به عنوان غنا توسعه, ستاد' قدرت در حال تعریف

در یکی از آفریقا به سرعت در حال تغییر جوامع غنا سنتی روسای هنوز هم خوب بکار بردن قدرت های بزرگ است. اما به عنو

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

در یکی از آفریقا به سرعت در حال تغییر جوامع غنا سنتی روسای هنوز هم خوب بکار بردن قدرت های بزرگ است. اما به عنوان نقش خود را تغییر آنها در حال از دست دادن قدرت به دولت است.

قبل از آفریقا بود ضربه با coronavirus غنا تا به حال یکی از جهان سریع اقتصاد در حال رشد. در حالی که غرب کشور آفریقایی است که هنوز هم عمدتا روستایی آن را به سرعت شهری میشد به عنوان شغل و فرصت های دیگر جلب مردم به شهرها و شهرستانها.

علاوه بر غنا یکی از آفریقا حیاتی ترین دموکراسی با انتخابات با شور و نشاط رقابت.

اما در یک نوسازی غنا سنتی روسای هنوز هم بازی نقش زیادی به خصوص وقتی که می آید به مالکیت زمین و حل و فصل اختلافات.

در حالی که برخی از کشورها مانند بوتسوانا و یا آفریقای جنوبی تعریف شده اند و از خود ستاد از طریق قانون به رهبری سنتی سیستم یا chieftaincy در غنا است و حتی تضمین شده در کشور اساسی است.

"نهاد chieftaincy همراه با آن سنتی شوراها به عنوان ایجاد شده توسط قوانین عرفی و استفاده است و بدین وسیله تضمین می گوید:" ماده 270 قانون اساسی است.

غنا تحت توسعه سریع

"یک راه یا دیگری, شما باید برای مقابله با این ستاد می گوید:" Ato یک جوان نقشه بردار از تکردی در غنا غربی منطقه است.

"من رفتم به نهایی کردن خرید یک قطعه زمین برای یک مشتری و هر چند رئیس بود و نه حق تماس او هنوز درگیر در مذاکره است."

مرسوم رهبران به طور کلی مدیریت زمین از طرف و به نفع جوامع است.

"به طور سنتی زمین های متعلق به مردگان زندگی می کنند و نسل های آینده است. ستاد نگهبان هستند از آن" توضیح می دهد که دانیل Inkoom استاد حوزه معاونت برنامه ریزی از قوام نکرومه در عنا دانشگاه در کوماسی غنا دومین شهر بزرگ.

زمین مذاکرات یک میدان مین

اما وقتی که می آید به مقیاس بزرگ پروژه عبور از طریق زمین از بسیاری از جوامع مذاکره با روسای نیز می تواند آزار دهنده.

این است که اثبات این مورد با یکی از غنا مهم ترین پروژه های توسعه – تعمیر و گسترش آن شبکه راه آهن که نیاز به دولت برای به دست آوردن بخش های زیادی از زمین.

ادامه مطلب: زنان در غنا مبارزه برای تضمین حقوق زمین

"کار [در خط راه آهن] شده است به تعویق افتاد برای ماه می باشد. آن شده است آسان برای رسیدن به توافق با همه روسای هر یک مایل چیزهای مختلف می گوید:" مارکو Casano یک نظارت مهندس غربی خط.

وقتی کامل غربی خط کشش از غنا پررونق شهرستان بندر تکردی به کومسی.

ستاد سرگردان بین سنت و قانون

غنا جریان زمین مدیریت پروژه (LAP) آغاز شده و در سال 2003 به ثبت نام که صاحب چه در زمین است.

دامان می دهد روسای برخی از اختیار به تعریف عرفی قانون است که اطلاع رسانی و ثبت نام از حقوق زمین.

Container ship dock in Accra

غنا شده است در مرکز یک رونق اقتصادی

بسیاری از زمین اعمال نیست, ثبت نام, اما به دلیل هزینه های بالا و روش های پیچیده.

جالب اینجاست که این به این معنی است که به عنوان به خوبی به عنوان ظاهرا اقدام در بهترین منافع خود را در جوامع ستاد در حال حاضر اغلب گرفتار حل و فصل اختلافات زمین از طرف مقامات دولتی حتی اگر زمین در تعارض است و اغلب در مورد دلیل شکست از همان دولت است.

"از آنجا که آنها در حال نزدیک شدن به مردم از مقامات دولتی هستند, ستاد در حال تبدیل شدن به توسعه عوامل دولتی مدنی و بیشتر تراز وسط قرار دارد به آن است. من همیشه درگیر با آنها کار می کنند و من این را می گوید:" مهدی جان Wugah ملی مدیریت بحران سازمان Tongu منطقه, منطقه ولتا.

در حال دور شدن از گذشته

در روستای Fodome Helu که بخشی از سرمایه از Fodome سنتی منطقه در غنا شرقی منطقه ولتا تیموتی Akpatsa دوم بود که نامزد جدید پارامونت ارشد در دسامبر 2019.

رزمندگان جادوگران و سنتی لباس افزون گردید در طول انتصاب مراسم است. اما اگر چه آداب و رسوم جدی گرفته شود بسیاری از رهبران سنتی نیست و در گذشته گیر کرده.

تیموتی Akpatsa II برای مثال با این نسخهها کار به عنوان ملل متحد افسر نظامی در خارج از غنا.

تحصیلکرده ستاد اغلب ترک روستاهای خود به دنبال یک حرفه ای باعث نقش خود را به عنوان فرهنگی رهبران به محو شدن. در همان زمان اگر چه این می تواند به تقویت پیوند بین سیاست مدرن و روسای سیاستمداران اغلب استخدام ستاد بسیج جوامع خود را به رای از طرف سیاستمداران است.

نزدیک به نخبگان

"روند فعلی برای پر کردن chieftaincy با موقعیت بسیار آموزش حرفه ای تار سنتی تمایز بین دولتی نخبگان و سران و جدید ایجاد اتحاد بین این دو گروه می گوید:" Janine Ubink یک استاد حقوق حکومت و توسعه در دانشگاه لیدن در هلند.

A chief speaks into a microphone in front of a large crowd

جدید برترین رئیس Fodome سنتی منطقه تیموتی Akpatsa دوم سوگند یاد طی مراسمی در ماه دسامبر

رئیس Akpatsa یک راه برای اجتناب از این دام است که به صورت سنتی مقامات به حرکت به دور از حاکم عمل از همکاری با سیاستمداران برای تضمین قدرت خود را و به جای همکاری با دولت و سازمان های غیر دولتی به منظور توسعه جوامع است.

داشتن مدرن تر روسای مزایا و معایب می گوید: کریستوفر Pappoe روزنامه نگار از منطقه ولتا رادیو Dela.

"مدرن رهبران بیشتر قادر به لابی گری برای جامعه خود, اما آنها به راحتی تحت تاثیر سیاست است. بسیاری از تجار و بازرگانان که بستگی به دولت برای پروژه های خود را," او می گوید.

"اما من ترجیح می دهم که نسل جدید ندارند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب