بازداشت یک اعتراض در حال حاضر آنها را یک و نیم میلیون دلار جنگ قفسه سینه

Two وکلای متهم از انجام یک کوکتل مولوتف حمله به یک ماشین پلیس در بروکلین ممکن است مجبور به نگرانی در مورد سوزا

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

Two وکلای متهم از انجام یک کوکتل مولوتف حمله به یک ماشین پلیس در بروکلین ممکن است مجبور به نگرانی در مورد سوزاندن از طریق تمام پس انداز خود را.

به گفته مقامات در شب 29 ماه مه در حالی که یک زندگی موضوع اعتراض خروشان از طریق مرکز شهر و مرکز بروکلین وکیل Urooj Rahman—یک keffiyeh کشیده شده بیش از نیمه پایین تر از او چهره—آتش به یک کهنه ماجرا در یک جوانه Lite بطری پر از بنزین است. او گفته پس از آن پرتاب آن را از طریق در حال حاضر-در هم شکسته پنجره خالی پلیس خودرو در محله فورت گرین. او شروع به پریدن کرد به یک مینی ون سرنشین و متعلق به دوست و همکار وکیل Colinford Mattis که پلیس می گویند تلاش برای درایو کردن مواد خام بیشتر از کوکتل مولوتف در حد مرگ. NYPD ره آنها را در یک فاصله کوتاه.

بداهه مواد منفجره موفق به طور کامل شعله ور و تنها خشکیده رزمناو کنسول. هیچ کس آسیب دید. اما دو چهره سنگین جملات تا 45 سال و یا حتی زندگی در زندان اگر محکوم به لطف دادستان در منطقه شرقی نیویورک تصمیم به سعی کنید آنها را فدرال به جای ترک این ماده به مقامات محلی. این باعث می شود خود را در مورد یکی از حدود دو دوجین مرتبط اخیر ضد نژادپرستانه و ناآرامی در سراسر کشور که در وزارت دادگستری مداخله کرده.

این دو باید التماس کرد گناه نیست به اتهامات عنوان شده اما در مورد برخی از زمان را به باد راه خود را از طریق سیستم دادگاه. در ضمن یک جفت از حساب نقدی-برای-علل پلت فرم Fundrazr انباشته اند و بیش از $480,000 به حمایت از آنها.

Crowdfunding تلاش به تعهد وثیقه هزینه برای بازداشت تظاهرکنندگان را گسترش در سراسر اینترنت در هفته های پس از مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین کشته جورج فلوید در مارس 25 و لمس کردن موجی از خشم عمومی. اما دوقلو اهدای صفحات برای رحمان و برخوردار نبودند در نظر گرفته شده برای باج آنها را از زندان است. به عنوان بنیانگذار Fundrazr صفحه Mattis اشاره کرد این دو در حال حاضر ارسال شده در اوراق قرضه—تنها برای ایالات متحده به دفتر دادستان به دادگاه تجدید نظر خود را انتشار و آنها را کشیده و دوباره به زندان.

"این در حال حاضر هر آنچه که نیازهای خانواده خود را در حال حاضر" امره Nwannunu گفت: روزانه وحش اشاره کرد Mattis به تازگی مادرش را از دست داده بدست furloughed از شرکت خود را شریک در قانون شرکت پریر Cashman و سه فرزندخوانده برای مراقبت از. "او در حال قفل شده است و تا او را قادر به ارائه برای خانواده او خدمت شد که نقش اصلی که حمایت مالی نقش است."

این جفت ارز دوباره آزادی خود را در کوتاه مدت در 30 ژوئن پس از یک دادگاه تجدید نظر تأیید پایین تر قاضی تصمیم به اعطای آنها به قید وثیقه. از طریق یک سخنگوی هر دو آنها کاهش یافته است به نظر این مقاله است.

Nwannunu که با حضور در دانشگاه پرینستون با Mattis کاهش یافته است به نظر او چه فکر اتهامات. اما واشنگتن-بر اساس وکیل گفت که او شروع نشده Fundrazr صفحه با اعتقاد برخوردار خواهد بود به زندان فرستاده شده برای چند دهه. به جای او تصور پول—که او گفت: Mattis در نهایت تصمیم می گیرید که چگونه به صرف—خواهد او را حفظ و پرورش کودکان از طریق یک نبرد قانونی طولانی.

"این رفتن به یک جدول زمانی که او در برخورد با پرونده" Nwannunu گفت. "پول نمی تواند تغییر مورد. پول نمی تواند دور این اتهامات. اما آن می تواند کمک به او را ملاقات تعهدات مالی خود را در حالی که او را در برخورد با این پرونده است."

Nwannunu گفت: روزانه وحش او و برخوردار نبودند و به ویژه نزدیک به عنوان دانشجویان اما بخشی از آنچه او به عنوان "یک جامعه کوچک از دانش آموزان است." این اخبار اولیه اقامت در منطقه دادگاه به قید وثیقه منظور در ماه گذشته و Mattis بازگشت به شهر بازداشتگاه در بروکلین است که Nwannunu گفت: با الهام از او برای رسیدن به دیگر اعضای صمیمی این دایره را امتحان کنید و کمک به او.

او زخم تا ساخت تماس با "به معنای واقعی کلمه ده ها تن از مردم" که تا به حال شناخته شده Mattis. او در اوایل زندگی او را از شرق نیویورک در بروکلین به دبستان برای دبستان برنامه برای جوانان محروم و معتبر سنت اندرو در مدرسه دلاور به آیوی لیگ و دانشگاه نیویورک دانشکده حقوق به تدریس برای آمریکا در نیواورلئان و نخبگان حقوقی در جهان است. Nwannunu راه اندازی Fundrazr در حالی که دوستان دیگر ایجاد یک صفحه فرود و فعال یک شبکه از حساب های رسانه های اجتماعی برای ترویج مبارزات انتخاباتی.

صفحه فرود SupportColin.com لینک به SupportUrooj.com اما Fundrazr به سابق گزارش داشتن بسیج بیش از دو بار به عنوان مقدار پول به آن شود: $331,169 از 7,474 اهدا کنندگان نسبت به $157,503 از 4,535 از جمعه. پول و در آمد خیلی سریع با توجه به Nwannunu او به سرعت افزایش یافته و هدف از $200,00 به $350,000.

رحمان حساب, در ضمن هنوز هم تیراندازی به $200,000. حقوق بشر وکیل همسر, خواهر, Shagufta رحمان بورگس, راه اندازی Fundrazr اما پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر از روزانه وحش.

اما توجه داشته باشید در بالای صفحه همراه با رحمان وکیل پل Shechtman—تایید کرد که دلار جمع آوری شده نیز به تسویه کردن شخصی و هزینه های خانواده به خصوص کسانی که در ارتباط با 74 ساله و مادر کسی که با او ساکن.

"پول مطرح شده توسط این تلاش ها کمک خواهد کرد که حمایت Urooj خانواده که در حال ویران او را بازداشت و نیاز به کمک در طول این زمان دشوار" Shechtman گفت: روزانه وحش از طریق یک سخنگوی. "او عمیقا سپاسگزار برای حمایت از او دریافت کرده است."

بسیاری از کمک های مالی شامل یادداشت های شخصی, پیشنهاد همکاران می دانم متهم کرده است.

"Urooj من خیلی متاسفم که شما در این مخمصه. شما باید از من حمایت من به معنای واقعی کلمه فقط پیامک همه من می دانم که به آنها اجازه می دانم چه خبر است و به کمک و یا شماره گیری در. من امیدوارم که برای بهترین برای شما" یک اهدا کننده نوشت.

حداقل یکی دیگر از عوامل اشاره رحمان آلما مادر, Fordham University, و Mattis حساب شامل چندین فریاد استراحتی به سنت اندرو در مدرسه دانشگاه نیویورک و پرینستون. اما Nwannunu گفت: بسیاری از افرادی که به به همکلاسی سابق او بودند ناآشنا و هر دو متهم نظر می رسد که دریافت کمک های مالی از برجسته چهره های دولتی از جمله چند حقوق مدنی وکلا و کارکنان اصلی شرکت فنی.

"اتهامات علیه Colin به نظر می رسد فوق العاده ناعادلانه و ظالمانه است. دوست دارم برای کمک به آزادی خود را از فدرال سرکوب و ظلم" نوشت: یک حساب تحت نام Jorge Garcia زیف یک طراح و همسر میلیاردر دانیل زیف. گارسیا زیف نیست پاسخ به درخواست برای تایید اون کسی که داده بود 500 دلار به صندوق.

شاید جای تعجب نیست اجرای قانون کارشناسان استدلال می کنند که تلاش برای تقویت Mattis و رحمان هستند و غیر مسئولانه است. به طور خاص آنها می گویند چنین مبارزات خطر بیشتر برافروختن یک پلیس فرهنگ جنگ به طور فزاینده ای تعریف شده توسط خشمگین پلیس اتحادیه های کارگری تهدید از sickouts افزایش اعتراض و مبارزه-اعتراض و بلاغت و تماس پال خواستار قطع بودجه دولت بخش است.

یوجین o'donnell سابق NYPD افسر و بروکلین دادستان به نام جملات جفت چهره "عظیم الجثه overstretch" و "به شدت نامتناسب" به اتهام جرائم. قطعا John Jay College of Criminal Justice عضو هیات علمی گفت: حمله به خالی ماشین پلیس است که کمتر فاحش از پرتاب کوکتل مولوتف به یک با چهار افسر NYPD در داخل به عنوان یک شمال ایالت نیویورک می ایستد متهم به انجام در یک نامربوط حادثه همان شب در ماه مه.

O'donnell هشدار داد هر چند که valorizing این دو می تواند عادی خطرناک و مخرب عمل می کند و در نهایت به نفع تندرو مانند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"خشونت یک بازی خطرناک است. حمایت countenancing خشونت یک بازی خطرناک" o'donnell گفت. "این است که سفارشی ساخته شده برای مغلوب ساختن پیشی جستن پایه—از جمله جمع آوری کمک های مردمی ، که را افزایش می دهد پول برای افرادی که مجموعه ای از یک ماشین پلیس به آتش شلوغ شهری منطقه؟"

اما Nwannunu اظهار داشت که پشتیبانی از Mattis هر دو نشان دهنده شخصی خود شایستگی و بزرگتر حساب با نژادی و بی عدالتی است.

"به یک اندازه از آن صحبت می کند به کسی که او است که در سطح فردی" او گفت:. "اما آن نیز صحبت می کند به این لحظه تاریخی ما در حال حاضر با تمرکز بر خشونت های پلیس علیه سیاه و قهوه ای مردم است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن