پلیس استرالیا از دستگیری Black Lives Matter سازمان

این تظاهرات قرار بود به رخ می دهد در سیدنی اما این رویداد بیش از حد بزرگ را به محل جدید و همه گیر شده است ، اع

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

این تظاهرات قرار بود به رخ می دهد در سیدنی اما این رویداد بیش از حد بزرگ را به محل جدید و همه گیر شده است ، اعتراض در سراسر استرالیا برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

پلیس در سیدنی بازداشت رهبر ضد نژادپرستی تظاهرات و پنج نفر دیگر قبل از این رویداد حتی آغاز کردم و پنج شنبه.

جمع آوری غیر قانونی تلقی شد توسط دادگاه با توجه به خطر گسترش coronavirus. سازمان برنج گیبسون در میان شش نفر دستگیر شده در پارک شناخته شده به عنوان دامنه قبل از این تجمع قرار بود برای شروع در ظهر به وقت محلی.

ولز جنوبی جدید دولت دستیار کمیسر پلیس میک حاضر گفت: گیبسون و دیگر معترضان صادر شد با جریمه 1000 دلار استرالیا ($710, €605) برای شکستن همه گیر جمعیت محدودیت. به عنوان گیبسون شد دور گرفته شده توسط پلیس گفت که معترضان برای متفرق کردن برای جلوگیری از بازداشت. منطقه پاک شد فقط قبل از این تجمع برنامه ریزی شده بود برای شروع.

به ایمنی عمومی

گزارش ها نشان می دهد پلیس به شدت تعدادشان کمتر معترضان روز سه شنبه در استرالیا بزرگترین شهرستان. برخی تخمین می زند گفت: وجود 50 معترضان در مقایسه با 400 افسر پلیس به مراتب کمتر از ابتدا انتظار می رود برای حضور در. هوای تجمعات محدود شد به 20 نفر در دولت است. حاضر گفت: خاموش کردن اعتراض یک موضوع امنیت عمومی.

ادامه مطلب: می توانید با سنتهای بومی شکل های زیست محیطی ،

"ما نمی anti-the-right-to-اعتراض. این است که در مورد امنیت عمومی گفت:" حاضر. "ما درک می کنیم که مسائلی که در سوال در اینجا مهم و حساس هستند به بسیاری از مردم است. اما ما باید انجام آنچه ما می توانیم اطمینان حاصل شود که مردم به طور کلی امن هستند در این زمان است."

استرالیا گزارش بالاترین تا کنون افزایش جدید کروناویروس موارد در روز دوشنبه پس از یک سنبله از موارد در دولت های همسایه از ویکتوریا.

گیبسون گفت: استرالیا پخش نه شبکه قبل از این تجمع که "همه ما باید COVID امن, اما ما نیاز به ایستادگی در کنار هم به...گویند که سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در استرالیا است."

ساختمان حرکت

ماه مارس بود به نام به برجسته مرگ و میر مردم بومی در بازداشت ساختمان از حرکت Black Lives Matter تظاهرات در حال وقوع در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا دو ماه پیش. شده اند وجود دارد چند تظاهرات علیه خشونت پلیس و مردم بومی مرگ و میر در استرالیا از ماه مه.

ادامه مطلب: استرالیا: بومی معترضان دفاع از جنگل های باستانی در برابر ورود

اما نیو ساوت ولز برتر Gladys Berejiklian هشدار داد که سیدنی بود که در یک نقطه اوج در همه گیر آن شده اند وجود دارد چند عفونت خوشه.

"ما جذاب به مردم وجدان می گویند در حال حاضر این قانون می گوید شما نباید در خارج وجود دارد...لطفا فکر می کنم از راه های مختلف به بیان دیدگاه های خود گفت:" Berejiklian قبل از این تجمع قرار بود برای شروع.

با توجه به دانشگاه جان هاپکینز شده اند وجود دارد 15,304 تایید coronavirus موارد و 167 مرگ و میر در استرالیا. شده اند وجود دارد بیش از 7000 مورد جدید از جولای آغاز شد.

این کشور روز دوشنبه گزارش داد که تا کنون بالاترین افزایش روزانه در موارد پس از عود عفونت در ویکتوریا. ولز جنوبی جدید که سیدنی پایتخت نیز مبارزه شامل چند ویروس خوشه.
kbd/rc (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن