اتریش: حکم تعلیقی برای زن که شکست قرنطینه

یک اتریشی به دادگاه تحویل شش ماه به حالت تعلیق حکم زندان برای یک زن برای خروج از خانه با وجود داشتن آزمایش مثب

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

یک اتریشی به دادگاه تحویل شش ماه به حالت تعلیق حکم زندان برای یک زن برای خروج از خانه با وجود داشتن آزمایش مثبت برای کوروناویروس. زن گفت که او رفته بود برای کمک به یک بیمار نسبی خرید دارو.

دادگاه های ایالتی در شهر کلاگنفورت صادر شده زن در مدت شش ماه به حالت تعلیق حکم و جریمه او 800 یورو ($930) برای قرار دادن مردم در عمدی خطر از انتقال بیماری است.

دادگاه شنیده می شود که آزمایش مثبت برای SARS-Cov-2 در مارس; او پس از ترک خانه بدون ماسک به بازدید از یک دفتر پست در داخل یک سوپر مارکت برای انتقال پول به بستگان در بوسنی و هرزگوین.

49 سال گناه التماس کرد اما گفت که او تا به حال در سمت چپ خانه به دلیل نوه اش افتاده بود بیمار است و نیاز به پول منتقل می شود به خرید دارو.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: اتریش تدابیر قوانین و مقررات پس از افزایش موارد

با توجه به اتریش پخش ORF قاضی گفت: حکم در نظر گرفته شده بود به عنوان یک هشدار به "برخی از مردم" است که رعایت نمی کنند اقدامات به دستور مقامات برای کنترل ویروس.

این اولین بار است که یک دادگاه اتریش پیدا کرده است یک فرد گناه برای نادیده گرفتن اقدامات قرنطینه پس از تبدیل شدن به آلوده به ویروس.

در همان روز اتریش بالاترین دادگاه حکم داد که یک حکومت نظامی اعمال شده به عنوان بخشی از تلاش های دولت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بر خلاف قانون اساسی بود.

ادامه مطلب: Coronavirus: چگونه اقتصاد آلمان خواهد مقابله با موج دوم

این تصمیم در پاسخ به یک شهروند شکایت وزارت بهداشت فرمان در مارس و آوریل که ممنوع, مردم از فضاهای عمومی مگر در مواردی که آنها به تنهایی و یا با اعضای خانواده خود. صدور یک پتو بان کی مون به جای اعمال محدودیت در سایت های منحصر به فرد نبود و در محدوده قانون مورد استفاده توسط دولت به حکم دادگاه.

یک روز زودتر به اتریش دوباره به راه افتادند ماسک صورت مورد نیاز در داخل سوپر مارکت ها, بانک ها و ادارات پست.

اتریش گزارش داد نزدیک به 20 ، 000 مورد از coronavirus با 711 مرگ و میر.

rc/msh (dpa EFE)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن