به عنوان رسانه سازمان دیده بان ما قیام, اتحادیه اروپا یک نژاد پرستی مشکل بیش از حد

اتحادیه اروپا با زمین کوچک برای انگشت اشاره که آن را به نژاد پرستی. کشورهای عضو اتحادیه اروپا به هیچ وجه عاری

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

اتحادیه اروپا با زمین کوچک برای انگشت اشاره که آن را به نژاد پرستی. کشورهای عضو اتحادیه اروپا به هیچ وجه عاری از تبعیض و خشونت و خواستار تغییر در حال رشد بلندتر.

Margaritis Schinas است که کمیسر اتحادیه اروپا برای "ترویج اروپا راه زندگی است." او احساس می کند که مبارزه علیه نژاد پرستی می افتد در این حوزه.

"شکی نیست که اروپا به عنوان یک کل انجام شده است بهتر از ایالات متحده در مسائل نژاد همچنین از آنجا که ما بهتر سیستم برای گنجاندن اجتماعی و حفاظت و مراقبت های بهداشتی جهانی گفت:" در یک چت تصویری مرتب توسط یونانی غیر انتفاعی دلفی اقتصادی فروم. اما او همچنین اذعان کرد که اتحادیه اروپا "هنوز هم برخی از راه برای رفتن" به سوی برابری و شمول با تعدادی از مسائل در عین حال به آنها رسیدگی شود.

یکی unaddressed مسئله تبعیض در بازار کار. این است واقعیت روزمره برای دانشجوی حقوق Kesiah Etame Yescot. او رد شد زمان بی حد و حصر در حالی که به دنبال قرار دادن کار در یک دفتر دادستان به طور کلی گفت که هیچ جای خالی.

بیشتر بخوانید: آلمان به راه اندازی مطالعه کاوش نژادپرستی در میان پلیس

"آنها می خواهند ما را بر این باورند که آنها قبول کنند" Yescot گفت. "اما من که وجود دارد این است که بسیاری از نفاق در اینجا. آن را مانند با جورج فلوید در ایالات متحده, که در آن شما را ببینید نژادپرستی یک هزار کیلومتر کردن: آن را پنهان تر. در فرانسه شما متوجه آن را در بسیاری از راه های کوچک: هنگامی که به دنبال شغل و یا زمانی که شما را متوقف و در خیابان بدون هیچ دلیلی."

Yescot یکی از هزاران نفر از مردم در فرانسه است که در زمان به خیابان های آخر هفته گذشته در اعتراض به نژادپرستی و تبعیض است. کسانی که اعتراضات همچنین سوخت وحشتناک موارد خشونت پلیس در فرانسه از جمله مرگ آدما ترائوره در بازداشت پلیس در سال 2016.

خشونت پلیس نه تنها مظاهر نژادپرستی در فرانسه: پروفایل نیز همتراز برای دوره در حومه پاریس. یک نظرسنجی از 5000 مردان جوان با آفریقایی یا عربی و نسب انجام شده توسط شورای اروپا یافت می شود که آنها 20 برابر به احتمال زیاد متوقف شده توسط پلیس به عنوان دیگر مردم فرانسه.

ادامه مطلب: نئو نازی ها قتل آلبرتو آدریانو به یاد 20 سال در

تظاهرات گسترده در فرانسه به ارمغان آورد در مورد تغییر: وزیر کشور کریستف Castaner ممنوع اعلام کرده است پلیس از استفاده از chokeholds زمانی که بازداشت مظنون است. "برخی از پلیس در حال نژادپرستان," Castaner گفت: اگر او باور ندارد که همه افسران هستند.

بیشتر بخوانید: تظاهرات برای زندگی ماده در سراسر اروپا

بلژیک میراث استعماری

نیز وجود دارد تظاهرات در بلژیک پایتخت بروکسل. "ما آمده اند چرا که این سرمایه از اروپا" گفت: Branda Auchimba یکی از سازمان دهندگان. او عصبانی است در "روزمره تبعیض و حملات پلیس که توقف جوان آفریقایی و عربی در هر گوشه."

Auchimba همچنین می خواهد مجسمه پادشاه بلژیک لئوپولد دوم به تواند در نظر گرفته شود. تا 15 میلیون نفر تخمین زده می شود در طول درگذشت پادشاه حکومت استعماری بیش از کنگو (در حال حاضر بخشی از جمهوری دموکراتیک کنگو) از سال 1885 به سال 1909 — بخشی از بلژیک تاریخ است که مدت طولانی است که زیر فرش جاروب. حتی در حال حاضر schoolbooks را ذکر این فصل در بلژیک ، "من امیدوارم که مردم درک کنند که چگونه ما احساس می کنیم که ما با دیدن این مجسمه," Auchimba گفت.

ادامه مطلب: سبزی تماس برای 'مسابقه' به حذف از قانون اساسی آلمان

آن را تا دهه های اخیر است که بلژیک آغاز شد به طور جدی بررسی خود کشور را تاریخی جنایات. 1998 کتاب شاه لئوپولد شبح توسط آمریکا مورخ آدم Hochschild دارای نقش عمده ای در افزایش آگاهی های عمومی. در واقع شدهاست منطقه شهردار در حال حاضر انتقال بلژیک قدیمی ترین لئوپولد مجسمه به یک موزه شده است.

Black Live Matter Protest: Assa Traore (picture-alliance/dpa/B. Guay)

Assa ترائوره در تلاش است تا در حفظ و فرانسه توجه خود را در مرگ برادر در بازداشت پلیس

بریتانیا فرهنگی نبرد

در لندن حتی شهردار است در کنار کسانی که می خواهند برای خراب کردن مجسمه از چهره های تاریخی شناخته شده به امپریالیستها و نژادپرستان. صادق خان عضو حزب کارگر که والدین آنها از پاکستان تا به حال مجسمه تاجر برده رابرت میلیگان حذف از غرب هند اسکله در شرق لندن است. "این یک حقیقت تلخ است که بسیاری از ما ثروت حاصل از تجارت برده — جز این نیست که به جشن ما در فضاهای عمومی" خان توییتی.

بریتیش, خانگی, منشی, Priti Patel, یک محافظه کار که پدر و پاکستان مهاجرت به بریتانیا از اوگاندا مخالف این نوع از اعتراض. او گفت: تظاهرکنندگان در بریستول که پرتاب کرده بود مجسمه تاجر برده ادوارد Colston به بندر باید تحت تعقیب خود را "کاملا ننگین" اقدامات است.

در انگلیس مردم را معلوم شد یکهو به تظاهرات در همبستگی با آمریکایی ها که در حال نشان دادن بعد از کشتن جورج فلوید توسط یک افسر پلیس است. سیاه و سفید زندگی مهم جنبش نیز منجر به افزایش بحث های گاه به گاه و نژاد پرستی و محرومیت از حقوق اجتماعی و خشونت پلیس علیه جوامع از رنگ. اخیر مقام بررسی 2018 Windrush رسوایی — که در آن مقامات اخراج مردم از کارائیب بود که در انگلستان زندگی می کردند برای چندین دهه به دلیل آشکار اشتباهات در مقالات خود — را تقویت بحث از چنین تبعیض است.

Kesiah Etame Yescot (DW/L. Louis)

"وجود دارد بسیاری از نفاق در اینجا" Yescot گفت: DW فرانسوی در مورد نگرش به نژاد پرستی

"شما افراد مراجعه کننده به عنوان بد سیب فردی نژادپرستانه افسران پلیس که در حال اقدام شخصی خود تعصبات" گفت: بن بازی بولینگ یک استاد جرم شناسی و عدالت کیفری در کالج کینگ لندن است. او گفت: جوامع از رنگ overpoliced در بریتانیا.

"این چیزی است که شما قطعا در انگلستان در راه سیاه و آسیایی جوامع ای اداره," بولینگ گفت. "شما به وضوح آن را در آلمان و فرانسه و در همه جا در سراسر اروپا که در آن وجود دارد جوامع اقلیت که در حال شناسایی توسط پلیس به عنوان یک مشکل است که باید کنترل شود." بولینگ گفت: مسئله اساسی بود که پاسخگویی: "نیروهای پلیس که در حال پاسخگو به جوامع آنها خدمت می کنند بهتر است نیروهای پلیس."

استاد نامیده می شود برای نگاه کردن به این وضعیت در زمینه. "این غیر منطقی به انتظار مساوی و عادلانه پلیس در جهان است که توسط بی عدالتی نابرابری و محرومیت," بولینگ گفت. سیاسی واقعی تغییر را به "فراتر از پلیس و نگاه در اقتصاد, آموزش و پرورش و خانواده است." بولینگ گفت: "کشورهای اروپایی باید به خاطر که آینده اروپا است که توسط فرهنگی که متنوع است و در آن هر کس می شود به یک بخش کامل در زندگی یک جامعه است."

"من شرمنده هستم'

به آدرس نژادپرستی در سطح سازمانی آن ممکن است کمک اتحادیه اروپا برای افزایش نمایندگی از مردم از رنگ در سراسر نهادهای اتحادیه اروپا. تنها 24 از 705 نمایندگان — و یا فقط بیش از 3 ٪ -- به پارلمان اروپا ، آسیا و حتی مردم رنگ هستند و حدود 10 درصد از جمعیت اتحادیه اروپا.

یکی از کسانی که 24 پارلمان اروپا است آلیس Kuhnke از سوئد سبزی. "من شرمنده هستم چون ما واقعا نمی نماینده مردم در اروپا" Kuhnke گفت. "بنابراین ما باید مطمئن شوید که در آینده وجود دارد بیشتر نمایندگان مجلس که نگاه های مختلف و زمینه های مختلف است."

Alice Kuhnke (DW/M. Luy)

Kuhnke یکی از دو دوجین از مردم از رنگ در 705-عضو پارلمان اروپا

Kuhnke یک گزارشگر پارلمان ضد تبعیض بخشنامه است که بر روی یخ از سال 2008 به دلیل آن است که تا کنون موفق به حفظ کامل پشتیبانی از شورای اروپا. پیش نویس این لایحه که در آن تصریح درمان برابر برای همه شهروندان اتحادیه اروپا در امور اجتماعی است که مسدود شده توسط بسیاری از کشورهای عضو. نیمی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا حتی نمی باید یک برنامه عمل تخمگذاری چگونه آنها قصد مبارزه با نژادپرستی Kuhnke گفت.

Kuhnke همچنان خوشبین است که تظاهرات در سراسر اتحادیه اروپا را تنظیم چیزی در حال حرکت است. "من معتقدم که ما می توانیم با استفاده از این واقعیت است که بسیاری از مردم ناراحت هستند و توجه" او گفت:. "اما آن را نمی باید در پایان کلمات زیبا در مورد برابری: آن منعکس شده در اتحادیه اروپا قانون در گذشته است."

DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن