آئودی در حال آماده سازی خود برای اولین بار کاملا دیجیتال در سراسر جهان راه اندازی بازار جدید A3 خانواده

حدود 35,000 فروش و خدمات کارکنان از 90 کشور جهان مجازی با استفاده از تکنولوژی برای یادگیری در مورد اتومبیلطیف

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399
  • حدود 35,000 فروش و خدمات کارکنان از 90 کشور جهان مجازی با استفاده از تکنولوژی برای یادگیری در مورد اتومبیل
  • طیف وسیعی از فرمت های مبتنی بر وب و, آموزش, آموزش تصویری و چت به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در آموزش
  • هورست Hanschur رئیس کسب و کار خرده فروشی و توسعه خدمات مشتری: "با در نظر گرفتن وضعیت فعلی ما در حال شتاب تغییر به دیجیتالی ما در حال حاضر آغاز شده"

آئودی در حال حاضر در حال آماده شدن این شرکت برای اولین بار تا کنون راه اندازی بازار از یک مدل جدید در صورت کاملا دیجیتال: جدید A3 خانواده تحویل داده خواهد شد به مشتریان در سراسر جهان در طول این دوره از سال است. حدود 15000 فروش و خدمات کارکنان و همچنین در مورد 20,000 تکنسین خدمات در خرده فروشی همکاران در سراسر جهان باید آماده و آموزش دیده برای این. با در نظر coronavirus بحران آئودی است که برای اولین بار به طور کامل موارد فوق و چهره به چهره آموزش و به جای استفاده از انواع فرمت های دیجیتال اعم از آموزش مبتنی بر وب به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در آموزش.

"با جدید A3 خانواده ما در حال راه اندازی یکی از مهم ترین خط مدل در بازار در این سال است. به خاطر تعهد و خلاقیت و انگیزه تیم ما و شرکای ما قادر به بسیار به سرعت و انعطاف پذیری سوئیچ بیش به دیجیتال آموزش فرمت به طوری که ما در سراسر جهان فروش و خدمات شبکه می تواند به بهینه سازی خود را برای این گفت:" هورست Hanschur رئیس کسب و کار خرده فروشی و توسعه خدمات مشتری در آئودی AG. "ما بهره مند شوند در اینجا از ما بسیاری از سال تجربه در استفاده از ابزارهای دیجیتال برای ما فروش و خدمات آموزشی. با در نظر گرفتن این مشکل در حال حاضر در سراسر جهان وضعیت ما بیشتر شتاب تغییر به دیجیتالی ما در حال حاضر آغاز شده است. ما در حال حاضر به شدت در مراحل بعدی و ما می خواهیم به توسعه بیشتر این روش به خصوص برای ما الکتریکی توهین آمیز است. با افزایش دیجیتالی از وسایل نقلیه ما, ما هستند در نتیجه نیز digitalizing آموزش ما روش."

آموزش بیش از 35 ، 000 در سراسر جهان فروش و خدمات کارکنان بر رابطه جنسی در قطار--trainer اصل: AUDI AG متمرکز فراهم می کند آموزش – و به طور معمول نیز از لحاظ فیزیکی در محل – حدود 400 محصول فروش و خدمات مربیان و همچنین حدود 250 ویژگی های مربیان از 90 بازارهای جهانی است. این مربیان پس از عبور در آنچه از آنها آموخته به کارمندان مربوطه در مکان های خود را. برای اطمینان از یکنواخت استانداردهای کیفیت در سراسر جهان, AUDI AG در حال حاضر تعداد زیادی از دیجیتال آموزش فرمت برای این هدف برخی از آنها را در خود شرکت و استودیو های تلویزیونی – و تا به حال ساخته شده آنها در دسترس در زبان های مختلف. واقعیت مجازی فرمت شد و همچنین برای اولین بار برای راه اندازی بازار از آئودی e-tron. این دانش در حال حاضر اعمال می شود به قطار-به-مربی دوره های A3 ،

"مرکزی راه اندازی تجربه" (CLX) برای بازار راه اندازی تیم های فروش و خدمات آغاز شده و از چند هفته پیش با وب سایت بر اساس دوره های آموزشی در طراحی جدید ویژگی های موتور/انتقال انواع و کمک به سیستم ، وجود دارد همچنین کنفرانس های ویدئویی که در آن فرد سوال دقیق می توان تا حدودی با کارشناسان از اینگولشتات. آموزش گسترده اسناد و مدارک نیز در دسترس بر روی پلت فرم آنلاین برای بازارهای جهانی است.

آموزش های فنی جدید A3 نیز ارائه شده صرفا دیجیتال بر اساس. دیجیتال خود یادگیری برنامه ارائه شده برای این مدل با قبل و بعد از آزمایش های خود را در فرمت های تصویری – آئودی سرویس تلویزیون و کارشناس آموزش برای پرسش از آینده بازار است. یک واقعیت افزوده دوره آموزشی در واحدهای درایو به زودی تکمیل شود با واقعیت مجازی نرم افزار با ویژگی های برجسته جدید آئودی A3.

همه مطالب در دسترس است در سراسر جهان در "آئودی دانش تانک" دیجیتال دانش در پایگاه داده.

سفارشات در حال حاضر می تواند قرار داده شده در اروپا برای جدید آئودی A3 Sportback* و A3 سدان* * * * و این را می رسند نمایندگی در تابستان با rollout در بازارهای دیگر به دنبال متوالی. آئودی A3 g-tron و یک پلاگین در مدل ترکیبی را نیز می توان اضافه شده به محدوده این سال است.

*مصرف سوخت
آئودی A3 Sportback: مصرف سوخت ترکیبی در l/100 کیلومتر: 5.1 – 3.5; ترکیب CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر: 116 - 92;
آئودی A3 سدان: مصرف سوخت ترکیبی در l/100 کیلومتر: 5.0 – 3.6; ترکیب CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر: 114 – 96;
(اطلاعات در مورد مصرف سوخت و CO2 تولید گازهای گلخانه ای و همچنین بهره وری کلاس در محدوده بسته به لاستیک و چرخ آلیاژ رینگ استفاده می شود.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب