گالری هنر انتاریو به بازگشایی 2 ژوئیه سال 2020

ما به شما از دست رفته! گالری هنر انتاریو (پیش) هیجان زده به اعلام برنامه های خود را با خیال راحت به بازگشایی ز

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

ما به شما از دست رفته! گالری هنر انتاریو (پیش) هیجان زده به اعلام برنامه های خود را با خیال راحت به بازگشایی زیر بهداشت عمومی و دولت انتاریو دستورالعمل. ما نمی توانیم صبر کنید برای باز کردن درب ما و شما خوش آمد می گوییم.

ما خواهد بود با استقبال جامعه ما در مرحله: در جولای 2, پیش باز خواهد شد به اعضا و سالانه دارندگان پاس که کتاب بهنگام ورود بلیط در پیشبرد. کاربران می توانند کتاب بلیط شروع ژوئن 25 و سالانه دارندگان پاس می توانید کتاب شروع ژوئن 26. نه یک عضو و یا سالانه تصویب دارنده? یک مشکل نیست. خرید آنلاین و یا اگر شما در حال سن 25 و تحت ثبت نام به صورت رایگان قبل از رزرو وقت خود را به بازدید از گالری. در جولای 16, عمومی را می خرید بهنگام ورود تک بلیط در پیشبرد و شروع به آمدن در جولای 23. به عنوان ما به آرامی شروع به استقبال بازدید کنندگان از پیش باز خواهد شد هر پنج شنبه از طریق شنبه از 10:30 صبح تا 5:00 p. m. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی و زمانی که به کتاب بهنگام ورود بلیط دیدار پیش.ca.

"من می دانم که من صحبت می کنند برای همه در پیش وقتی که من می گویند ما هیجان زده به استقبال مردم می گوید:" استفان Jost مایکل و Sonja Koerner مدیر و مدیر عامل از پیش. "تیم در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود که تجربه بازدید کننده خواهد بود امن و در عین حال جذاب یک. من همه را دعوت به خارج و مجدد با هنر. به عنوان ما به آرامی به عقب بر گردیم به ما جدید حس معمولی, هنر می تواند کمک به بلند کردن ارواح ما, حمایت از سلامت ما جرقه مکالمه و تقویت دوستی است."

آماده سازی برای بازگشایی پیش بوده است در جریان هفته با سلامت و ایمنی کارکنان و داوطلبان و بازدید کنندگان یک اولویت است. هر کس وارد این پیش بیش از سن چهار مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن یک ماسک صورت و اجتماعی فاصله اقدامات اجرا شده اند. تعداد محدودی بلیط در دسترس هستند برای هر 30 دقیقه سانس برای کمک به کنترل جریان از بازدید کنندگان ورود به گالری. بازدید کنندگان را تشویق به بازدید و بررسی ما بازگشایی صفحه وب برای دریافت اطلاعات بیشتر و مفید پرسش های متداول.

چه باز و چه در:

سه سطح از پیش باز خواهد شد در جولای 2, از جمله J. S. مکلین مرکز بومی & کانادا هنر تامسون مجموعه ای از هنر اروپا به تامسون مجموعه ای از کانادا و هنر, هنری مور مجسمه سازی مرکز.

COVID-19 تا به حال تاثیر بر برنامه ریزی نمایشگاه در موزه ها و نمایشگاه برنامه های در پیش تنظیم شده است را.

  • در اصل برنامه ریزی شده در ماه مه پیش ویژه نمایشگاه Diane Arbus, عکس: 1956-1971 و توهمات: هنر سحر و جادو تمدید شده است تا نوامبر. 8, 2020.

  • Haegue یانگ: ظهوردر اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن در 30 آوریل سال 2020 خواهد شد در حال حاضر باز در سپتامبر سال 2020 است. مشهور برای متحرک,مجسمه, ظهور برجسته بیست و پنج سال از هنر ساخت که با تحسین هنرمند کره جنوبی از جمله دو تاسیسات جدید به سفارش پیش: یک مقیاس بزرگ پنجره در جوی و توبی Tanenbaum مجسمه سازی دهلیز و یک نقاشی دیواری-مانند تصویر زمینه در پیش جنوب ورودی.
  • اندی وارهول, سازمان تیت مدرن لندن در همکاری با موزه لودویگ کلن, گالری هنر انتاریو و تورنتو و هنر دنور, موزه باز در بهار 2021. سرپرستی گرگور Muir, مدیر مجموعه بین المللی هنر و Fiontán موران دستیار متصدی تیت مدرن; و Yilmaz Dziewior مدیر و استفان Diederich سرپرست مجموعه ای از هنر قرن بیستم موزه لودویگ کلن; سرپرستی در گالری هنر انتاریو توسط کنت Brummel دانشیار متصدی هنر مدرن
  • من هستم اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم و روزمره شاهکارهای باز خواهد شد در بهار 2021.
  • اوج چند سال تحقیقات بین المللی پروژه پیکاسو: نقاشی های آبی دوره خواهد شد در حال حاضر در تورنتو در پاییز 2021. سازمان یافته در همکاری با مجموعه فیلیپس, واشنگتن d. C. این نمایشگاه را با هم بیش از 80 اثر از پیکاسو از 12 کشور.

برای جزئیات بیشتر در مورد نمایشگاه آینده بازدید www.ago.ca.

ShopAGO فیزیکی فروشگاه باز خواهد شد آغاز جولای 2 هر پنج شنبه تا یکشنبه از 10:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید کنندگان با بهنگام ورود بلیط. اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود, در اثر, در, فروشگاه و سرپرستی انتخاب کالا در دسترس خواهد بود برای خرید. بازدید کنندگان به دنبال به مرور در حال تشویق به بازدید پیش.ca/shop برای انتخاب از هنر الهام گرفته از کتاب homewares و طلا و جواهر. ShopAGO خواهد شد حمل یک انتخاب محلی طراحی شده ماسک صورت. درآمد حاصل از خرید رفتن برای حمایت از پیش.

پیش, بستر, کافه, پیش, Espresso Bar, ایرانیان در ایتالیا و نرما ریدلی Members' Lounge باقی می ماند به طور موقت بسته شده است.

در حالی که گروه دوره های تور و برنامه های از جمله دکتر ماریانو Elia دست در مرکز باقی می ماند در حالت تعلیق پیش ادامه خواهد داد را به رایگان ایران, اجرای تور و هنر و تجربه به بازدید کنندگان تقریبا در www.ago.ca. از پیش متعهد به حفظ افزایش حضور آنلاین برای ساخت بر دیجیتال نامزدی لذت می برد توسط هزاران نفر از آنجایی که ما بسته درهای ما به مردم است.

از پیش را بازگشایی برنامه های در حال هدایت شده توسط دولت و مقامات بهداشت عمومی و طراحی شده برای باقی می ماند پاسخگو است. تصمیم گیری در مورد زمانی که و چگونه پیش خواهد خوش آمدید بازدید کننده بیشتر و رزومه کاری خود را محبوب رایگان شب چهارشنبه خواهد بود ساخته شده است در هفته های آینده.

به پیش است نه برای سود سازمان و آن قوی عضویت برنامه فراهم می کند یک بنیاد خیریه حمایت از. سخاوت از نزدیک به 100,000 کاربران اجازه می دهد تا پیش را به انجام برسانند ماموریت خود را به هنر یادگیری و مخاطبان با هم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای تبدیل شدن به یک عضو دیدار پیش.ca/عضویت امروز. پیش می گذرد سالانه ارائه نامحدود ورود برای یک سال تمام. سالانه عبور $35 و رایگان برای بازدید کنندگان 25 و تحت.

@AGOToronto

در مورد پیش

واقع در تورنتو گالری هنر انتاریو یکی از بزرگترین موزه های هنری در آمریکای شمالی جذب حدود یک میلیون بازدید کننده در سال است. این پیش مجموعه ای از بیش از 105,000 آثار هنری از محدوده برش لبه هنر معاصر به آثار قابل توجهی توسط بومی و هنرمندان کانادایی و اروپایی شاهکارهای. این پیش ارائه گسترده نمایشگاه ها و برنامه هایی از جمله نمایشگاه انفرادی و خریداری متنوع و کمتر هنرمندان از سراسر جهان است. در 2019 در پیش راه اندازی جسورانه ابتکار جدید طراحی شده برای این موزه حتی بیشتر به استقبال و در دسترس با مقدمه ای از پذیرش رایگان برای هر کسی که 25 سال و زیر و سالانه $35 منتقل می کند. بازدید پیش.ca برای کسب اطلاعات بیشتر.

از پیش تامین شده است, در بخش, توسط, Ontario وزارت میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع. اضافی عامل پشتیبانی دریافت کرده است از شهر تورنتو کانادا در شورای هنر و سخاوتمندانه کمک های از پیش اعضای اهدا کنندگان بخش خصوصی و شرکای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب