دستگیری ساخته شده در سرقت از بنکسی را در پاریس آثار هنری

مقامات فرانسوی می گویند که آنها بازداشت شش نفر در ارتباط به یک کار به سرقت رفته از Bataclan باشگاه شب در 2019.

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

مقامات فرانسوی می گویند که آنها بازداشت شش نفر در ارتباط به یک کار به سرقت رفته از Bataclan باشگاه شب در 2019. تصویر stenciled در درب تبدیل شده تا در ایتالیا دو هفته پیش.

مقامات فرانسوی گفت: آنها تا به حال بازداشت شش نفر در ارتباط با سرقت از یک اثر هنری توسط هنرمند خیابانی بنکسی.

این stenciled تصویر از یک دختر محجبه با سر متمایل شدن در عزاداری بود که برای اولین بار کشف بر روی یک درب خروج اضطراری در پاریس' Bataclan سالن کنسرت در ماه ژوئن سال 2018 و به سرقت رفته بود زیر ژانویه.

این Bataclan هدف قرار داده بود توسط "دولت اسلامی" (IS) افراط گرایان به عنوان بخشی از یک هماهنگ حمله تروریستی که منجر به کشته شدن 90 نفر در باشگاه و 130 در مجموع در طول یک سری از حملات در سراسر پاریس در نوامبر 13, 2015.

زمانی که کار به سرقت رفته Bataclan در زمان به توییتر برای اعلام "عمیق خشم" تماس با قطعه "نمادی از حافظه و متعلق به همه مردم محلی پاریسی شهروندان جهان است."

در 11 ژوئن کنفرانس مطبوعاتی مقامات ایتالیایی اعلام کرد که آنها تا به حال واقع به سرقت رفته دیواری در یک خانه رعیتی در مرکزی, ایتالیایی منطقه آبروزو.

درب قطع لولا

هر چند مشخص است که یک گروه از روپوش دار افراد استفاده می شود قابل حمل چرخ زاویه برای برش درب لولا و سرعت آن را به دور از سالن کنسرت در انتظار ون معلوم نیست چگونه درب ساخته شده راه خود را به خانه رعیتی و یا چرا.

مقامات فرانسوی می گویند شش نفر در حال حاضر در حال برگزار شد در بازداشت پیش از محاکمه پس از دستگیری در جنوب فرانسه مناطق Isere بالا و پیچ در طول هفته گذشته.

دو تن از متهمان برگزار شد برای سرقت, در حالی که دیگر چهار موضع متهم و لوازم جانبی به سرقت است.

جستجو برای نقاشی شده است و در حال انجام در سراسر اروپا پس از ناپدید شدن آن است. زبان ایتالیایی روزنامه La Repubblica, Aquila منطقه دادستان میشل رنتسی گفت: "این کشف شده بود ممکن است با تحقیقات انجام شده توسط دادستان منطقه در همکاری با پلیس و محققان."

Banksy, ناشناس دنیای هنر phenom ایجاد کرده است تعدادی از نقاشی های دیواری در سراسر جهان بسیاری از آنها در پاریس. هر چند به ظاهر یک هنرمند خیابانی کسانی که آثار بنکسی را که انجام آن را به حراج باید به طور منظم برای به فروش می رسد میلیون ها دلار.

js/mm (AFP dpa رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن