آسیا مستقیم کابل کنسرسیوم برای ساخت جدید آسیا و اقیانوسیه کابل زیر دریایی

SoftBank Corp ("SoftBank") امروز اعلام کرد که منطقه آسیا و مستقیم کابل ("ADC") کنسرسیوم*1, از آن است که یک عضو

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

SoftBank Corp ("SoftBank") امروز اعلام کرد که منطقه آسیا و مستقیم کابل ("ADC") کنسرسیوم*1, از آن است که یک عضو است که ساختمان و عملکرد بالا کابل زیر دریایی است که متصل چین (هنگ کنگ SAR و استان گوانگدونگ) و ژاپن و فیلیپین و سنگاپور و تایلند و ویتنام است. کنسرسیوم انتخاب NEC Corporation برای ساخت 9,400 کیلومتر طولانی ADC کابل است که انتظار به پایان خواهد رسید سه ماهه چهارم سال 2022.

کابل را از ویژگی های چند جفت کفش ظرفیت فیبرهای نوری و طراحی شده است برای حمل بیش از 140 Tbps از ترافیک را قادر می سازد ظرفیت بالا انتقال داده ها در سراسر شرق و جنوب شرقی آسیا و مناطق. ADC را ظرفیت بالا اجازه می دهد تا آن را به حمایت فزاینده پهنای باند فشرده برنامه های کاربردی که در حال رانده شده توسط پیشرفت های تکنولوژیکی در 5G ابر اینترنت-از-اشیاء (IoT) و هوش مصنوعی (AI). این بیشتر خواهد شد افزایش گسترش شبکه های ارتباطی در منطقه است.

سافت ارائه خواهد شد آن Maruyama کابل فرود ایستگاه ("Maruyama CLS") برای ADC کابل فرود در ژاپن است. Maruyama CLS بوده است در خدمت آن فرود خدمات برای بسیاری از زیردریایی کابل از جمله "مشتری"*2است که انتظار می رود برای شروع عملیاتی در سال 2020 است. در دسامبر 2019 به گسترش مرکز داده ها قابلیت Maruyama CLS یک ساختمان جدید ساخته شد و در حال حاضر آماده برای سرویس کامل با آخرین فن آوری های امنیتی و قوی طراحی ساختار برای حوادث. از طریق این زیرساخت های جهانی تحولات SoftBank ادامه خواهد داد به پایدار ارائه ظرفیت به صنعت برای پاسخگویی به افزایش ترافیک تقاضا در منطقه آسیا و اقیانوس آرام. SoftBank نیز ارائه خواهد شد یکی از مهم دروازه جهانی مراکز داده به صورت بین المللی کابل زیردریایی در ژاپن برای کمک به توسعه صنعت مخابرات.

در راستای گسترش بیشتر کسب و کار جدید است که استفاده از های مختلف برش لبه فن آوری های مانند 5G, IoT هوش مصنوعی و ابر SoftBank ادامه خواهد داد به منظور توسعه و بهینه سازی شبکه خود را برای دیدار با افزایش ترافیک اینترنت از تقاضا است. در انجام این کار SoftBank را حمایت جهانی کسب و کار از مشتریان خود و SoftBank شرکت های گروه.

[یادداشت]

*1 ADC جهانی کنسرسیوم متشکل از پیشرو ارتباطات و فن آوری شرکت از جمله SoftBank., شرکت مخابرات چین Unicom PLDT Inc., Viettel CAT, Singtel و تاتا ارتباطات است.
*2 لطفا برای دیدن این مطلب مطبوعاتی برای جزئیات بیشتر.

  • SoftBank از سافت نام و آرم و علائم تجاری ثبت شده یا علائم تجاری از SoftBank گروه Corp. در ژاپن و کشورهای دیگر.
  • دیگر شرکت محصول و خدمات نام به این آزادی مطبوعات ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری از شرکت های مربوطه.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب