزانه وحش سلطنتی پوشش, پس از آن ما امیدواریم که شما لذت بردن از Royalist, یک عضو فقط سری برای جانور داخل. تبدیل شدن به یک عضو به دریافت آن را در صندوق پستی خود را در روز یکشنبه.

بیایید می گویند شما یک قدرتمند مشهور که به دلایل پیچیده (رسیدن به جهانی از کلمه "سلطنتی" و این واقعیت است که مادر بزرگ خود را در قانون است ملکه) بوده است جبرا جدا از خود Instagram account.

این نوزاد پسر خود را اولین تولد و شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن یک ویدیو از او خود را با دوستان و طرفداران و در واقع جهان, اما این زمان برای راه اندازی یک براق جدید Instagram حساب است که قطعا نه وسط یک جهانی همه گیر.

پاسخ? قرض شخص دیگری اداره کند.

به نظر می رسد که رویکرد Meghan Markle گرفته است روز شنبه به عنوان او و هری ارسال شده شایان ستایش ویدیو Meghan خواندن یک کتاب داستان با عنوان اردک! خرگوش! به پسر خود مورچه هریسون بر شخص ثالث Instagram حساب این صبح است.

Meghan استفاده مورچه تولد ظاهر برای ترویج خیریه کودکان را نجات دهید و آن را COVID-19 الهام گرفته از spin-off Save با داستان است که "ارائه داستان در Instagram و Facebook به ارائه سرگرم کننده و آموزش و پرورش برای بچه ها و پدر و مادر در خانه گیر کرده در طول شیوع کروناویروس."

کمک های مالی از پدر و مادر که لذت بردن از صرفه جویی با داستان در حال کمک به حمایت از هیچ بچه ای گرسنه پایه و اساس است.

مگان و مورچه ظاهر شد که فیلم برداری توسط هری به طول انجامید کمی بیش از دو دقیقه (در این دوره که سخت تحت فشار پدر و مادر خواهد بود رها به توجه داشته باشید مورچه fussed شکایت و پرتاب کتاب به طبقه و همچنین لبخند زدن شلاق در لحظات دیگر.)

استراتژی که به احتمال زیاد درایو میلیون ها نفر از پیروان نسبت به نجات کودکان به نظر می رسد به یک پیشرفت منطقی در هری و مگان را عادت تنها پس از انتخاب چند Instagram حساب های هر ماه را به منظور جلب توجه به علل آنها در نظر مهم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن