استخر پیش ساخته

این شركت از سال 1970 در این زمینه فعالیت می كند و دارای گواهینامه 20 ساله تضمین كیفیت می باشد. استخر آماده پل

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این شركت از سال 1970 در این زمینه فعالیت می كند و دارای گواهینامه 20 ساله تضمین كیفیت می باشد. استخر آماده پلاستیکی دارای فریم استیل و پله ها و لبه های ایمنی دوطرفه استاندارد می باشند. عمر استخر آماده از جنس پلی اتیلن بسته به آب و هوا و درجه گرما و سرما تفاوت دارد. به طور کلی یکی از مزایای استخر پیش ساخته برزنتی، توانایی استفاده از آن به صورت درون زمینی و برون زمینی است. آب در این میان آخشیگی بسیار مهم بهشمار میرود که از آنجا که رونده و سیال است از دیرباز برآسای نمادی برای پاکی بخشی شناخته میشدهاست. برای نصب استخر پیش ساخته ، ابتدا باید نوع و طرح استخر تعیین گردد. استفاده از مواد مقاوم و بی خطر در فرآیند تولید این استخر ها به گونه ای است كه آنها به طور كامل عایق شده و به صورت یك تكه ساخته می شوند. استخری كه از تركیب طریف رنگها و مواد ساخته شده است و دیوارهایی شفاف شیشه ای و نور پردازی فوق العاده دارد كه آن را هم در طول روز و هم در طول شب بسیار با شكوه نشان می دهد. امروزه طبیعت فوق العاده آرام بخش است.

تکنولوژی که در این جنس به کار رفته است با صرفه اقتصادی همراه است. همچنین این بازتاب به ویژه هنگامی که در برابر کوشکی باشکوه و درختان سرسبز دوسوی آن قرار میگرفت جلوهای از بهشت برین را در چشم هر بینندهای باز مینمود و اینچنین بر چهره رو به والایش و کمال زندگی خاکی نقش نمادین میزد. مهاجم پرتغالی در حال حاضر پس از نقل مکان از سوئیت پادشاهی در هتل چهار فصل، با خانوادهاش در خانه جدید خود در ریاض در یک مجتمع انحصاری با امنیت بالا زندگی میکند. پس اگر قصد دارید در روز های گرم تابستان یا بعد از یک روز سخت کاری با خانواده خود یک تفریح عالی را سپری کنید همین الان از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این استخر کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. این محصولات تماما وارداتی هستند و هیچ کدام از این نمونه ها درون کشور تولید نمی شوند و به همین خاطر بسیاری از پارامترها در تعیین قیمت نهایی استخر اینتکس می تواند تاثیر گذار باشد . یکی از محصولات مرتبط با استخر ها چراغ های METEOR هستند. گودبرداری استخر، یکی از مهمترین قسمتهای ساخت استخر است، زیرا اجرای صحیح سایر اجزای استخر بستگی به انجام درست آن دارد.

5- مسیر مناسب و امنی برای انتقال استخر توسط کامیون حمل و جرثقیل برای حمل و نصب، با توجه به امکانات در دسترس مشخص گردد. این استخر مناسب افرادی است كه ملک مناسب برای حمل استخر با كامیون و جرثقیل را دارند و حاضر هستند كه پول بیشتری برای شنای خود به نسبت استخر آماده پی وی سی پرداخت كنند. بسیاری ساخت استخر و بسیاری نیز خرید و نصب استخر پیش ساخته را برای داشتن یک استخر برای تفریح یا محلی برای ذخیره آب انتخاب میکنند که هر کدام مزیتها و معایب خود را دارند. در زمان گذشته اگر کسی قصد شنا کردن را داشت باید به دریا، رودخانه یا استخر میرفت. از دیگر مزایا آنها می توان به زمان ساخت كوتاه مدت آن اشاره كرد. از دیگر مزایا این استخر ها می توان به تنوع و دسترسی به طرح های گوناگون آن اشاره كرد. ولی، به این نکته هم توجه کنید که هرچه استخر بزرگتر شود، هزینه پرداختی شما هم بالا تر می رود. This art᠎icle was done  by G SA  Conte nt Generat᠎or D em over si on .

البته به این موضوع توجه داشته باشید که مونتاژ انواع توکار این نوع استخر ها نیاز به تخصص کافی دارد تا در ادامه مشکلی برای استفاده پیش نیاید. بطور کلی درجوامع آبزی پروری دنیا برای پرورش ماهی و انواع آبزیان بدلیل وجود محیط های مرطوب و آب، استخر های پیش ساخته با ورق زینکالیوم مورد استقبال قرار میگیرد، که این مسئله سبب طول عمر بالاتر و کاربردی بودن این استخرهای پیش ساخته می گردد. مزایا: نصب بسیار سریعتر نسبت به استخرهای بتنی؛ صاف بودن سطح و عدم وجود سطح ناصاف يا تيزی، آبند بودن و داشتن سازگارى با مواد شيميايی (ازن و كلر) داشتن مقاومت بسيار بالا در برابر تغییرات دمایی تا - 50 سانتیگراد. وجود سایبان با دكور كلاسیك و صندلی و مبل راحتی كه خودتان آن را انتخاب می كنید بعلاوه سیستم روشنایی برای استقبال از شما در بدو ورودتان به استخر تنها ایده هایی انگشت شمار می باشند كه زیبایی طراحی این استخر را دو چندان می كند. اشاره نمود. تمام این مزیت ها برای استخر پیش ساخته به هیچ عنوان در استخر بتنی مشاهده نشده به همین دلیل فروش بسیار بالایی تا کنون داشته اند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402