AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد اعلام توافق نقطه عطفی برای COVID-19 واکسن

AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد اعلام کرد توافق برای توسعه جهانی و توزیع از دانشگاه بالقوه نوترکيب آدنوويروس واک

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد اعلام کرد توافق برای توسعه جهانی و توزیع از دانشگاه بالقوه نوترکيب آدنوويروس واکسن با هدف جلوگیری از COVID-19 عفونت از SARS-CoV-2.

این همکاری با هدف را به بیماران بالقوه واکسن شناخته شده به عنوان ChAdOx1 nCoV-19 بودن توسعه یافته توسط Jenner, موسسه و آکسفورد واکسن گروه در دانشگاه آکسفورد. تحت توافق AstraZeneca خواهد بود مسئول برای توسعه و در سراسر جهان تولید و توزیع واکسن.

پاسکال Soriot, Chief Executive Officer, AstraZeneca گفت: "به عنوان COVID-19 همچنان گرفتن آن در جهان نیاز به یک واکسن برای شکست دادن ویروس ضروری است. این همکاری به ارمغان می آورد با هم دانشگاه آکسفورد را در سطح جهان تجربه و تخصص در vaccinology و AstraZeneca جهانی و توسعه و تولید و توزیع قابلیت های. امید ما این است که با پیوستن به نیروهای ما می توانید سرعت بخشیدن به جهانی شدن از یک واکسن برای مبارزه با ویروس ها و محافظت از مردم از کشنده ترین بیماری های همه گیر در یک نسل است."

منه Pangalos معاون اجرایی رئیس جمهور بلجس R&D, AstraZeneca گفت: "دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca یک رابطه دیرینه برای پیشبرد تحقیقات پایه و ما بسیار هیجان زده به کار با آنها را در پیشبرد یک واکسن برای جلوگیری از COVID-19 سراسر جهان است. ما به دنبال به جلو به همکاری با دانشگاه آکسفورد و شرکت های نوآورانه مانند Vaccitech به عنوان بخشی از ما همکاری جدید."

Alok Sharma, انگلستان, کسب و کار, منشی گفت: "این همکاری بین دانشگاه آکسفورد و AstraZeneca یک مرحله حیاتی است که می تواند کمک به سرعت در حال پیشبرد ساخت یک coronavirus واکسن. آن نیز اطمینان حاصل شود که باید این واکسن در حال توسعه توسط دانشگاه آکسفورد را Jenner موسسه کار آن در دسترس خواهد بود به عنوان اوایل به عنوان ممکن است کمک به محافظت از جان هزاران نفر از این بیماری است."

استاد آقا جان بل رگیوس استاد پزشکی در دانشگاه آکسفورد می گوید: "همکاری ما با AstraZeneca خواهد بود یک نیروی عمده در مبارزه با بیماری های همه گیر برای سال های بسیاری آمده است. ما اعتقاد داریم که ما با هم می خواهد در یک موقعیت قوی برای شروع immunising در برابر coronavirus یک بار ما موثر تایید واکسن. متاسفانه خطر جدید بیماری های همه گیر همیشه با ما خواهد بود و مرکز تحقیقاتی جدید را افزایش جهان آمادگی و سرعت واکنش بعدی ما در صورت چنین یک چالش است."

پروفسور لوئیس Richardson-معاون دانشگاه آکسفورد گفت: "مانند همکاران من در سراسر آکسفورد من عمیقا افتخار از کار ما فوق العاده تیم با استعداد از دانشگاهیان در Jenner, موسسه و آکسفورد واکسن ، آنها نشان دهنده بهترین سنت از تحقیقات آموزش و کمک به جهان اطراف ما است که رانندگی ماموریت از دانشگاه آکسفورد برای قرن ها. مانند مردم سراسر کشور, ما آنها را که قصد موفقیت در حال توسعه یک واکسن موثر. اگر آنها موفق همکاری ما با AstraZeneca خواهد اطمینان حاصل شود که مردم و مردم در سراسر جهان به خصوص در پایین و کشورهای با درآمد متوسط خواهد بود محافظت از این ویروس وحشتناک به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

پتانسیل واکسن وارد فاز بالینی در هفته گذشته به بررسی ایمنی و اثر بخشی در داوطلبان سالم در سنین 18 تا 55 سال و در پنج دادگاه مراکز در جنوب انگلستان است. داده ها از فاز اول دادگاه می تواند در دسترس خواهد بود در ماه آینده. پیشرفت به اواخر مرحله آزمایشات باید در اواسط این سال است.

ChAdOx1 nCoV-19

توسعه یافته در دانشگاه آکسفورد Jenner, موسسه و کار با آکسفورد واکسن گروه ChAdOx1 nCoV-19 با استفاده از یک وکتور ویروسی بر اساس نسخه ضعیف از سرماخوردگی (adenovirus) حاوی مواد ژنتیکی از SARS-CoV-2 سنبله پروتئین است. پس از واکسیناسیون سطح سنبله پروتئین تولید می شود که اعداد اول سیستم ایمنی بدن برای حمله به COVID-19 اگر بعدا آن را آلوده بدن.

نوترکيب بودند بردار (ChAdOx1) انتخاب شد برای ایجاد یک پاسخ ایمنی قوی از یک تک دوز و آن را تکرار بنابراین نمی تواند باعث مداوم عفونت در واکسینه فرد است. واکسن ساخته شده از ChAdOx1 ویروس داده شده است به بیش از 320 نفر به تاریخ نشان داده شده است به امن و به خوبی تحمل می شود اگر چه آنها می تواند باعث عوارض جانبی موقت مانند حرارت آنفولانزا علائم مانند سردرد و یا درد در بازو.

AstraZeneca

AstraZeneca (LSE/STO/NYSE: AZN) جهانی است, علم-led شرکت biopharmaceutical است که با تمرکز بر کشف و توسعه و تجاری از داروهای تجویزی در درجه اول برای درمان بیماری ها در سه درمانی مناطق - سرطان قلب و عروق کليوی و سوخت و ساز بدن و تنفسی و ایمونولوژی. مستقر در کمبریج, انگلستان, AstraZeneca عمل در بیش از 100 کشور و نوآورانه آن داروهای استفاده شده توسط میلیون ها نفر از بیماران در سراسر جهان است. لطفا astrazeneca.com و به دنبال شرکت در توییتر @AstraZeneca.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن