AT&T گسترش آن SD-WAN ارائه با سیسکو برای کمک به کسب و کار با توزیع حقوقی واجد شرایط رقمی کردن سریع تر با امنیت پیشرفته

AT&T* خود را گسترش داده AT&T SD-WAN راه حل های جدید ارائه خدمات مبتنی بر Cisco Secure SD-WAN فن آوری ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

AT&T* خود را گسترش داده AT&T SD-WAN راه حل های جدید ارائه خدمات مبتنی بر Cisco Secure SD-WAN فن آوری است. در دسترس را به مشتریان در سراسر جهان سرویس های جدید شامل بومی یکپارچه قابلیت های امنیتی به ارائه حفاظت از خطر است که به طور مداوم حفظ سراسر دفاتر شعبه و ابرها را بدون به خطر انداختن عملکرد.

SD-WAN ارائه شده توسط سیسکو ISR و عصر روتر و شبکه های سازمانی محاسبه سیستم (انکس) و مدیریت از طریق یک ابر مبتنی بر داشبورد. یکپارچه ویژگی های امنیتی شامل یک برنامه آگاه enterprise firewall, پیشگیری از نفوذ URL, فیلترینگ پیشرفته و حفاظت از نرم افزارهای مخرب.

"شبکه موفق و دیجیتال نیاز به تحول موثر مدیریت امنیت" گفت: Mo آهنگ کتیبه معاون اجرایی رئیس جمهور رئیس محصول و پلت فرم افسر AT&T و کسب و کار. "AT&T SD-WAN با سیسکو ترکیبی از اتصال SD-WAN و امنیت که اجازه می دهد تا کسب و کار به گسترش و مقیاس بدون هیچ گونه نگرانی در مورد امنیت خود را به محل شعبه."

AT&T موفق خدمات خود را با همکاری AT&T امنیت سایبر برای حمایت و مدیریت سرویس های جدید با استفاده از سیسکو vManage کنترل کننده که باعث کاهش پیچیدگی از طریق یک رابط مدیریت برای هر دو شبکه و امنیت.

"به عنوان مشتریان حرکت وظایف سنگین خود را به چندین ابرها آنها نیاز به سرعت بسیار دسترسی امن به برنامه های کاربردی میزبانی هر کجا که آیا برنامه های کاربردی میزبانی در مرکز ابر عمومی یا خصوصی SaaS پلت فرم" گفت: راوی Chandrasekaran معاون ارشد رئیس جمهور قصد مبتنی بر گروه شبکه های سیسکو. "جدید AT&T موفق خدمات مبتنی بر Cisco Secure SD-WAN, آدرس, این, ارائه کسب و کار با نرم افزار بهینه سازی امنیتی یکپارچه و منسجم قصد مبتنی بر شبکه های سیاست های خود را برای هیبرید multicloud محیط."

AT&T SD-WAN با سیسکو فراهم می کند طیف گسترده ای از SD-WAN قابلیت های از جمله هوشمند مسیریابی پویا, بهینه سازی, ابر, اتصال و دید به برنامه ها و عملکرد. این سطح از کنترل اجازه می دهد تا برای بهینه عملکرد نرم و انعطاف پذیر گزینه های استقرار و بهبود کل هزینه مالکیت.

AT&T می تواند ساده مهاجرت به SD-WAN با ترکیب SD-WAN با AT&T WAN گزینه ها از جمله AT&T شبکه خصوصی مجازی MPLS خدمات اختصاص داده شده و یا به اشتراک گذاشته شده در اینترنت و یا LTE – که همه آنها زیر چتر AT&T مدیریت.

شرکت اغلب به نوبه خود به مدیریت ارائه دهندگان خدمات به منظور کاهش بار تأمین مدیریت و عیب یابی خدمات. موفق SD-WAN می تواند کمک به کاهش هزینه های, پیشنهاد بسیار امن و دسترسی مستقیم به خصوصی یا عمومی ابرها پشتیبانی از چندین نوع اتصال و بهبود کنترل.

اطلاعات بیشتر در مورد AT&T SD-WAN خدمات مدیریت اینجا.

در مورد سیسکو

سیسکو (NASDAQ: CSCO) رهبر در سراسر جهان در فن آوری است که قدرت اینترنت است. سیسکو الهام بخش امکانات جدید توسط reimagining برنامه های خود, تامین امنیت داده های خود را تبدیل زیرساخت های خود را و توانمند سازی تیم های خود را به صورت جهانی و فراگیر آینده. کشف بیشتر در newsroom.cisco.com و به دنبال ما را در توییتر @سیسکو.

*در مورد AT&T ارتباطات

ما کمک به خانواده و دوستان و همسایگان اتصال در راه معنی دار هر روز. از اولین تماس تلفنی 140 سال پیش به همراه جریان ویدئو نوآوری برای بهبود زندگی. ما ملت سریعترین شبکه بی سیم.** و با توجه به امریکا بزرگترین آزمون ما ملت بهترین شبکه های بی سیم.*** ما در حال ساخت FirstNet® فقط برای اولین پاسخ دهندگان و ایجاد نسل بعدی تلفن همراه 5G. با طیف وسیعی از تلویزیون و ویدئو های محصولات ما تحویل سرگرمی عشق مردم به بحث در مورد. ما هوشمند راه حل بسیار امن در خدمت نزدیک به 3 میلیون کسب و کار جهانی – تقریبا تمام ثروت 1000. و در سراسر جهان روح ما از خدمات درایوهای کارکنان برای خدمت به جوامع خود.

AT&T ارتباطات بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T). اطلاعات بیشتر در att.com/CommunicationsNews.

AT&T محصولات و خدمات ارائه شده و یا ارائه شده توسط شرکت های تابعه و وابسته از AT&T Inc. تحت نام تجاری AT&T و نه توسط AT&T Inc. اطلاعات اضافی دربارهی AT&T محصولات و خدمات در دسترس است about.att.com. دنبال کنید با ما در توییتر @ATT در Facebook در facebook.com/att و در یوتیوب در youtube.com/att.

© 2020 AT&T مالکیت معنوی. تمام حقوق محفوظ است. AT&T, جهان, آرم و علائم تجاری و علائم خدماتی از AT&T مالکیت معنوی و/یا AT&T و شرکت های وابسته است. FirstNet و FirstNet لوگو ثبت علائم تجاری و علائم خدماتی از اولین پاسخ شبکه قدرت. سایر علائم مندرج شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

**بر اساس تجزیه و تحلیل by Ookla® از Speedtest هوش® داده ها متوسط سرعت دانلود برای Q2 سال 2020 است. Ookla علائم تجاری استفاده می شود تحت لیسانس و تجدید چاپ با اجازه.

***GWS OneScore سپتامبر 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب