آتلانتا رئیس پلیس استعفا ساعت بعد از پلیس به ضرب شلیک در یک وندی پارکینگ

رئیس آتلانتا اداره پلیس استعفا داد و روز شنبه ساعت پس از یک افسر به ضرب گلوله یک زن 27 ساله مرد سیاه و سفید در

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

رئیس آتلانتا اداره پلیس استعفا داد و روز شنبه ساعت پس از یک افسر به ضرب گلوله یک زن 27 ساله مرد سیاه و سفید در یک وندی پارکینگ.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی که افسر درگیر در شب جمعه, تیر اندازی باید اخراج می شود.

"من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که وجود دارد این است که یک تمایز روشن بین آنچه شما می توانید انجام دهید و آنچه که شما باید انجام دهید. من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار و خواستار خاتمه فوری افسر," او گفت:.

کف نام موقت رئیس پلیس موفق اریکا سپر و گفت: این شهرستان آغاز خواهد شد جستجو برای یک رهبر جدید برای نیروی خود را و اجرای اصلاحات در 45 روز.

"ما برای اولین بار تقاضا مواجه شده است" یکی از معترضان آنتونیو لوئیس گفت: روزانه وحش به عنوان اخبار از سپر' استعفای فیلتر از طریق یک جمعیت جمع آوری شده در خارج از وندی در شنبه شب.

پلیس نامیده می شدند به وندی پارکینگ در روز جمعه به دلیل Rayshard بروکس, 27 بود و در یک ماشین در درایو-از طریق خط.

پلیس می گویند که آنها در بر داشت بروکس کردن در ماشین و بعد از تجویز یک زمینه هوشیاری آزمون اقدام به دستگیری او برای DUI اما او مقاومت کرده است.

شاهدان عینی تصویری نشان داد که مبارزه بعدی بین بروکس و دو افسر. یک افسر تلاش برای بی حس کردن بروکس با یک تیزر و بروکس attemped برای گرفتن سلاح. او سپس با فرار از افسران خارج از قاب از شاهدان عینی ویدئوها قبل از اینکه یک افسر شلیک تفنگ خود را. بروکس در نظر گرفته شد به یک بیمارستان که در آن او سالم به در آسیب های پس از عمل جراحی.

"به خانواده آقای بروکس وجود دارد هیچ کلمه ای به من ارائه می دهند که شما می توانید از دست دادن. من امیدوارم که شما را پیدا خواهد کرد برخی از راحتی و در سریع اقدامات صورت گرفته و امروز اصلاحات ما شهر را پیاده سازی" پایین گفت.

صدها نفر از تظاهرکنندگان با شب زنده داری برای بیش از 12 ساعت در فست فود زنجیره ای و آتلانتا شهر councilmember Andre دیکنز گفت: این حادثه نباید منجر به مرگ شده است.

"پلیس باید د-تشدید موقعیت های شبیه به این قبل از آنها به نوبه خود مرگبار" او در بیانیه ای گفت. "هنگامی که مشکوک به فرار غیر مسلح و مست از طریق یک پارکینگ بسیاری از تماشاگران این می تواند تبدیل به یک بررسی به جای تیراندازی است."

GBI مدیر ویک رینولدز گفت: محققان به بررسی فیلم از وندی و نتیجه آن نشان داد بروکس فرار وندی با تفنگ بی حس کردن و تلاش برای آتش آن را در افسران قبل از او کشته شده است. آژانس منتشر شد دانه دانه تصویری در روز شنبه و گفت: آنها هنوز به صورت دیجیتالی افزایش آن است.

بروکس' مرگ در می آید در میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس پس از اتهام قتل جورج فلوید یک نوجوان سیاه پوست به دست افسر پلیس سفید در مینیاپولیس. تلفن همراه تصویری از یک افسر و دو زانو بر فلوید گردن برای نزدیک به نه ساعت شوکه شده و گالوانیزه ملت است.

بروکس " پسر عموی Kedaro جکسون که زندگی در آتلانتا و توصیف خود را جوانتر نسبت به عنوان "یکی دیگر از جوان سیاه که در تلاش بود خود را دریافت کنید با هم." بروکس نقل مکان کرده بود به شهرستان از اوهایو کمتر از سه ماه پیش برای یک کار در ساخت و ساز. او اغلب به جکسون برای مشاوره و نزدیک این دو قرار گرفتند.

بروکس در پشت سمت چپ یک خانواده بزرگ از جمله پنج خواهر و برادر—دو برادر و سه خواهر. او تا به حال یک کودک در این سال چهارم خود را با همسر خود را با توجه به جکسون.

جکسون برای اولین بار به یاد بروکس' مرگ اگر تصویری از آن را در حال حاضر شروع به گردش آنلاین. او اطلاع بقیه خانواده بزرگ خود. مرگ آمد روز پس از جکسون استقبال از یک نوزاد به عنوان به خوبی.

"من در اشتباه هستم. این تا حد زیادی به روند در حال حاضر. همه چیز در یک زمان," او گفت: روزانه وحش. "آخرین چیزی که من به او گفتم به ماندن متمرکز و در ادامه کار درست انجام می دهند."

جکسون دیدم تصویری از درگیری بین بروکس و افسران متفاوت از GBI.

"اگر شما نگاه کنید در این ویدئو او نمی گرفتن تیزر تا زمانی که افسر بود و در حال حاضر در تلاش برای تلآویو او. او سعی کرد به چنگ زدن به آن پس مرد می تواند متوقف شود با تنبیهبدنی او. او هل دادن ماموران او را و در حال اجرا و گفت: "آیا به من شلیک کنید! اصلا به من شلیک کنید!' زمانی که پلیس سه عکس آنها گفت: "من او شدم با او را!" او گفت:.

او قصد دارد به حضور رو به رشد تظاهرات شنبه شب. "آن را نمی خواهد درست اگر من رفتن نیست," او گفت:.

هر چند جمعیت به اندازه نوسان معترضان نگهداری آوازی حضور در خارج از رستوران فست فود در روز شنبه برگزار شده بود به نام برای بیشتر نشان می دهد.

Seanny Georgie یک موزیسین است که راهپیمایی برای اجرای قانون پاسخگویی پس مارس 30 روز پس از آتلانتا در آخرین موجی از سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات لگد کردن, گرفتار, باد افسر-درگیر تیراندازی حدود نیمه شب. او بلافاصله شروع به دور تا همکار معترضان به سر به وندی.

"وجود دارد مانند 50 معترضان و چهار پلیس در پشت سر ما با اسلحه های خود را آماده فقط به دنبال ما واقعا عجیب و غریب در تلاش برای ترساندن ما خاموش" Georgie گفت: Daily Beast در مورد صحنه زمانی که او وارد است. صبح زود وضعیت تشدید به عنوان تظاهرکنندگان شعار می دادند که پلیس بودند "خوک" و "قاتلان."

آتلانتا رپ کلیفورد "T. I." هریس ساخته شده ظاهر مختصر در این تجمع خواستار اعتراض به رای با کیف پول خود را به عنوان به خوبی به عنوان در صندوق های رای. "شرکت های بزرگ صرف پول در سیاستمداران مبارزات تا زمانی که شما پیدا کردن که یک شرکت است که حمایت خاصی سیاستمدار را پشتیبانی نمی کند نگرانی های خود را متوقف صرف پول خود را وجود دارد," او گفت:.

خواسته در مورد شایعاتی که تظاهرات برنامه ریزی شده برای از بین بردن وندی که در آن بروکس به ضرب گلوله کشته شد هریس گفت: "من صادقانه فکر نمی کنم وندی است 'جامعه ما است.' اما من فکر نمی کنم که از بین بردن اموال شخصی است ، به همین دلیل سوزاندن این ساختمان به پایین اگر افرادی که به انجام این است که در ساختمان؟"

آتلانتا و عضو شورای شهر Antonio Brown گفت: او نزدیک به خواب هنگامی که او در بر داشت در مورد این حادثه. 1:30 a. m. او بر روی گوشی با اریکا سپر اطمینان او می خواهم به عنوان یک بافر بین اجرای قانون و رشد جمعیت. "به من گفت: رئیس سپر من کمک خواهد کرد سعی کنید به deescalate جمعیت و نگه داشتن آنها را در نظم و صلح آمیز" او گفت:.

براون گفت که او برنامه ریزی شده به زمین قانون به شورای شهر در روز دوشنبه که نوار این شهر نیروی پلیس از استفاده از گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور علیه معترضان.

در واکنش به ناآرامی های آتلانتا شاهد در اوایل روز از تظاهرات کف راه اندازی یک نیروی کار برای ارزیابی دولت استفاده از نیروی سیاست. و اگر مهلت مقامات توصیه هایی را به صورت بالقوه اصلاحات است مجموعه ای برای ژوئن 18, قهوه ای گفت: "ما نمی توانیم صبر کنید." سپس او گفت: "شخص دیگری می تواند از دست دادن زندگی خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن