Atos و زیمنس معرفی دوقلو های دیجیتال راه حل در جهانی صنعت داروسازی

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال و زیمنس یک شرکت مهندسی رهبر در حال همکاری با صنعت داروسازی به منظور بهبود

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال و زیمنس یک شرکت مهندسی رهبر در حال همکاری با صنعت داروسازی به منظور بهبود تولید با راه حل های نوآورانه بر اساس یک ماکت دیجیتال داروسازی فرایند تولید. در حال حاضر در حال آزمایش در صنعت داروسازیاین نوآورانه "روند دیجیتال دوقلو" برای داروسازی تولید شده توسط IoT هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل پیشرفته – طراحی شده است برای ارائه بهبود بهره وری و انعطاف پذیری در تولید محصولات دارویی.

بر اساس مطالعه پایلوت این برنامه به طور بالقوه مخل راه حل باز می شود تا فرصت های جدید مانند پایدار در روند توسعه – کاهش کلی آزمایش زمان و اتلاف حصول اطمینان از کیفیت ثابت و در حال حرکت به جدید "کیفیت طراحی" مدل برای دریافت محصول حق اولین بار. راه حل نیز ارائه می دهد بهینه سازی اقدامات برای فرایند کیفیت و قابلیت اطمینان.

تولید و انتشار محصولات دارویی پیچیده و طولانی فرآیندهای. برای پاسخگویی به این چالش یکی از Atos و زیمنس' دارویی جهانی شرکای تصمیم گرفته است برای آزمون جدید راه حل های نوآورانه ساخته شده و توسعه یافته از طریق سرمایه گذاری مشترک و همکاری کسب و کار از Atos-زیمنس استراتژیک جهانی داد. "روند دیجیتال دوقلو" کامل مجازی ماکت خاص گام در فرآیند تولید در ارتباط با IoT سنسورهای نصب شده بر روی گیاه واقعی.

آن را تولید جلد از مجموعه داده و می دهد یک نمای فوری از تمام جزئیات این عملیات است. توسط جفت شدن مجازی و فیزیکی نمایندگی از این روند و با استفاده از مدل های پیش بینی و زمان واقعی تجزیه و تحلیل ترافیکAtos و زیمنس در حال کمک به صنعت داروسازی به دوباره اختراع عناصر کلیدی تولید محیط زیست است.

 "ما خوشحال هستیم که به فن آوری های دیجیتال به قلب جهانی صنعت داروسازیکمک آن ملاقات های متعدد سلامت, چالش های امروز و فردا است." می گوید: پل Albada Jelgersma SVP جهانی سر از Codex خدمات IoT & Siemens MindSphere در Atos. "با روند دوقلو های دیجیتال طراحی و توسعه توسط Atos و زیمنس جامد رد پای دیجیتال از محصولات دارویی ایجاد شده است در طول مراحل چرخه توسعه با شروع از مرحله طراحی تمام راه را به تولید."

"دیجیتالی در هر نقطه در امتداد زنجیره ارزش به احتمال زیاد خواهد شد کمک به صنعت داروسازی دریافت دارو از آزمایشگاه به بیمار بیشتر به سرعت." می گوید: ربکا Vangenechten سر از کسب و کار در صنعت داروسازی در زیمنس. "این سفر به چالش کشیدن که در آن شرکای ایجاد پایه ای برای آینده فرآیند توسعه و تولید مبتنی بر علم و فناوری و نوآوری".

Atos فراهم می کند تخصص خود را در زیرساخت های آن, مشاوره ادغام و داده های علوم به ویژه از آن Codex تخصص در هوش مصنوعی و IoT راه حل ها و خدمات – در حالی که Siemens خود فراهم دیجیتال شرکت تخصص در OT سیستم های داروسازی به ویژه با Simatic Sipat برای زمان واقعی نظارت بر کیفیت و StarCCM+ & HEEDS برای فرآیند مدل سازی و شبیه سازی.

طبیعت Atos و زیمنس' قبل از یکپارچه دیجیتال دوقلو راه حل اجازه می دهد تا آن را به اعزام به فرآیندهای تولید از هر مقیاس و پیچیدگی است. با تنظیم فن آوری بلوک های ساختمان Atos و زیمنس و تکرار می تواند دوقلو های دیجیتال مورد استفاده برای هر مشتری جدید – در داروسازی و شیمیایی و فرآیند تولید در صنایع و بازارهای دیگر – بیشتر کارآمد.

***

در مورد Atos:

Atos یک رهبر جهانی در انتقال دیجیتال با 110,000 کارکنان در 73 کشور جهان و با درآمد سالانه € 12 میلیارد دلار است. اروپا شماره یک در ابر امنیت و عملکرد بالا محاسبات این گروه فراهم می کند پایان به پایان هماهنگ Hybrid Cloud, داده های بزرگ, کسب و کار برنامه های کاربردی و دیجیتال در محل کار, راه حل. این گروه در سراسر جهان فناوری اطلاعات شریک برای المپیک & پارالمپیک و در عمل تحت مارک Atos Atos|Syntel و متحد کردن. Atos یک SE (Societas Europaea), ذکر شده در, CAC40 پاریس شاخص سهام.

هدف از Atos است برای کمک به طراحی آینده از اطلاعات فضا. تخصص و خدمات پشتیبانی توسعه دانش آموزش و پژوهش در یک رویکرد فرهنگی و کمک به توسعه علمی و فن آوری تعالی. در سراسر جهان این گروه را قادر می سازد مشتریان خود و کارکنان و اعضای جوامع بزرگ برای زندگی, کار و توسعه پایدار در امن و مطمئن اطلاعات فضا.

در مورد زیمنس:

Siemens AG (برلین و مونیخ) یک فن آوری جهانی نیروگاه که ایستاده بود برای تعالی مهندسی و نوآوری و کیفیت و قابلیت اطمینان و internationality برای بیش از 170 سال است. این شرکت فعال در سراسر جهان با تمرکز بر مناطق هوشمند زیرساخت برای ساختمان ها و توزیع سیستم های انرژی و اتوماسیون و دیجیتال در فرآیند و صنایع تولیدی. از طریق به طور جداگانه موفق شرکت زیمنس انرژی جهانی کسب و کار انرژی زیمنس و زیمنس تحرک تامین کنندگان پیشرو در حمل و نقل هوشمند راه حل برای راه آهن و حمل و نقل جاده زیمنس است که شکل گیری سیستم های انرژی از امروز و فردا و همچنین بازار جهانی برای مسافر و حمل و نقل خدمات. با توجه به اکثریت سهام در عموم شرکتهای زیمنس Healthineers AG و زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر (به عنوان بخشی از زیمنس انرژی) زیمنس نیز جهان-تامین کنندگان پیشرو در تکنولوژی پزشکی و دیجیتال خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین سازگار با محیط زیست راه حل برای خشکی و دریایی تولید برق بادی. در سال مالی 2019 که به پایان رسید در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 زیمنس تولید درآمد از €86.8 میلیارد دلار و درآمد خالص €5.6 میلیارد دلار است. در پایان ماه سپتامبر سال 2019 این شرکت تا به حال در اطراف 385,000 کارمند در سراسر جهان. بیشتر اطلاعات موجود در اینترنت www.siemens.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن