سرباز ارتش رسم 'جهادی حمله' در واحد خود را با نئو نازی ها شیطان پرستان: فدرال

دادستان فدرال در نیویورک متهم یک سرباز آمریکایی از دادن اطلاعات حساس در ایالات متحده آمریکا نیروهای نظامی جنبش

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

دادستان فدرال در نیویورک متهم یک سرباز آمریکایی از دادن اطلاعات حساس در ایالات متحده آمریکا نیروهای نظامی جنبش به یک شیطانی سفید-supremacist گروه به عنوان بخشی از یک توطئه جنایی به قتل نظامی ایالات متحده خدمات اعضا و ارائه حمایت مادی به یک سازمان تروریستی خارجی.

با توجه به کیفرخواست منتشر شد دوشنبه, خصوصی اتان فلن sd times ارائه شده "محرمانه ارتش ایالات متحده اطلاعات" برای بدنام سازمان شناخته شده به عنوان منظور از نه زاویه (O9A) انگلیسی ها نهفته نازی ها گروهی که با این نسخهها کار شده اند ترویج شده توسط white-supremacist ارتش Atomwaffen که به حمایت القاعده. Sd times تماس در O9A توصیف برنامه های خود را به عنوان "به معنای واقعی کلمه سازماندهی جهادی حمله کند."

دادستان ها می گویند که sd times مشترک اطلاعات در مورد ارتش واحد "محل حرکات و امنیت" با شیطانی نئو نازی ها گروهی, چرا که او به اتهام برنامه ریزی یک کمین و حمله بر سربازان همکار خود در کنار O9A.

کیفرخواست مدعی است که sd times messaged اعضای O9A در اواسط ماه مه از طریق "RapeWaffen" کانال رمزگذاری شده Wechat نرم افزار پیام و ارسال آنها را به اطلاعات حساس خود را در مورد واحد های آینده اعزام به ترکیه, جایی که آنها در حال آماده شدن برای گارد نظامی ایالات متحده امکانات. با توجه به کیفرخواست یکی از sd times را به مخاطبان شده است یک خبرچین اف بی آی از ماه گذشته.

به طور خاص با توجه به فی Stephen افسر نیروی هوایی وظیفه به اف بی آی طرح sd times ادعا شده است به بحث مربوط concocting حمله محلی جهادی داعش در واحد خود را. Sd times گفت: یک خبرچین اف بی آی برای گفتن "هر کسی" می دانند که در ترکیه "وجود دارد یک کاروان که از طریق ترکیه به زودی و با تاریخ و زمان داده خواهد شد و به زودی" دادستان فدرال گفت.

آن را به نظر نمی رسد از روز دوشنبه مدارک دادگاه که بیشتر برنامه ریزی دقیق تا به حال رخ داده است. اسناد و مدارک نشان داد که یک قاضی قاضی حکم صادر شده برای sd times آنلاین حساب در 30 مه.

بهبود پیام گفته نشان می دهد که sd times گفت: اعضای این گروه که او "خطر [خود را] تحت اللفظی رایگان زندگی" به ارسال اطلاعات به یک حمله که او انتظار می رود به آغاز یک "جنگ جدید" و در نتیجه توده تلفات. دادستان ها می گویند sd times پذیرش این احتمال که او می تواند مرگ در حمله واحد خود را به دلیل ایجاد "یکی دیگر از 10 سال جنگ در خاورمیانه قطعا ترک یک علامت است."

Sd times گفته اعتراف به نقش خود در توطئه طی مصاحبه ای با اجرای قانون در تاریخ 30 مه و دادستان ها می گویند او "اعلام کرد خود را به عنوان یک خائن در مقابل ایالات متحده که انجام شد به مثابه خیانت است."

اگر آن را آخرین نمونه از سفید-supremacist رسیدن به درون ارتش ایالات متحده. اما این اولین اتهام مثال از اعضای خدمات اقدام تاکتیکی هوش ظرفیت برای سفید supremacist سازمان است.

قبلی موارد باید نگران جانبازان نظامی پیوستن سفید-supremacist لباس برای مبارزه با. در ماه گذشته سه فعلی یا بازنشسته خدمات اعضای دستگیر شدند به اتهام توطئه به اصطلاح Boogaloo خشونت علیه حقوق مدنی معترضان و تاسیسات دولتی. حداقل هفت نفر دیگر شناسایی شده اند که بخش سفید-سازمان ملی هویت Evropa. دریایی جانباز وابسته و سفید-supremacist گروه وطن پرست جبهه ارائه شده خود شرکت-ideologists با آموزش نظامی.

در سال گذشته یک فعال وظیفه گارد ساحلی ستوان کریستوفر حسون انبار آرسنال برای یک مسابقه جنگ; او دریافت 13 سال حبس. نزدیک ترین مقدم چه sd times متهم است که ممکن است جارت ویلیام اسمیت یک سرباز آمریکایی که در مورد ساخت بمب با supremacists on Facebook. اسمیت التماس گناه در ماه فوریه است.

اکثر infamously یک نسل قبل از تزئین طوفان صحرا جانباز و سفید supremacist تیموتی مک وی مرتکب بدترین قبل از 9/11 حمله تروریستی در خاک ایالات متحده آمریکا هنگامی که او بمباران Murrah ساختمان فدرال در اوکلاهما در مارس 1995. اخیرا یک فوریه نظرسنجی از خدمات اعضای یافت که بیش از یک سوم مواجه شده سفید ناسیونالیسم در داخل نظامی.

و در سال 2009 وزارت امنیت داخلی سرکوب گزارش تحلیلگر Daryl جانسون که هشدار داده افزایش جزر و مد در راست افراط گرایی است. جانسون به صراحت پیش بینی کرد که "راست افراطی تلاش خواهد کرد برای جذب و رادیکال بازگشت جانبازان به منظور افزایش قابلیت های خشونت آمیز."

منظور از نه زاویه و یا O9A تاسیس شد و در انگلستان توسط سابق نئو نازی ها دیوید Myatt در '70s. Myatt نوشته یک راهنمای برای همفکر نژادپرستانه تروریست ها "یک راهنمای عملی برای استراتژی ها و تاکتیک های انقلاب" گفت که پیروان که آنها درگیر "در یک جنگ واقعی برای آزادی و برای آینده از نژاد ما" ذکر شده و ضد نازی فعالان "صهیونیست" قضات و افسران پلیس و مقامات دولتی به عنوان مناسب اهداف برای ترور. پلیس بریتانیا در بر داشت یک کپی از کتابچه راهنمای کاربر در صفحه اصلی دیوید Copeland در سال 1999 بعد از او دستگیر شد و به صورت یک بمب گذاری در ولگردی و قانونی شکنی در سراسر لندن در نظر گرفته شده برای جرقه یک مسابقه جنگ.

در حالی که این گروه را انکار هولوکاست و معتقد است در مدارک دادگاه که "آدولف هیتلر فرستاده شده توسط خدایان ما برای هدایت ما را به عظمت" سفارش شیطان پرستی است گاهی اوقات ثابت لحنی به آن شخص نئو نازی ها.

Myatt به اسلام گروید و در سال 1998 شد و طرفدار القاعده است اما از آنجا که علنا ادعا کرد که در کنار افراط گرایی و اسلام است.

انگلیس ضد نژادپرستی فعال گروه امید نه نفرت خواست دولت بریتانیا به ممنوعیت O9A اخیرا در ماه مارس و با ذکر اخیر دادگاه موارد مربوط به شش راست فعالان مرتبط با این گروه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب