هنر برای همه - آسمان هنر برای تبدیل شدن به رایگان برای کانال هوا

هنر آسمان, انگلستان, تنها کانال اختصاص داده شده به هنر و فرهنگ است که به رایگان ساخته شده برای همه این سپتامبر

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

هنر آسمان, انگلستان, تنها کانال اختصاص داده شده به هنر و فرهنگ است که به رایگان ساخته شده برای همه این سپتامبر سوپر ماموریت خود را برای افزایش دسترسی به درایو و مشارکت در هنر در یک زمان حیاتی برای بخش فرهنگی.

با تجدید تمرکز بر آوردن بیشتر از هنر برای مردم بیشتر آسمان هنر را در کشتی سوار در یک برنامه بلند پروازانه از فعالیت های پشتیبانی و قهرمان هنر – قرار دادن هنرمندان و معماران و طراحان و مشارکت عمومی در مرکز صحنه در یک کانال است که هر کس در سراسر انگلستان می توانید در مولتی مدیا.

این حرکت برای تبدیل شدن به free-to-air شامل یک bold جدید تخته سنگ اصلی برنامه ها و افزایش و تعمیق مشارکت با هنرمندان و هنر سازمان ارائه آنها را با یک پلت فرم برای ایجاد و نمایش گذاشتن کار خود را. و برای حمایت از استعداد های جدید کانال راه اندازی خواهد شد یک سری از خزانه داری ارزش £30,000 هر که را ببینید, چهره های پیشرو از این هنر حمایت و مربی متنوع و در حال ظهور هنرمندان جدید.

"به عنوان یک کسب و کار خلاق ما معتقدیم این مهم به رونق فرهنگی بخش. با ساخت آسمان هنر رایگان برای همه ما می خواهیم به بیشتر هنرمندان و هنر سازمان یک پلت فرم برای ایجاد و به اشتراک گذاری کار خود را بیشتر هنر و فرهنگ برای همه در سراسر انگلستان است." Stephen van Rooyen EVP و مدیر اجرایی, آسمان, انگلستان و اروپا

در حالی که آسمان هنر خطی کانال ساخته خواهد شد رایگان برای همه گسترده هنر آسمان در تقاضا کتابخانه هنر محتوا با بیش از 2000 هزار ساعت را نشان می دهد باقی خواهد ماند منحصر به آسمان و در حال حاضر تلویزیون سرگرمی تصویب مشتریان.

برخی از نکات برجسته این نام تجاری جدید برنامه نویسی اصلی از آمدن به آسمان هنر شامل:

  • نقطه عطفی جسورانه و بلند پروازانه سری برای 2021 که در آن هنرمندان و جوامع محلی در سراسر انگلستان را پیوستن به نیروهای خود در تلاش برای ایجاد آینده بزرگ, انگلیسی, نقطه عطفی در پاسخ به بحث در مورد معنای عمومی و آثار تاریخی و چه کسی یا چه چیزی است را گرامی داشتند.
  • پرتره هنرمند این هفتهبه زندگی می کنند جریان رنگ-در امتداد نسخه از کانال گل سرسبد سری پرتره هنرمند از سال', تایید شده است, برای بازگشت این پاییز هر دو در @SkyTV Facebook و هنر آسمان, پس از آن موفقیت بزرگ در طول مستند. تکمیل این هنرمند پرتره از سال باز خواهد گشت و در همان زمان با افراد مشهور پرستاران از جمله مردم عادی را پل Mescal تاریخ اول جلو خانه فرد Sirieux خواننده ری BLK و آقا Trevor McDonald.
  • گلدی: هنر ساخته شده است که من: مشهور هنرمند تجسمی و موسیقی دان گلدی می رود شخصی و پرشور سفر به دنیای گرافیتی و هنر خیابانی.
  • Danny Dyer در پینتر, می بیند دیر کشف زندگی و آثار هارولد پینتر و داستان خود را به دوستی بعید است.
  • آسمان هنر اواخرجدید ماهنامه هنر و فرهنگ نشان می دهد ایجاد یک ویژگی با طول فضای اصلی دیدگاه, بحث, بحث انتقادی و عملکرد از سراسر هنر است.
  • انگلیسی ملی اپرا Drive & زندگی یک جهان منحصر به فرد اول پخش ENO drive-in opera عملکرد La Bohème.
  • هیچ ماسکیک نام تجاری جدید درام از تئاتر سلطنتی استراتفورد در شرق بر اساس زندگی واقعی شهادت کلید کارگران در شرق لندن در طول بیماری همه گیر.
  • زندگی و قافیه ها, جشن دکلمه توسط بنیامین صفنیا های برخی از کشور های پیشرو دکلمه هنرمندان.
  • داخل هنر ارائه شده توسط کیت برایان را کشف پیشرو نمایشگاه ها در سراسر انگلستان شروع با واکر گالری نمایشگاه بزرگ لیندا مک کارتنی عکاسی.
  • برایان جانسون در دیدار,Dave Grohl, AC/DC خواننده گروه آویزان کردن و چت در Foo Fighters' استودیو در لس آنجلس.

تبدیل شدن به یک کانال رایگان به معنی موجود تخته سنگ از آسمان هنر برنامه نویسی در دسترس خواهد بود برای همه به دیده بان برای اولین بار از جمله سری محبوب مانند پرتره هنرمند از سال, چشم انداز هنرمند از سال, تیت بریتانیا هنر بزرگ پیاده روی, گنجینه های انگلیسی, کتابخانه, بانک جنوبی نشان می دهد, افسانه های شهری و تعداد بی شماری از فیلم های مستند و, اجرای, از کایلی Ed Sheeran و U2 به متی بورن را Swan Lake واگنر حلقه چرخه و گربه.

فیلیپ Edgar-Jones, مدیر, آسمان هنرگفت: "شده است وجود دارد هرگز یک قوی تر نیاز یا تقاضا برای هنر و نه مهم تر از زمان به قهرمان و جشن خلاقیت است. به همین دلیل ما در حال پرتاب باز کردن درب را به آسمان هنر یک کانال رایگان. در طول مستند دیده ایم مخاطبان به کانال 50 ٪ افزایش می دهد و هفتگی ما زندگی می کنند رنگ-همراه نمایش تصویر هنرمند از هفته رسیده 4.6 میلیون نفر با بیش از 20 ، 000 پرتره نقاشی شده است.

"به عنوان یک رایگان به هوا کانال من امیدوارم که آسمان هنر می تواند کمک به هنر سازمانها و نهادهای فرهنگی از همه اشکال و اندازه های مختلف در سراسر انگلستان ارائه آنها را با یک پلت فرم برای ایجاد و نمایش گذاشتن کار خود را به مخاطبان گسترده ای. با ما تمدید تمرکز و ماموریت برای افزایش دسترسی و مشارکت در سراسر هنر, ما می خواهیم به شنیدن از هر کس با ایده هایی برای چگونه ما ممکن است قادر به کار با هم – ما فقط می توانیم موفق با هنرمندان و معماران و طراحان در قلب از آنچه که ما انجام دهد."

"این خبر فوق العاده است برای ما جهان پیشرو فرهنگی و صنایع خلاق ، Coronavirus همه گیر شده است تاکید کرد که چقدر مهم هستند برای سلامتی و تندرستی. من خوشحال هستم که هنر آسمان باز است تا آن آرایه وسیعی از برنامه نویسی به ملت ها در اتاق نشیمن برای ما همه برای لذت بردن." Caroline Dinenage وزیر فرهنگ و ارشاد

برای مشاهده تصاویر آسمان هنر برنامه نویسی لطفا از آسمان سرمقاله دارایی مرکز.

یادداشت به ویراستاران:

لطفا پایین را نگاه کنید برای

  • جزئیات کامل در برنامه نویسی اطلاعیه ها
  • جزئیات موجود در آسمان هنر برنامه
  • آمار و ارقام

جزئیات کامل در برنامه نویسی اطلاعیه ها:

تمام برنامه های جدید ذکر شده راه اندازی شده است توسط فیل Edgar-Jones, مدیر, آسمان هنر و سرگرمی و Zai, بنت, مدیریت, مدیر, مطالب, آسمان انگلستان و ایرلند است.

نقطه عطفیهای جسورانه و بلند پروازانه سری برای 2021 که در آن هنرمندان و جوامع محلی در سراسر انگلستان را پیوستن به نیروهای خود در تلاش برای ایجاد آینده بزرگ, انگلیسی, نقطه عطفی در پاسخ به بحث در مورد معنای عمومی و آثار تاریخی و چه کسی یا چه چیزی است را گرامی داشتند. نقطه عطفی ضبط خواهد شد ملی روحیه دادن به طیف متنوعی از هنرمندان فرصتی برای ایجاد هنر عمومی از آینده است.

نشانه های تولید شده توسط اولیه رسانه ای; تولید کننده اجرایی هستند آدم چوب و حصیر اشتاینر سر توسعه است و بن رایلی. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

پرتره هنرمند این هفتهبه زندگی می کنند جریان رنگ-در امتداد نسخه از کانال گل سرسبد سری پرتره هنرمند از سال', تایید شده است, برای بازگشت به @SkyTV Facebook و همچنین پخش در آسمان هنر این تابستان پس از آن موفقیت بزرگ در طول مستند. این رویداد برای اولین بار در طول مستند دریافت بیش از 20 ، 000 نوشته بود و واقعا بین المللی دریافت جهانی ارسالی از پاکستان به اکوادور به بریتانیا است. هنرمند پرتره از هفته ویژگی های افراد مشهور جانشین در خانه های خود را با سری اصلی فینالیست ها و برندگان در نظر گرفتن نوبت به رنگ زندگی می کنند از طریق Facebook. هنرمندان در صفحه اصلی می توانید ارسال خود را نهایی پرتره به قضات از طریق رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #MYPAOTW. در پایان هر هفته قضات انتخاب سه نفر از مورد علاقه خود را پرتره به ویژگی های زیر زندگی می کنند برنامه. رقابت باز است به همه قضات نیز برداشت خود را مورد علاقه 3 کودکان پرتره در هر هفته. خلبان سری رسیده بیش از 4.6 میلیون نفر قبلی پرستاران از جمله Noel Fielding را جوان نویسنده برنده جایزه بوکر Bernardine Evaristo تحسین رقصنده و طراح رقص اکرم خان و پخش و روزنامه نگار کلر ریزش مو.

پرتره هنرمند این هفته و پرتره هنرمند از سال ها تولید شده توسط Storyvault; تولید کننده اجرایی در حال دانیل گراهام سام و ریچارد استوارت Prebble. Benedetta Pinelli است راه اندازی ویرایشگر برای آسمان.

گلدی: هنر ساخته شده است که من: مشهور هنرمند تجسمی و موسیقی دان گلدی می رود شخصی و پرشور سفر به دنیای گرافیتی و هنر خیابانی ردیابی تکامل از هنر شکل موازی با حرفه خود را. در یک داستان است که ما را از نیویورک از طریق لندن, منچستر, ولورهمپتون میامی و لیسبون گلدی ملاقات مؤلف و مهم هنرمندان از صحنه به علاوه کسانی که همچنان به فشار در لبه های شکل هنر امروز.

گلدی: هنر ساخته شده است تولید شده توسط Somethin' دیگری و شاد; مدیر لورن است Jacobs; تولید کننده اجرایی هستند ایان شارپ و Debby لی. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

Danny Dyer در پینتر, گرفته شده در زیر بال خود را زیر نقش در فیلم هایی مانند 1997 انسان ترافیک پینتر بازیگران دایر در چند تا از نمایشنامه های او از جمله زمین بدون انسان و بازگشت به خانه. در حال حاضر دوازده سال پس از پینتر مرگ دنی طول می کشد یک نگاه از بالا به مربی خود را از کار و تأثیر عمیقی در او تا به حال در زندگی خود را. این 1x60 است که با توجه به هوا در پاییز سال 2020 است.

Danny Dyer در پینتر است که تولید شده توسط استودیو; تهیه کننده اجرایی است که راب Unsworth و تولید کننده ایان Denyer.

Danny Dyer گفت: "این یک افتخار برای شرکت در این مستند همانطور که من برای رفتن به این سفر کردن خط حافظه. ارتباط من با هارولد چیزی است که من همیشه گرامی و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم با تمام تجربه. چه باور نکردنی پیچیده فروتن انسان بودن او بود. من او را از دست ندهید هر روز".

آسمان هنر اواخرجدید در اواخر شب از ویژگی های طول ماهانه, فرهنگ و هنر, نشان می دهد, با تیم مرلو میزبانی در کنار بازیگران از پیشرو و صدای جدید از سراسر هنر است. ویژگی اصلی دیدگاه, موضعی, بحث, بحث انتقادی و عملکرد اولین نسخه از این پر جنب و جوش و تحریک آمیز سری را ارزیابی اهمیت فرهنگ در این کشور بهبودی از Covid-19 و چگونه آن را تغییر شکل خلاقیت است. با توجه به هوا در پاییز سال 2020 است.

آسمان هنر اواخر تولید شده توسط Cultureshock رسانه ای; تولید کننده اجرایی هستند Debby لی و فیل Allison. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

انگلیسی ملی اپرا Drive & زندگی می کنند در همکاری با ENO, آسمان, هنر خواهد فیلم و پخش ENO بسیار پیش بینی بازگشت به اجرای زنده در ماه سپتامبر با یک درایو در اندازه فوق العاده و اجتماعی-فاصله تولید La Bohème در لندن کاخ الکساندرا.

انگلیسی ملی اپرا درایو و زنده است, تولید شده توسط, چیزی دیگری; تهیه کننده اجرایی است Jez نلسون زندگی می کنند و مدیر مارکوس Viner. Benedetta Pinelli است راه اندازی ویرایشگر برای آسمان.

بدون ماسکدر همکاری با تئاتر سلطنتی استراتفورد در شرق و مدیر هنری نادیا سقوط آسمان هنر و مهتاب خواهد شد ویژگی های جدید در حال حاضر کار بر اساس زندگی واقعی و تجارب و خاطرات از کلید کارگران از شرق لندن است. هم بافته شده با تصور روایات, نوشته شده توسط نادیا سقوط و Rebecca Lenkiewicz بدون ماسک خواهد بود عهد به تعهد کلیدی کارگران در طول COVID بحران و همچنین به عنوان یک اکتشاف مشترک ما امید و ترس. با توجه به هوا در پاییز سال 2020 است.

هیچ ماسک های تولید شده توسط مهتاب ویژگی های; تولید کننده اجرایی در حال میشل Crowther و مایک رایلی. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

زندگی و قافیه ها, جشن دکلمه توسط بنیامین صفنیا های برخی از کشور های پیشرو در کلام اجرا خواهد شد که نور میکروفون با تغزلی خلاقیت است. شاعران انجام خواهد شد در مقابل یک زندگی متعهد مخاطبان از کلام طرفداران هستند که کلید برای هر عملکرد. هر هفته بنیامین باز خواهد شد تا طبقه به اعضای مخاطبان این فرصت را به خود به خود بخشی در باز کردن میکروفن بخش نشان می دهد.

یک 4x30 سری با توجه به هوا در پاییز سال 2020 است. زندگی و قافیه است که شرکت های تولید شده توسط CPL تولیدات یک فلش قرمز رنگ Studios شرکت و Licklemor محصولات; شرکت های متعلق به مامان, جوانان پروژه. Exec تولید کنندگان موری بلند, دانیل, لوکس, شارون علی برای CPL تولیدات و باب کلارک برای Licklemor محصولات. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

داخل هنر ارائه شده توسط کیت Bryan یک سری است که به بررسی موقت نمایشگاه های هنری در گالری ها و مکانهای فرهنگی در انگلستان اتصال مخاطبان با هنر و تجربه از عکاسی و نقاشی و مجسمه سازی نمایشگاه به طراحی تصویری و مد. داخل هنر را در نگهداری تصمیم گیری ساخته شده در موسسات و همچنین با تمرکز بر هنرمندان خود. هنر نهادهای درگیر در این مجموعه عبارتند از: چهار گوشه Beecroft گالری های Hepworth ویکفیلد Walker, گالری هنر و مانی موزه. هر قسمت را TX در دو هفته اول از یک نمایشگاه راه اندازی شده.

داخل هنری تولید شده توسط Unity خانه; تولید کننده اجرایی در حال ریچارد شاو و نیکولا Schofield. جک الیور راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

برایان جانسون در دیدار,Dave Grohl, در یک منحصر به فرد ویژه ثبت شده در Foo Fighters' LA studio, AC/DC خواننده گروه آویزان کردن با (دیگر) بهترین در سنگ...

برایان جانسون در دیدار Dave Grohl تولید شده توسط Somethin' Else; اجرایی تولید کنندگان ایان شارپ و Tarquin Gotch. باربارا لی راه اندازی ویرایشگر در آسمان است.

برایان جانسون گفت: "Dave Grohl شور و شوق برای موسیقی راک عفونی است ما تا به حال یک توپ reminiscing در مورد روزهای اولیه در مشاغل مختلف. اگر او تا به حال اجرا برای رئیس جمهور, او می خواهم رای من."

جزئیات موجود در آسمان هنر برنامه

در کرانه جنوبی نشان می دهد یک میزبان از هنر' چهره های پیشرو در بحث کار خود را تحت تاثیر و الهام بخش در یک مجموعه از چشم باز کردن مصاحبه های اختصاصی با Melvyn براگ. در سری بعدی با توجه به TX در نوامبر سال 2020 جدید مصاحبه شوندگان شامل Bernardine Evaristo بنیامین صفنیا جیلیان اندرسون و سیمون آرمیتاژ. این سری با نام تجاری جدید است که تکمیل بانک جنوبی نشان می دهد اصل های معروف قسمت های گذشته با اضافه شدن فیلم و مصاحبه و همکاران.

چشم انداز هنرمند از سال هشت هنرمندان با استفاده از رنگ و مداد و قلم و biros به نمایش گذاشتن استعداد هنری به خارج از منزل تنها در چهار ساعت تمام به امید تحت تاثیر قرار دادن قضات Tai Shan Schierenberg کیت برایان و کاتلین سوریانو.

تیت بریتانیا هنر بزرگ پیاده روی توسط گاس Casely-Hayford Tate Britain را هنر بزرگ پیاده روی حماسی سفرنامه از طریق هنر بریتانیا در شرکت دنی بیکر, Simon مرغزار, Richard E گرانت Cerys ماتیوز Miriam Margolyes و مایکل شین به عنوان آنها هر سفر برای کشف مناظر که الهام بخش مورد علاقه خود را نقاشی انتخاب شده از تیت ملی مجموعه است.

گنجینه های انگلیسی, کتابخانه, یک میزبان از چهره های مشهور انتخاب کردن آنچه آنها باور دارند که مهم ترین آیتم در کتابخانه بریتانیا. نویسنده جولیا دونالدسون کمدین Meera Syal, شاعر بنیامین صفنیا و نوازندگان Jamie Cullum و آلیسون Balsom خود را به اشتراک بگذارید تاریخ شخصی و احساسات به عنوان آنها کشف محدوده فوق العاده از کتابخانه گنجینه های.

شهری افسانه ها, افسانه های شهری بین المللی جایزه امی نامزد سری fictionalises برخی از عجیب و غریب ترین داستان های که تا کنون به بیرون درز از هالیوود و صنعت موسیقی و دنیای فرهنگ و هنر. آخرین سریال پخش در پاییز سال 2020 امکانات بازیگران از جمله Steve Pemberton, Robbie Coltrane, Kara Tointon و کاترین رایان.

هنر ضربت زنی این چهار قسمت می پیوندد برخی از بزرگترین طبل در این سیاره به عنوان آنها در مورد اشتیاق خود را برای موسیقی و همکار طبل که آنها را الهام بخش. بیش از آن است که این آیکون را در آنچه انجام می دهند بهترین و بازی, نشان دادن چگونه یاد می تپد و تکنوازی ایجاد می شوند و چگونه آنها را به یک سهم منحصر به فرد برای ایجاد آهنگ های افسانه ای.

آمار و ارقام

در مورد آسمان هنر:

به عنوان بریتانیا تنها اختصاصی هنر, کانال های آسمان هنر وجود دارد را بیشتر هنر به مردم در سراسر انگلستان است. با پرتاب باز کردن درب را به کانال رایگان به هوا ما می خواهیم برای افزایش دسترسی و مشارکت در هنر.

ارائه چیزی برای هر کس شور آسمان هنر ویترین بهترین های کلاسیک و محبوب موسیقی, تئاتر اپرا و رقص و هنرهای تجسمی و همچنین به عنوان اصلی درام و کمدی.

مخاطبان رسیدن به کانال – آسمان هنر در حال حاضر به طور متوسط ماهانه مخاطبان رسیدن به 6.2 متر و بزرگترین آن برسد پس از سال 2016.

هیچ ساعت – آسمان هنر پخش بیش از 530 ساعت از نام تجاری جدید برنامه نویسی در سال 2019 و خانه های بیش از 2000 ساعت از هنر متمرکز را نشان می دهد بر روی تقاضا برای آسمان مشتریان.

جوایز – چند برنده جایزه برنامه نویسی از جمله 2020 بافتا تلویزیون کرافت برنده جایزه نبرد گروههای برنجی 2018 بافتا تلویزیون برنده جایزه Morgana رابینسون تابستان 2019 RTS برنامه برنده جایزه هنر از موسیقی کوبه ای و 2019 جایزه بزرگ ایتالیا برنده چرا ما رقص ؟ آسمان هنر کانال دو بار برنده متخصص کانال از رده سال در پخش دیجیتال جوایز در سال 2017 و 2018.

مشارکت – در سراسر سال آسمان هنر با همکاری موسسات بزرگ از جمله تئاتر ملی, Royal Academy of Arts, Tate, انگلیسی ملی, اپرا گالری ملی پرتره شمال باله ملی تئاتر جوانان, انگلیسی, کتابخانه Glyndebourne یونجه جشنواره ادبی چلتنهام جشنواره, Isle of Wight Festival, دانلود جشنواره باربیکن بالتیک مرکز هنر معاصر ملی اسکاتلند پرتره, گالری, گالری ملی ایرلند.

استعداد – آسمان هنر کار کرده با یک میزبان از پیشرو استعداد از جمله: Antony Gormley, Brian Johnson, Stephen Fry, اکرم خان متی بورن گاس Casely-Hayford جاناتان Yeo, تامارا, Rojo Melvyn براگ تونی ویسکونتی, Danielle de Niese جوآن Bakewell, Stephen Mangan, کریس ادیسون, ایزابلا روسلینی, Lily Cole, هلنا بونهام کارتر, همین Letts, استیو, سفید, Nitin Sawhney, فرانک اسکینر, دنیس مینا, رونی وود, David Tennant Emma Thompson, Noel Clarke, Kim Cattrall, David Threlfall, David Suchet, شیلا هنکاک و Noel Fielding.

نوآوری - آسمان هنر متعهد به نوآوری و برخی از ما نوآورانه ترین برنامه ها در طول سال شامل:

  • حیوانات Symphony - قابل توجه آزمایش به دنبال در اثر موسیقی بر روی حیوانات, به اوج خود رسید در یک کنسرت منحصر به فرد هماهنگ با تحسین آهنگساز Nitin Sawhney
  • کامپیوتر می گوید نشان می دهد - جهانی اول که در نگاه اثر از تکنولوژی در فرآیند خلاق با ارائه والاتر از جهان اول "کامپیوتر تولید موسیقی'...
  • واقعیت مجازی: رمز و راز خلاقیت - چهار واقعیت مجازی و تجربه یک فیلم مستند است که دیدن هنرمندان مشهور جهانی - Antony Gormley, Jonathan Yeo فرشید موسوی و هامفری اقیانوس – آزمایش با VR به عنوان یک فرم هنری به عنوان بخشی از 250 جشن سالگرد از آکادمی سلطنتی هنر
  • یکی دیگر – زندگی هنری توسط مجسمه ساز Antony Gormley که در آن 2,400 مردم اشغال چهارم ستون در میدان ترافالگار به مدت 60 دقیقه هر, وقوع بیش از 100 روز.
  • هنر 50 – پنجاه و متنوع هنر, پروژه های تامین مالی شده توسط آسمان هنر بررسی آنچه در آن به معنی به انگلیسی ها در یک پست-Brexit جهان است. آثار هنری شامل یک آهنگ کتاب ایجاد شده توسط کر در سراسر کشور جدید شعر توسط سیمون آرمیتاژ یک سرود ملی جدید تشکیل شده توسط Nitin Sawhney, یک طنز فیلم های مختلف, انگلیسی, سگ 'صحبت' در مورد فرهنگ انگلیسی و یک بازی با جان Godber شامل Brexiteer و Remainer به عنوان آنها را پشت سر هم دوچرخه سوار در سراسر اروپا است.

در مورد آسمان

با 24 میلیون مشتری در سراسر هفت کشور, آسمان, است, پیشرو در اروپا رسانه و سرگرمی شرکت مفتخر است به عنوان بخشی از Comcast در ، ما 32,000 کارکنان کمک اتصال مشتریان به بهترین سرگرمی های ورزشی, اخبار هنر و به خود ما محلی محتوای اصلی.

پس از موفقیت آسمان اصل مانند چرنوبیل ما طرح را به دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024. ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

فن آوری ما اجازه می دهد تا مشتریان به تماشای آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه می خواهند و ما به عنوان اتصال میلیون ها نفر از خانواده ها به محتوای آنها عشق اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را به انجام آن را با خیال راحت. به همین دلیل ما در ارائه خدمات مانند آسمان پهن دوستان و آسمان بچه ها برنامه. و ما جریان آنلاین سرویس در حال حاضر تلویزیون بینندگان به ارمغان می آورد تمام لذت بردن از آسمان با انعطاف پذیری قرارداد-سرویس رایگان.

ما همچنین بر این باورند که شرکت ما در مقیاس یک مسئولیت است که می رود فراتر از کسب و کار ما و به جامعه. ما به تازگی اعلام کرد که یک سری از تعهدات برای کمک به مقابله با نژادی و بی عدالتی و بهبود تنوع و شمول است. برای اطمینان از تعهدات تحویل داده, آسمان, سرمایه گذاری خواهد شد £10million در هر سال در سراسر بازارهای آن برای هر یک از این سه سال آینده. ما متعهد به اروپا برای اولین بار خالص صفر کربن سرگرمی شرکت تا سال 2030 دو دهه قبل از ما و ما را به کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای تعهد ما به تنوع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن