گالری هنر انتاریو می گوید: "با تشکر از شما' به کارگران خط مقدم با یک سال رایگان هنر

گالری هنر انتاریو (پیش) گسترش حیله گر با تشکر از شما برای بسیاری از کارگران خط مقدم در بیمارستان ها فروشگاه ها

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

گالری هنر انتاریو (پیش) گسترش حیله گر با تشکر از شما برای بسیاری از کارگران خط مقدم در بیمارستان ها فروشگاه های مواد غذایی در حمل و نقل عمومی و جاهای دیگر — که نگه داشته انتاریو خدمات ضروری در حال اجرا در طول شروع COVID-19. در حال حاضر از طریق اوت 16, 2020, کارگران خط مقدم ساکن در انتاریو دعوت به ثبت نام برای پیش سالیانه عبور کند.
 
برای یک سال معتبر خواهد سالانه تصویب و اجازه خواهد داد که کارگران خط مقدم به کتاب بهنگام ورود بلیط به صورت رایگان هر زمان که آنها می خواهید. پیشنهاد در مورد ساکنان انتاریو که شاغل در بهداشت و درمان اضطراری خدمات فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت و حمل و نقل عمومی در میان دیگران. کارگران خط مقدم نیاز به نشان اثبات اشتغال در اولین دیدار خود. برای یک لیست کامل از کارگران واجد شرایط و ثبت نام آنلاین مراجعه کنید https://tickets.ago.ca/events/ago-annual-pass-front-line-workers.
 
"COVID-19 نهفته است همه ما اما کارگران خط مقدم نگه داشته اند جامعه ما در حال حرکت در حالی که بسیاری از ما باقی مانده در خانه. آن است که با قدردانی عمیق است که ما گسترش این دعوت به کارگران خط مقدم. با تشکر از شما می گوید:" استفان Jost مایکل و Sonja Koerner مدیر و مدیر عامل از پیش. "ترمیمی قدرت هنر را نباید دست کم گرفت — این می تواند ارواح ما و حمایت از ما تندرستی. در حال حاضر بیش از همیشه ما هیجان زده به استقبال جامعه ما بازگشت به گالری برای شارژ با هنر است."
 
معرفی شده در مارس 2019 در 35 دلار پیش سالانه تصویب ارائه می دهد افراد دوازده ماه از هنر بزرگ و شامل دسترسی به پیش مجموعه و همه ویژه نمایشگاه. دارندگان پاس می توانید با وارد کردن گالری به عنوان اغلب به عنوان آنها آرزو و ماندن تا زمانی که آنها آرزو— با رزرو بهنگام ورود بلیط.

از پیش جامعه در حال حاضر شامل بیش از 150 ، 000 سالانه دارندگان پاس. از پیش سپاسگزار به خیرین و حامیان و اعضای آن پشتیبانی کند و سالانه تصویب برنامه امکان پذیر است. خود را در حمایت مداوم افزار گالری برای باز کردن درب های خود را گسترده ساخت عالی هنر و تجربه های در دسترس برای همه.

با تشکر از شما به سخاوتمندانه بنیادی که حامیان اولیه تعهد کمک را به دسترسی به ابتکار ممکن است:
 
سرب پشتیبانی:
گروه مالی BMO
این Lindy سبز خانواده بنیاد خیریه
رابرت Harding & فرشته یانگ
ریچارد رونی و لورا شام
این بنیاد تگزاس
اهدا کننده ناشناس
 
حمایت سخاوتمندانه:
این بنت بنیاد خانواده
Hal جکمن بنیاد
رابین & David جوان
 
@AGOToronto | #AGOannualpass
 
در مورد پیش سالانه تصویب
پیش سالانه عبور موجود در پیش است.ca. سالانه دارندگان پاس دریافت یک کارت دیجیتال برای گوشی های هوشمند خود را به طوری که آنها لازم نیست که صبر کنید در خط بلیط; آنها به سادگی خود را در حال حاضر دیجیتال تصویب به اسکن می شود و پس از ورود. عبور معتبر به مدت یک سال از تاریخ ثبت نام. عبور اختیاری برای بازدید کنندگان 14-17 اما مورد نیاز (به صورت رایگان پذیرش) برای کسانی که 18-25. عبور در دسترس هستند برای کسانی که زیر 14 اما پذیرش رایگان است. تک-بلیط بازدید بدون تصویب یا عضویت 25 دلار.
 
در مورد پیش
واقع در تورنتو گالری هنر انتاریو یکی از بزرگترین موزه های هنری در آمریکای شمالی جذب حدود یک میلیون بازدید کننده در سال است. این پیش مجموعه ای از بیش از 105,000 آثار هنری از محدوده برش لبه هنر معاصر به آثار قابل توجهی توسط بومی و هنرمندان کانادایی و اروپایی شاهکارهای. این پیش ارائه گسترده نمایشگاه ها و برنامه هایی از جمله نمایشگاه انفرادی و خریداری متنوع و کمتر هنرمندان از سراسر جهان است. در 2019 در پیش راه اندازی جسورانه ابتکار جدید طراحی شده برای این موزه حتی بیشتر به استقبال و در دسترس با مقدمه ای از پذیرش رایگان برای هر کسی که 25 سال و زیر و سالانه $35 منتقل می کند. بازدید پیش.ca برای کسب اطلاعات بیشتر.
 
از پیش تامین شده است, در بخش, توسط, Ontario وزارت میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع. اضافی عامل پشتیبانی دریافت کرده است از شهر تورنتو کانادا در شورای هنر و سخاوتمندانه کمک های از پیش اعضای اهدا کنندگان بخش خصوصی و شرکای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن