آریزونا جراح اعطا بسیار نادر ثبت اختراع ایالات متحده برای جراحی نوآورانه

دکتر Marchand و Marchand موسسه برای جراحی با حداقل تهاجم اهدا شد ثبت اختراع برای "Marchand Salpingectomy" یک ر

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

دکتر Marchand و Marchand موسسه برای جراحی با حداقل تهاجم اهدا شد ثبت اختراع برای "Marchand Salpingectomy" یک روش جراحی استفاده می شود برای از بین بردن لوله های فالوپ در یک زن که بخواهد عقیم سازی.

آنها توسعه یافته این روش پس از چند سازمان پزشکی از جمله کالج آمریکایی زنان و زایمان (ACOG) منتشر شد دستورالعمل صحبت در حمایت از salpingectomy (از بین بردن لوله های فالوپ) برای زنانی که تمایل عقیم سازی. قدیمی فولاد تمرین بود که به سادگی برای ligate لوله های فالوپ, همچنین شناخته شده به عنوان داشتن "لوله گره خورده است." مزیت عمده برای salpingectomy به جای بستن این است که از بین بردن لوله های فالوپ در واقع کاهش یک شانس ابتلا به سرطان تخمدان در طول عمر خود.

اگر چه این بسیار معمول است برای ثبت اختراع اعطا می شود برای پزشکی و جراحی و دستگاه های آن است که بسیار نادر برای ثبت اختراع اعطا می شود برای یک عمل جراحی بدون همراه دستگاه. این است که عمدتا به دلیل قانون فدرال ممنوع هر گونه اجرای نقض حق ثبت اختراع بر روی روشهای جراحی زیر 35 U. S. C. § 287(c). بنابراین بر خلاف تمام دیگر اختراع ثبت شده آن است که ممکن است پول را با فروش تکنیک و یا تحت پیگرد دیگران که ممکن است مایل به انجام عمل جراحی است. به عنوان یک نتیجه patenting توسط یک عمل جراحی اساسا دارای اثر مخالف بسیاری از اختراع ثبت شده - این کمک می کند تا دریافت کلمه در مورد اختراع خود روش دعوت بیشتر جراحان به آن را امتحان کنید. دکتر Marchand توضیح داد که این دقیقا قصد خود را با ثبت اختراع.

"من واقعا فکر می کنم من محققان و کارکنان ایجاد کرده اند که تکنیک های نوآورانه است که بیشترین سود را زنان جراحان," دکتر گفت: Marchand. "این مهم است که همه OBGYN را می دانیم اهمیت از بین بردن لوله های فالوپ و نه به سادگی بستن آنها برای عقیم سازی. این روش سریعترین و ساده ترین روش برای تاریخ."

این روش در اصل ارائه شده در کالج آمریکایی جراح نشست سالانه در ماه اکتبر از 2017.

یک ویدئو کامل از چگونه به انجام این عمل جراحی را می توان در اینجا یافت نشد: https://youtu.be/goPrQZsyZRY

متن کامل pdf به تازگی تایید شده ثبت اختراع را می توان در اینجا یافت نشد: https://patentimages.storage.googleapis.com/df/f5/f2/80ae65b4e44afb/US10695042.pdf

 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن